agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3047 .



Societatea asta-i perfectă
personale [ ]
Colecţia: Texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2012-08-21  |     | 



Avem o societate echilibrată. Solidaritatea noastră umană este demnă și e de invidiat lucrul ăsta. Asta ne dă și soliditate istorică. Răuvoitorii ne asociază imaginea cu aceea a unor găști de tâmpiți conduse de câte un profet: unul ar fi Iescu, ălălalt e Bescu, iar ultimu-i Aescu. Dar, să-i lăsăm pe delatorii aceștia cu ale lor și să ne vedem de ale noastre. Important este să ne ascultăm profeții și să le punem profețiile în aplicare.
Iescu zice: Dragi toașe și dragi toași, lumina vine de la Răsărit. Trebuie să învingem. Toașelor, ia țineți șorțurile. Toașilor, acum spargeți capetele tâmpiților ăstora cu târnăcoapele din dotare și vărsați-le crierii în șorțurile toașelor. Numai în felul ăsta ne vom hrăni mereu cu mâncare proaspătă și consistentă. Hm! Vă mulțumesc! Tot înainte!
Bescu zice: Oameni buni, dacă eșuăm în deșert ne-am copt; dacă urcăm pe un iceberg ne îngheață scăfârlia; așa că e bine să mergem ca plutele, pe cursul apelor, către Vest și tot către vest!; o să trag niște „vânturi” din pupă.
Aescu zice: Eu, așa cum v-am spus, Eu vă voi spune în continuare, fără reținere, așa cum de fiecare dată Eu nu am încetat să vă spun, și nu am să încetez, Eu, să vă spun cu toată considerația pe care v-o port Eu și nu am să mă opresc aici, ci am să spun ce vreau Eu să vă spun, ca să fim siguri că ne învârtim în jurul cozii politicali corect și în afara oricărei retorici de prost gust așa cum Eu consider că este principial și ar trebui să fie în ciuda delatorilor care ne sufocă și… că Eu „Am spus pur și simplu domnului B… că înțeleg că după referendumul acesta nu o să mai fim împreună, ori pleacă dânsul ori plec eu (…). Când am văzut, totuși, cât de mult sunt interesați partizanii domnului B…, parcă mai mult decât de rămânerea domniei sale, dacă plec eu, dar nu cumva mă răzgândesc eu, sigur că am avut un sentiment ambivalent, pe de o parte o pornire să rămân, că văd că asta le place și vreau și eu să le fac anumite lucruri, dar, după aceea, chiar după introducerea condiției de cvorum, am spus da, chiar și așa, e în regulă, dacă nu se strâng nouă milioane de oameni să se pronunțe asupra acestei chestiuni sau dacă ia mai multe voturi T… B…, am plecat și mă duc învârtindu-mă.”* – îmi asum plagiatul; n.a.!.




Așa cum am spus în titlu, singurii ce-au pus diagnosticul corect sunt politologii: la așa popor unitar, așa doctrină unitară. Unii dintre ei spun că nu există pădure fără uscături, așa că mai avem și noi tot soiul de-mpuciști ce ne tot strică aerele și serenitatea – dar asta-i regula oricărei democrații, chiar și atunci când se află „la ciclu”.

Eu ce să mai spun? Zic și eu: am viitorul asigurat!


Notă:
* Textul acesta excitant se găsește pe toate drumurile, așa că-mi asum plagiatura!; personal, aveam cortexul excitat!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!