agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-11-19 | | Târgul de carte Gaudeamus, București 2012 în data de 25 noiembrie, ora 12, la Târgul de carte Gaudeamus, Marie Vrânceanu va prezenta cartea "7 ani la dietă. Aventurile unei femei grase", prilej cu care va fi explicată în amănunte dieta genetică. Toți cei interesați sunt așteptați la standul Tracus Arte. Marie Vrânceanu va fi prezentă la stand pe toată perioada târgului din 21 în 25 noiembrie. nu am coperta cărții știu doar că a trudit la ea confratele nostru adrian andrei gheorghiu brublem de asemeni mai știu că au avut curaj și au pus preț pe acest demers cei de la tracus arte mda doamnelor și domnilor vă asigur că marie vrânceanu merită respectul și admirația noastră nu știu ce stand ce număr ce palier ce latură ori ce direcție arată acest demers dar sigur știu că e o șansă care ne aduce tot mai aproape pe un cântar în care greutatea ideală invită la normalitate.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate