agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-08-17 | |
Domnul X se întâlnește cu domnul Y, întâmplător, în fața casei sale invitându-l la cafea cu rugămintea de-al aștepta, câteva minute, până face duș.
Ușa living-ului deschisă spre gradină, domnul Y face câțiva pași afară. Revenind spre living, o pereche de bikini, dantelă roz coral, îi aterizează pe cap; cap care începe să gândească tot felul de lucruri. Ascunde bikinii, considerați invitație din partea doamnei X, în buzunarul pantalonilor, cu intenția de a-i returna într-un minunat buchet de trandafiri. Revine, de la duș, domnul X. Dialoguri prietenești. La încheierea întâlnirii, în timp ce își conduce musafirul la ușă, domnul X observă o dantelă fină, de o culoare ce tocmai o văzuse și o admirase cu o seară înainte; salută cordial musafirul cu o strângere de mână, urându-i toate cele bune, acesta se întoarce cu spatele spre a coborî treptele din fața ușii, domnul X, iute de mână, sustrage dantela din buzunarul prietenului, ascunzând rapid mână după ușă. Domnul Y pleacă spre casă cu o mulțime de gânduri și un zâmbet de satisfacție. Amețit de eveniment, aproape uită să își salute soția în momentul când aceasta i-a apărut în prag; îl aștepta cu cina și l-a rugat să nu zăbovească mult cu schimbatul în ținuta de casă. Se conformează, într-un minut se aflau la masă bucurându-se de o seară liniștită. După plecarea musafirului, domnul X se întreabă cum să-și abordeze soția, urcă scările la etajul unu unde aceasta se retrăsese spre odihnă și întreabă arătându-i bikinii: - Poți să-mi explici? - Da... intrase o viespe pe oberlicht, am deschis geamul și, cum nu voia să plece de bună voie, am gonit-o cu bikinii care se aflau pe calorifer. De teamă să nu fiu înțepată i-am scăpat peste geam... Ce e drept, doamna X nu știa că soțul își invitase prietenul la cafea și nici prin cap nu-i trecuse că bikinii ei s-au aflat, la un moment dat, în buzunarul prietenului domnului X. În dimineața următoare, domnul Y căuta înfrigurat ”invitația doamnei X” prin toate buzunarele...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate