agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-03-21 | |
Despre faptă
Fapta de folos sufletului cu acel “tu zici”. “tu zici” e urmat de emoție. Urmează fapta? ??? gândul în a face + subiect + “tu zici” înainte de faptă. ? “tu zici”(gândul până la “tu zici” și mă curg înapoi) + idée (sentiment în idee) + gând + faptă ? Mă apăs în vis, ieșind afară fapta în culoare = ~ imagine E inclinat. Am aruncat din vis vorba ca faptă e gust. Fapta = culoare și gust. O faptă facută se aruncă pe cale și face acolo culoare. Curba faptei și cea a vorbei sunt perpendiculare. Fapta indusă în vorbă. Vointa este în vârf, așa urmează fapta. După faptă rezultă mulțumirea, nemulțumirea. Impresia vine să spună după o faptă facută. Fapta ce o vreau după o cortină deschisă apare. Fapta ce o fac și nu se mai vede din vârf și mă pedepsesc. fapta închide o sferă afundată. Fapta ca o pată. Răul ca un cap de pată – culoare galbenă. Cuvântul trece prin faptă. Pe ce voi păși inainte? Dorința se pune peste faptă. Apoi se pune negația (poveste îmbibată de dorința pe care nu vreau să o am). Fapta înseamnă a da, a dărui. Trebuie să te dăruiești. Buze de peste pentru o faptă să fac. ? Fapta ce urmează este în mâna stângă. Cosmosul este pe un plan înclinat, în dreapta. Zgomotul e preluat până în înfundătura cu conștiința și urmează fapta. Conștiința trece de la stânga la dreapta, în intuneric, urmând în alt cadru fapta (însă în continuare). Fapta se face pe o peliculă. Fapta se pune dacă las. Las unde “nu vreau”. ? gest, simbol, “tu zici”, las = faptă. Vorbirea indirectă după faptă (gest). Gestul care oprește de la faptă. Înainte de faptă (gest) e întrebarea “cum?”. Faptul că gândesc după ce fac fapta. Suferința pentru o faptă este și atunci când sunt aproape de a o mai face o dată. Fapta zvâcnește în emisfera dreaptă. Nedisocierea: intenția și fapta. fapta rea se simte din cuvinte ieșite, se naște din un șir. fapta rea e vrăjitorie, magie, îmi rămâne prietenă, mi se dezbracă mie, o știu, e un lucru infim. am descifrat facerea faptei rele în următorul șir: subiect sau semisubiect, răul, tu zici, întoarcerea de rău, amintirea, subiect, tu zici, fapta ca vrăjitorie. întoarcerea de rău = învelirea, rotirea. întoarcerea de bine = aruncarea bunătăților, a cadourilor.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate