agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-11 | |
* Farul Omenirii – Lumina lui Dumnezeu, Biblia.
* Istoria este podul dintre Prezent și Trecut. * Adevărul e Lumină, iar Minciuna - întuneric. * Omul, ca sămânța, depinde în ce brazdă cade. * Egoismul leac nu are, e un viciu din născare. * Legile sociale nu pot schimba Legile Naturii. * Aforismul – un gen literar... de scurt metraj. * Aforismele – hrană pentru... prindere la minte. * Leneșul trage mâța de coadă, iar harnicul – sapa. * Fără ambiție și muncă nu aduni bănuți în pungă. * Câini cu covrigi în coadă sunt... numai în Rai. * Omul trăiește cu Amintirea și moare cu Speranța. * Vremea trece, vremea vine, doar amintirea rămâne. * Vrabia mălai visează, iar calicul... ajutor umanitar. * Deșteptul poate s-o facă pe prostul, dar nu viceversa. * Aurul nu ruginește: el ruginește sufletul omului hapsân. * Întunericul de Lumină se teme. Umblă mascat... prin lume. * Într-o societate coruptă domină Banul. Legea e impotentă... * Demnitatea nu se vinde și nici nu se cumpără – se făurește. * Sufletul omului și la capătul lumii e același – neschimbător. * Viața-i interesantă, deoarece zilele trăite nu sunt identice.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate