agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-12-08 | |
ia tată hârțoagele cele mai vechi
câte zece foi să zicem și pe un caiet trece ideile ce ți se par mai de doamne ajută că ai dreptate "cu brațul..." și cum vine o vreme când e vai și amar de părintele ce nu-și ascultă copilul să-l conving că nu-i ies din cuvânt i-am promis că azi îi voi arăta ce-am salvat de pe primele zece foi îngălbenite de vreme # scara gândului- sira spinării dumnezeului meu pe care mă sui până-n adâncuri de mine în fiecare zi să ne privim în ochi fără resentimente și la o cafea să stăm în zori într-o stare de bine # dacă n-are ecou cuvântul tău înseamnă că e un măcăit de rățoi amețit în bălăuca vieții # mergi înainte fără ochelari de cal să poți privi în urmă la "umbra" ce se ține de tine și la urmele care le lași să știi dacă-s bune* *din însemnările făcute după verificarea mașinii de scris de către Securitate în urma "turnării" făcute de șeful cenaclului unde citisem "juma` pantum juma` ciubuc" ca reacție la raționalizarea uleiului laptelui și ouălor... doamne ce tânăr eram și tu cât de mic...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate