agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-05-03 | |
Pentru informarea celor interesați am luat de la Secretariatul Festivalului Național de Umor Cazon „Podul Minciunilor”, rezultatele celei de a XXII-a ediții, recent încheiate, și le fac acum publice și în acest mod, cu acordul organizatorilor.
Menționez că festivalul respectiv a fost organizat de următoarele instituții: - Secția Tradiții și Cultură Militară din Comandamentul Logistic Întrunit; - Cercul Militar Brașov; - Cercul Militar Sibiu. Alte precizări: - Cenaclul Umoriștilor Sibieni „Nicolaus Olahus” nu a făcut parte dintre organizatori (în consecință, vă rog să nu-mi adresați mie nici laude, nici critici, nici întrebări suplimentare); - eu nu am făcut parte din juriu în acest an, dar am propus (la rugămintea organizatorilor) doi confrați din cenaclu ca membri ai juriului (din cei șapte câți a numărat juriul). Dar, iată rezultatele: Secțiunea de creație a) proză satirico-umoristică: - mențiune – Lică Pavel (București); - premiul al III-lea – Nicolae Vicol (Cercul Militar Ploiești); - premiul al II-lea – Eugen Ilișiu (Hunedoara) și Corneliu Zeană (București); - premiul I – Gheorghe Solcanu (Gura Humorului). b) poezie satirico-umoristică: - mențiune – Gheorghe Solcanu (Gura Humorului); - premiul al III-lea – Emil Nicolaescu (Buzău); - premiul al II-lea – Nicușor Constantinescu (București) și Petru Ioan Gârda (Cluj-Napoca); - premiul I – Vasile Larco (Iași). c) epigramă: - premiul al III-lea- Eugen Albu (Cluj-Napoca) și Mihai Sălcuțan (Buzău); - premiul al II-lea – Nicolae Căruceru (Piatra Neamț) și Petru Ioan Gârda (Cluj-Napoca); - premiul I – Vasile Larco (Iași). d) grafică satirico-umoristică: - premiul pentru portret – Florin Marian Tăbăcaru (Cercul Militar Tulcea); - premiul pentru debut – Emilia Ureche (Cercul Militar Giarmata); - mențiuni – Erwin Micu (Cercul Militar Brașov) și Cercul Militar Galați; - premiul al III-lea – Luminița Scarlat (Cercul Militar Iași); - premiul al II-lea- Eduard Vamoș – Cercul Militar Timișoara; - premiul I – Dumitru Ștefănescu-Ștef (Cercul Militar Brăila). e) fotografie satirico-umoristică: - mențiuni – Cercul Militar Ploiești, Academia Forțelor Navale „Mircea cel Bătrân” Constanța, Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri a Forțelor Aeriene „Traian Vuia” Boboc; - premiul al III-lea – Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu; - premiul al II-lea – Colegiul Militar Liceal „Dimitrie Cantemir” Breaza; - premiul I – Cercul Militar Iași. f) videoclip satirico-umoristic: - premiul juriului – Inspectoratul de Jandarmi al Județului Harghita; - premiul al III-lea - Academia Forțelor Navale „Mircea cel Bătrân” Constanța; - premiul al II-lea - Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri a Forțelor Aeriene „Traian Vuia” Boboc; - premiul I - Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu. Secțiunea de interpretare La această secțiune s-au acordat 32 de premii (nu le mai înșir), pe categorii de instituții participante și pe genuri interpretative, cele mai multe revenind următoarelor instituții: - la categoria colegii militare liceale – Colegiul Militar Liceal „Dimitrie Cantemir” Breaza și Colegiul Militar Liceal „Mihai Viteazul” Alba Iulia”; - la categoria academii și școli militare – Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” Sibiu și Academia Forțelor Navale „Mircea cel Bătrân” Constanța; - la categoria cercuri militare – Cercul Militar Iași și Cercul Militar Curtea de Argeș. Trofeul festivalului – Cercul Militar Iași.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate