agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-01-17 | |
ploaia clipelor curge din norul
timpului poluat peste noi coroziv instinctul strigă puneți-vă masca și-n jur văd numai măști unde-s oamenii și eu unde sunt gunoi adunat lângă bordura vieții privesc libertatea trecând în mașini opulența hoția pe trotuar sărăcia și frica frica-n bătrâni de moarte de boli și nevoi la tineri frica de ziua de mâine de locul de muncă de șefi de patroni în mame frica pentru viitorul copiilor lor minciuna biciclist acrobat își face loc printre ei în zigzag cu mască de clovn trepăduși îi adună cu mreje de râs în piețe săli sau televizor în prestații cretine și râd bieții de ei dar râsul are mirosul urinei scapate de frică la radio se spune că cei de pe culme se-ntreabă cine-o plăti pensionarii de mâine acei decreței comuniști nu democratic uciși ci obligați să se nască da vor fi răzbunarea milioanelor de copii măcelăriți prin avort batjocorind legea vieții firească de-un sfert de veac tot vindeți furați demolați ce-au făcut comuniștii de ieri acei decreței încep să facă 44 de ani și nici dracu nu-i mai angajeajă majoritatea-s șomeri am auzit că la Mihăilești padocul de câini e pustiu adunați-i acolo și faceți ce-ați făcut pe ascuns cu cohorta de câini de ce ezitați nu vă stă în caracter doctrină și fire doar și ei sunt de la comuniști moștenire aveți legitima scuză avut-au puterea acum e a voastră și vina e numai a lor dați-i zor până nu s-o trezi din somnul de moarte prostitul popor...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate