agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-02-18 | |
m-am trezit într-o dimineață și ți-am zis șșș
vreau să văd îngerul meu păzitor cum se spală pe dinți cum își verifică permisul de conducere pașaportul și în general tot ce i-ar folosi să mă ajute am răsuflat ușurat eh mai am o zi m-am așezat lîngă tine ți-am spus că renunț la tot dă-l dracului loc de muncă dă-le dracu facturi nu voiam decît să te simt caldă și în loc de cafea părul tău să-mi închidă gura începusem să vorbesc aiurea mi-am lăsat tîmpla pe sînii tăi ca înr-un joc de ruletă rusească ori eu ori tu trei guri de aer ca trei cartușe schimbăm subiectul îți spun că sînt un meteorolog egoist care se trezește la fix la șase dimineața în aceeași zi tu spui du-te și fă o faptă bună draga mea eu nu cred în cîrtița phil spune-mi mai bine dacă afară va fi zăpadă nemaivăzută eu cum o să te mai apăr de mîinile mele? uneori noaptea cînd duc mîna la inimă ești acolo uneori noaptea îmi pierd mințile și mă cred jack frost am un nas de cărbune și două mîini de paie du-mă undeva unde să pot asculta house of setting sun fără să fiu nevoit să fiu altceva uneori noaptea cînd trupul tău miroase ca-n covent garden a mere glazurate și-a sinucigași în metrou îmi vine să scot inima din piept să văd ce o doare cît e de mare să-mi pun perciuni falși să o vînd unor evrei ca pe cel mai mare safir neșlefuit sau dacă o mai ții minte pe viorica bucur sînt motanul jaon tom îngerul meu păzitor e șoricelul robespierre mewsette uneori ceea ce cauți e atît de aproape încît îți dai seama că ești mult prea departe pleacă- ți capul în pieptul meu ascultă cineva bate la ușă sau cineva se pregătește să plece?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate