agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-09 | |
Atenție! - Orice nepotrivire, este pur întâmplătoare.
* Știti de ce spun bărbații că iau femeile la toartă? Pentru că din ele se poate bea, țin de sete, precum urcioarele. * Femeilor le place să conducă mașini puternice, pentru că le place să audă ropotul cailor putere. * Mai potrivită și elegantă e ținuta femeii picior peste picior. Ele știu cel mai bine să păstreze misterul. * Femeile știu să pășească desculțe prin iarbă pentru că sigur le ține cineva de mână în gândul lor. * Orice femeie știe când e privită. Atunci ea își arcuiește spatele și calcă mai legănat. * Femeile știu să primească stropii de ploaie, pentru că doar ploaia le dezvăluie trupul fără efort. * E un adevărat spectacol să vezi o femeie care își rulează ciorapii de mătase. * Perfecțiunea stă în privirea femeii. Ea știe să mângâie, să iubească, să ucidă, privind. Toate minunile lumii se văd în ochii ei. * Trupul femeii rostește cele mai multe cuvinte pe minut. De aceea uneori femeile sunt tăcute. * Femeia știe să fie timidă, pentru că atunci când este timidă, ea roșește și culoarea din obraji se asortează perfect cu inima ei. * Cand râd, femeile dau capul pe spate, pentru că atunci se vede mai bine cum le tresaltă pieptul. * Femeile știu să adune dorurile, pentru că știu ca într-o bună zi, ele, dorurile, vor ieși unul câte unul în chip de fir alb. * Nu vântul le trece prin plete femeilor, ci aerul care e în continuă mișcare, se înfioară în părul femeii, făcându-l să fluture și să înger. * Femeile știu mai înainte cu un secol atunci când le spui că le iubești. Cine face un semn de dragoste femeii, acela sigur se va alege cu o cicatrice în suflet. * Când vi se pare că femeia începe să se ducă puțin câte puțin, ei bine, să știți că ea de fapt renaște prin pruncii săi. * Ce bine-i șade femeii când este răsfățată în poezia de dragoste și nu numai. Acolo ea se simte ca acasă și e tăcută și cuminte. Bărbatul când o vede în artă, se întreabă, ce caută ea acolo. * Femeile își dezgolesc umerii nu pentru a fi sărutați, ci pentru a lua și bărbații contact cu poverile lumii. * Mâna femeii este mică și delicată atât cât să încapă în mâna bărbatului. * Femeile știu, că atunci când dorm ele, dorm și războaiele planetei. * Când femeia privește în pământ, atunci ea sigur caută ochii bărbatului care tocmai a admirat-o. El își pierde ochii, din cauză de cromozom y. * Știti de ce mint femeile atât de frumos? Pentru că substantivul minciună e de genul feminin. * Femeile sunt ușoare, ca să poată deveni grele. * Gleznele femeii amețesc aerul, aerul femeii amețește bărbatul. * Cine părăsește o femeie, acela stârnește uragane. * O femeie, când iubește, nu mai calcă pământul. Ea plutește din cauza gulerelor de nori croiți din dragoste, ce o poartă pe sus. Doar iubind femeia, ajunge și bărbatul la nori. * De femei nu-și bate nimeni joc, doar propria lor imaginație. P.S. aceste gânduri sunt neșlefuite, urmând să le dați formă voi și chiar să le continuați.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate