agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-08-08 | |
dacă pun semnul egal între între mine
și dumnezeul în care cred se vor găsi unii să spună ca fosta mea șefă: brînză bună-n burduf de cîine alții vor da din cap ca un paroh îngrijorat de soarta comunității: încă unul care n-a ajuns mai sus decît tat-su* pe care l-a găsit la psihiatrie purtînd pe umeri păcatele lumii dacă pun semnul egal între mine și dumnezeul în care cred vor căsca gura toți ca la un alai țigănesc și vor zice bine bine pe mire toți îl cunoaștem dar oare cît a plătit pentru mireasă în fond ne leagă aceeași singurătate strălucitoare ca faianța din baie pe care o freci compulsiv în speranța că vei avea musafiri dar ei nu vin atunci te piși cu toată ciuda și spui ca pacino dacă vreți ajutorul meu mă găsiți în același loc în care nu aveați nevoie de mine aceeași scară de bloc în care știi că e sărbătoare cînd la vecini miroase a pește sau își deschid interfonul să vină colindătorii poștașul cei ce citesc apometre băieții de la rossal să-ți ridice gratis frigiderul stricat orice doar să arate că nu au casa goală aceleași apucături idioate care te fac să întrebi pe unul sau altul cum o mai duce îți dai seama că-i prea tîrziu că toți s-au dus înspre casele lor dedesubt ori deasupra ca atunci cînd rămîi înspre ziuă fără țigări te-ncălzești cu gîndul că nimeni nu ține minte și ieși în oraș după chiștoace * în fond ne leagă aceeași iubire față de oameni deși știu că judec cu dublă măsură: cînd nimeni nu crede în noi el poa să spună că-i de vină karma kismetul sau alte asemenea dacă mă plîng înseamnă că-i liber arbitru *Am optat pentru forma vorbita, nu literară.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate