agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-06 | |
* Primul inventator a fost Dumnezeu. El a brevetat cuplul Adam și Eva.
* Femeia este o fire mai fină decât bărbatul, deoarece este exemplarul desăvârșit al Creației Divine. * Iubirea a început de la Adam... și Eva. * Femeia-i ca floarea – e admirată de o lume întreagă. * Femeia – o ecuație cu mai multe necunoscute, un mister. * Femeia-i ca o pisică. Cine o mângâie, acelui-ai toarce. * Femeia fără bărbat e ca un câmp nesemănat. * Femeia-i albina societății. * Femeia-i muza bărbatului. * Femeia frumoasă nu numai soțului îi aparține. * Femeia-i ca umbra. Când alergi după ea, fuge te tine, iar dacă fugi de ea – se ține scai. * Femeile sunt niște cetăți. Nu toate cad la primul asalt. * Unele își schimbă coafura, dar năravul ba. * Nu faceți din femei bărbați, că n-o să aveți urmași. * Dragostea nu se cerșește la colț de stradă. Se vinde... * Dragostea durează nouă luni de zile, apoi apar problemele. * Îți trebuie o clipă să te îndrăgostești și o viață să fii rob al dragostei. * Bărbatul adevărat e persoana care satisface plăcerile Femeii și... viceversa. * Căsătoria este atracția reciprocă a două corpuri încărcate cu sarcini diferite, iar Divorțul este respingerea reciprocă a două corpuri din cauza încărcăturii de același fel. * Bărbatul/soțul și femeia/soția reprezintă cifrele 1 și 0. Unindu-se, devin 10. * Cei mai frumoși sunt copiii… în brațele Mamei.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate