agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-11-24 | | sunt ani buni de când frica urcă prin toate capilarele obturându-mi puțina lumină ce mai pâlpâie sub streașina zilei oare ce se alege de această ultimă votare ce va decide vocația juraților? eu nu știu să aleg cu capul alegerile mele sunt făcute cu inima și cu cele șase simțuri din dotare politic am dat-o în bară și am fost contra curentului de foarte multe ori dar mirosul și gustul nu mă înșeală la fel cum pipăitul și auzul îmi dau de veste când trebuie să mă bucur sau doar să rezist văzul e cel care le dă cu tifla celorlalte dar nici el nu se ridică la puterea celui de-al șaselea simț și simțul umorului e copil pe lângă flerul ce-mi bântuie nopțile de nesomn atunci când sunt preaplin de cuvânt și încep să dau pe afară eu nu pot să mă votez: pe mine, mă, din două motive țin prea mult la mine țin prea mult la ceilalți dar poate că acest text nu va fi înscris în concurs pentru că mă prezintă așa cum sunt gol și indecent de sărac fără de cuvinte poate la următorul concurs...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate