agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-04-07 | |
Căpșuni căpșuni căpșuni
vreau de ieri căpșuni și mă gândesc numai la căpșuni de ce vă vomitați în personale scremute despre dragoste mereu? Pentru mine căpșuna-i Dumnezeu o căpșună rege enormă imensă care decapitează muritorii aprikosele cârnații căpșuna poate fi și buca de femeie roșie pe ciclu iar sfârcurile-i galbene o mie se-ntăresc la vederea masculului căpșun, cu-o mie de puțe galbene mici vreau să fac dragoste cu ele toate toate căpșuni căpșuni căpșuni o rază de minciuni că n-am căpșuni acasă sunt goală cățărată ca pe muntele de masă și nu las pe nimeni să iasă afară i-am închis în bucătărie până se cacă căpșuni !!! îi țin prizonieri și țip ca gollum cu ochi roșii ca căpșuna capul îmi sună cu gust de căpșună CAPS LOCK căpșuna e numai una capsat îmi e capul în sat nu-i nici dracul roșul ca căpșuna să-mi vândă și mie să mă spele îmbăiată în suc de căpșuni puțină șampanie pe glezne puneți-mi căpșuni în mâncare în picioare mă-mbrac jur cu ele le scutur pe piele să-mi miroasă urina a roșu catifelat am febră vă jur în loc de aspirină dați-mi căpșuni am un secret cred capul mi-e greu de idei capsate în căpșuni căpșuni căpșuni pastelate mi-e dor de starea de căpșună cred că de-asta sunt căpșunesc, deci exist cum spunea Căpșardes căpșună căpșunește căpșunând căpșuneala cum căpșuna mea, nu mai pot vorbi românește decât o căpușă de căpșunește mă-nnec cu căpșuni grele nu mai vreau căpșuni acum știu. Sunt o căpșună însămi m-am căpșunat în Dumnezeu în cap îmi sună „ești o căpșună“ îmi înțeleg destinul și încep să mă înghit. Mă omor încet încet ca să mă pot sătura odată de mine. La fin, la dernière fraise, ehm je veux dire: phrase.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate