agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-07-03 | | 1. de la fereastra mea Infinitul se vede aproape clipa lungă stă să facă-n mine luncă de jur împrejur un nou contur pentru tiparul tău de fumător de pipă un pescăruș ciudat într-o singură aripă zboară a doua oară mai tac sau zic și din nimic chiar crește pipirig din floarea lui o păpădie cu pălărie face umbră lui i și ție talanții tăi sunt peste o mie 2. izvoru-și face o cărare pe care tu precum un zeu cobori spre muritorul Eu sămânța bobului de grâu 3. cred că tu ești cel mai adevărat interlocutor și mai stabil ai introdus proprietățile de permanență ai descoperit tainele portativului introducând celebrele-ți canoane care-ți poartă numele unde cântecul s-a oprit pe partitură tu știi mai bine ca ceilalți că sunt poet în știință că-n ordinea mea e loc de hazard pe rol secund 4. te las puțin singur ajungi la râu apoi la fluviu și când se simte Infinitul o deltă-ți faci și curgi încet iar când ai apă pentru nuferi în împlinirea asta suferi 5. Pe diferite paliere, cu miraculoase întâlniri, în vecinătatea conului pozitiv, matematic, am găsit corespondentul poetic între “unu”, “multiplu” și “fracție”, iar cu sămânța unității imaginare, am dat drumul la bila albastră-ntr-o permanență în care Voiajul continuă. Portativul, cântecul și lătratul de câine sunt vectorii unui spațiu în care din dragostea țărmului cu insula din vecinătate s-a născut peninsularul Tymp, rodador. Constanța, 3 julie, 2012-07-03 (Scrisori de Julie accentul de azi http://www.perspectivesofnewmusic.org/Rahn.pdf)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate