agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-08-02 | |
. Soarta e în mâinile omului, omul e în ghearele sorții.
. Se mângâie pe chelie, încântat că a atins sublimul. . Propria cale nu e neapărat drumul cel bun. . Gura care varsă fiere nu miroase a levănțică. . Să ne lăudăm cu trecutul, nicidecum cu viitorul. . Gândirea după o noapte albă e curată orbecăială. . Cu cât așteptările sunt mai mari, cu atât dezamăgirea e mai mare. . Umorul inteligent face deliciul celor puțini. . Curat este și un om pătat dar acoperit. . O emisiune televizată nu este suficient de plicticoasă dacă nu e și întreruptă de publicitate. . Lauda e leac mortal. . Complimentele și minciunelele sunt plămădite din același aluat. . Chiar că suntem de plâns, când râdem la propriile poante! . Politicienii spun lucruri mai trăznite decât ei înșiși. . Puternic este acela care-și învinge propriile slăbiciuni. . Obținem ce vrem, numai dacă Vrea El. . Bărbatul se maturizează mai greu; chiar și la șaptezeci de ani tot minte de copil are. . Dezamăgirea e mașina fără frână care o ia la vale. . Un bun orator atrage asistența, chiar dacă stropește cu salivă în jur. . Cel mai viteaz nu e omul treaz. . În râsetul de fiecare zi, în scrâșnetul din fiecare zi, descoperim ce este viața cu adevărat. . Cu idei însușite de la oameni deștepți, nu putem fi ca ei. . Lauda de sine face bine în timp ce face rău. . Te poți crede un cineva, însă trăiești tot ceea ce ești. . Unei frunți încruntate nu-i surâde norocul. . Un prost mai mare decât deșteptul deștepților nu poate exista. . Acela care urăște este cu adevărat... urât. . Renunțarea la orgoliu e propria-ți descarcerare. . Dependența de celălalt exclude fericirea. . Dacă nu-ți știi valoarea, vei fi un produs ieftin. . Se poate ieși în față și pe ușa din dos?! . Cea mai cruntă sărăcie e sărăcia de idei. . Luxul poate fi stare de spirit: îl poți trăi, chiar dacă nu ți-l permiți. . Având avere sufletească, avem ce dărui! . În căutare de prieteni devotați, omul riscă să moară singur. . Pentru un somn bun e nevoie de o saltea bună, sau de un birou bun. . Prostia se plătește; dovadă, țara care sărăcește! . O lansare de succes a unei cărți nu poate fi decât între rude și amici. . Nu lăudându-ne singuri câștigăm faimă. . Știu pe cineva care și-a păstrat simțul umorului până în ultimele clipe ale vieții sale. Dar câți dintre noi pot fi îngeri? . Dragostea e focul care încălzește, ura, focul care pârjolește. . Să nu ne facem griji, desculți nu vom umbla: ne dăm jos din cui opincile. . Fac asiduu alpinism, cățărându-mă... în pat. . Fuga de suferință duce la grea suferință: singurătatea. . Împrumutul cu camătă: colac de salvare... găurit. . Mulți își împărtășesc din propria experiență numai pentru a-și arăta superioritatea. . Aroganța: actul de legitimare al omului mărunt. . Ca să nu-i ardă soarele, unii bărbați merg în umbra nevestei. . Singurătate, cunoaștere de sine. . Nu există oameni săraci; există minți sărace. . Cel mai dur vămuitor este însăși viața: ne taxează la greu pentru fiece plăcere.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate