agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-04-08 | |
Tu „marinar” cu suflet mare
Rătăcitor pe plaja vieții Ai apărut ca mândră floare Pe-acel șirag din poarta sorții. Ai vrut să fii asemeni mie Să mă răzbuni în clipele de început Când nu știam că poate să reînvie Chiar și acel ce încă n-a-nceput. De ziua ta copilul meu Cel cu răbdare mică Eu îți ofer ca un trofeu Un gând ce te ridică. Nu căuta comori lumești Nici chiar a încerca Ferește-te de ce găsești Nimic nu-i gratis, crede și nu cerceta. Ești doar așa cum tu gândești Te-ncrezi în unicitate Fără a putea să zăbovești La gena ta pierdută-n libertate. Nu ai răbdare să asculți Crezi doar ce zboară-n vânt Dar când ai dat frunze la struți Te lași purtată de-al meu cuvânt. Ești unică precum se știe Dar unicatul e-o povară Atunci când este bucurie Dar chiar și-atunci când te doboară. Nu căuta comori lumești Nici chiar a încerca Ferește-te de ce găsești Nimic nu-i gratis, crede și nu cerceta. Epilog: Deși ești în tripletul meu din suflet Tu te distingi prin felul tău Te regăsesc în zbucium, cântec Dar ești și pavăză mereu. P.S. La mulți ani copilul meu drag! Cu ocazia împlinirii de către fiica mea Cristina-Valentina a frumoasei vârste de 19 ani.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate