agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4120 .



– intrarea-n spațiul „gen” Schen… –
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2012-09-12  |     | 



*
S-a-ntâmplat. Gata! Se poate-ntâmpla ș-așa ceva. Oricui!
Cert e că nici n-apucarăm să ne terminăm de spus vorbele: să mor io!, pentru că au și intervenit mascații, polițiștii, parchetarii, criminalii organizați, mediciniștii legali, salvarea, organizatorii civici, parlamentarii, împuterniciții guvernamentali și cei ai puterilor locale, neamurile și prietenii, feluritele persoane handicapate și cu dizabilități, cetățenii simpli și cetățenii cu morgă, preșcolarii, elevele și elevii, stupizii și studenții, elevații și relevanții, precum și mulții băgători în seamă.
Păi, ne-au încătușat cu mâinile la spate, ca să nu ne crăpăm capetele antepronunțat. Bravo! Am fost judecați în cinci minute și condamnați definitiv și irevocabil. Am semnat actele de condamnare cu picioarele, din motivul mai sus enunțat. Acum, nu ne putem declara (sus și tare!) intrarea-n greva foamei, pentru că ne executăm pedeapsa-ntr-o celulă antifonată – pe deasupra, ne-au fost amplasate și dopuri de ceară-n urechi, iar din câte am înțeles eu, putem fi eliberați numai la termen, pentru că nu avem dreptul să prestăm activități în folosul comunității. Preventiv, organele de anchetă și cele judecătorești au stabilit că dacă am fi eliberați condiționat, ori dacă primim dreptul de liberă exprimare, s-ar putea să ne iasă pe gură expresia: să mori tu? Ori, în situația dată, din sinucigași devenim un pericol public, nici mai mult, nici mai puțin! Altminteri ni s-a recomandat să apelăm la capacitatea de reziliență pe parcursul executării pedepsei și să uităm cu desăvârșire de tot ce-i periciclic, asta pentru că societatea și elita ori ne vor spăla creierii, ori ne vor mânca… de vii.


**
Șșș…


***
Încă-mi amintesc cum că toate florile primăverii miros a iarbă crudă și că fatal poate fi să-ți ții crini-n camera-n care dormi. Trandafiri-s o dulceață, însă nu știu dac-am voie să-mi evoc simțămintele până-n toamnă. Florile și mirosul lor cer să faci trecerea bruscă de la prost la tâmpit, de la oligofren la redus mintal, de la aiurit la analfabet, incult… – decidenții și rigorile lor aferente fiind și faptul că fără așa ceva nu se poate imagina viața, libertatea de expresie și toate celelalte forme decizionale alambicat identificabile printr-un timbru lipit, tatuaj, pedeapsă, calcul procentul, validare…


****
Cinic echivalează cu „ci nici”?


*****
Canci!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!