agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-05-05 | |
floare de gutui sufletul ar vrea să ia
între petale chipul Adnanei în alint s-o-mbrace cu ochi de liliac în miresme suave ca un sorb să se adape din puritatea-i să-i sărute pălmițele ce n-au atins decât izvoarele laptelui sfinte și tălpișoarele ce-au atins doar aerul gângurind și cu certitudinea viitorului într-o lume mai bună văzând-o crescând să-și pregătească plecarea cu liniștea gorunului la adăpostul pădurii fără teama securii dar... Machiavelli n-a murit ci malefic ascuns în puternicii lumii râde sarcastic în glume după ce dihonie a băgat într-un popor să-l dezbine cum poți fi fără simțire să nu te doară prezentul că tot părinți cu prunci copii tineri bunici sunt și acolo azi se prăznuiește sf. Irina care înseamnă pace și doamne de ce nu apare din nou harmăsarul să muste de moarte pentru trezire plouă puhoaiele rup stăvilare inundă îneacă dărâmă mâloasă e apa în disperată mânie și-mi pare că-i vie și strigă apă și țărnă și voi evitați dezastrele rămâne-ți rămâne-ți în albii... Adnana Sofie oare la vară Irina fi-va tot vie floare de gutui să mai fie bunicul?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate