agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-12-28 | |
am fost și-am văzut
că ți-ai năruit tăria ținerii de pod vrând să-i simți în strângerea de cât mai aproape a ceea ce a fost al tău și-a fost om întors să fie cu tine una mamă pământ prin lăsarea-ți să-mi spui că brațele mele au fost doar pentru alint că tu o strângi în mare iubire îți puseseși în gând să mă faci să nu merg din cer plumburiu în calea-mi punând ca stavilă pânza de ploi ajuns soarele-a curs peste noi în balanța lumine să știm ce-i al tău ce-i al meu cinci luni n-am acceptat detașarea având sentimentul ciudat că așa cum a fost e tot vie doar că tu nu o lași din strânsoare la mine să vină dar de-acolo am plecat cu o mare ușurare aceea că țărna e țărnă și-acolo râmâne și că ce a fost suflet și om cât încă mai sunt e una cu mine și-am putut adormi în sfârșit liniștit c-o oră înainte de vremea obișnuinței de ce violent din somn m-ai trezit bubuind și m-ai dat jos din pat cu încă o smucitură umplând casa cu lugubru tău zdrăngănit ce-ai vrut să-mi spui cu asta mamă pământ ce-ai vrut a-mi spune ce-ai vrut?...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate