agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-10-09 | |
în zori văd și mă bucur doamne încă o zi de lumină
orb tata vedea amintiri și zâmbea misterios uneori lăcrima vedea cruzimi din război ori fetele moarte de mici ferecat în tăcere ofta eu zâmbesc sperând la încă ani de vedere totuși mă-ntreb furat de amănunt dacă nu cumva sunt orb la splendorile lumii vieții clipei invariabil de-o vreme ziua începe pe internet dependență nu știu poate sunt doar curios ce mai simt prietenii viața lor interioară matrițată-n cuvânt handicap iar nu știu văd cuvintele imagini mișcătoare în sensuri și subînțelesuri îmbrățișându-se-n vers muzical asonant elevat sau vulgar fals ori real sunt tentat să comentez o fac rar mă abțin mai mereu să nu deranjez punctul meu de vedere dacă-i doar punct din unghiul meu de vedere dar dacă-i obtuz toamnă îmi imaginez poeziile pahare cu vin le-amiros le gust clămpănesc zaibăr vin românesc asta-i fetească băbească hmm tămâioasă în câte-un pahar dau de un ceva coloidal stratificat suspicios deoparte îl las să-l bea cine-o vrea o fi ceva prea subtil pentru mine la urmă mă uit la paharele mele mi se păreau la postare cu vin așezat dar au depuneri le salvez fac variante cândva poate pe soiuri curate le-oi pune în sticle e toamnă și-i ziua vederii boasca-i făcută m-așteaptă teascul cu vinul cel nou dulce dulce-acrișor acru oțetit cum va fi oare?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate