agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-10-04 | |
crede prietene și cercetează
moneda în dungă plătește destinul mă vinde pentru o mântuire bucuria sparge acvariul privește miracol în cioburi celula de criză a cărnii înregistrează cuminte ispite țâșnesc îngeri pe la cotoare promisiuni urcate pe fulger în matcă desfac petale din timp fără memorie la capătul drumului am să te las să privești în urmă uit măștile din certificatul de naștere au trimis chipuri bicisnice din oglindă decadent s-a privit tot ce-a ridicat zidire de cremene suflete de lei au dizlocat norii din țâțâna timpurilor cenușa a curățat pupila sufocată de neguri gara închisă din ochiul ciclopului țipă sulfuric în podul palmei e coborâtă mudra începutului după ce-au treierat câmpurile de maci tălpile și-au lepădat atașamentele au lăsat în urmă vetre focuri stinse vise și doruri să învăț plutirea toate mările le-am cărat după mine serenitatea adâncurilor m-a botezat am desprins ancorele mi-am eliberat văzduhurile ce zi senină în trupul femeii ce naște conștient încă o dată lumina!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate