agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-08-19 | |
Decaloguri comparative
Nicio floare nu e floare, dacă n-are admiratoare. Nicio pasăre nu-i rară, fără cântecul de vară. Nici vântul nu este vânt, dacă bate doar în gând. Nici izvorul nu-i izvor, dacă nu-i dorit de dor. Nici o mare nu e mare, fără valuri vorbitoare. Nicio noapte nu-i frumoasă, dacă luna nu-i mireasă. Nici omul nu este om, dacă n-a sădit un pom. Nicio zi nu e aleasă, fără iubire în casă. Nici o casă nu-i frumoasă, fără de copii la masă. Nicio vorbă nu e vorbă, fără tâlcul scos din tolbă. Nicio prietenie mare, nu e fără cumpătare. Niciun gând nu-i măreție, fără a lui împărăție. Nici un drum cu ocoliș, nu e fără ascunziș. Nicio fală nu e fală, dacă n-ajunge de-ocară. Nicio iubire nu-i mare, de nu trece de hotare. Nici durerea nu-i durere, de nu cere mângâiere. Nici o dărnicie în lume, nu rămâne fără nume. Nici credința nu-i credință, dacă n-are străduință. Nicio soartă nu e soartă, când bate din poartă în poartă. Nici viața nu e viață, de nu îți zâmbește în față.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate