agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-01-18 | |
în poziție fetală înghețat fusese găsit
pe o bancă în parc cu fața spre-un om de zăpadă surpat - un boschetar dă-l în mă-sa aurolac - pare și nu pare a fi vagabond poate inima i-a cedat sau beat în hipotermie... - om vedea mormăi bătrânul medic legist vădit supărat... nici tânăr nici prea bătrân de talie mijlocie spre-nalt cu părul lung și-n creștet c-un început minimal de chelie cu ochii deschiși sticloși visător parcă privește-n tavan deloc deranjat că-i gol pușcă și lespedea-i rece n-are semne de agresiune pe corp doar buzele-s beșicate și-ntre dinți vârful limbii umflat - ăsta și-a mușcat limba să nu mai spună prostii... exersat bisturiul desenează adânc în carne Y-ul de disecție foarfecele-i mare sternul tăiat cutia toracică conservă deschisă inima bună cu ventricule ca noi de timp inversat - nu nu-i infarct splină rinichi pancreas și ficat fără leziuni - mai putea trăi încă ani buni să vedem la stomac alt mâncător de ciuperci văd și un mucus suspect un fel de latex ia probe pentru laborator... analiza toxicologică scoate în evidență intoxicare letală cu euphorbion în buzunar criminaliștii au descoperit sursa un flacon gol cu etichetă Euphorbia cyparissias verdict: supradoză de laptele cucului... - de ce o fi ales tocmai asta care-i vomitiv și vermifug - l-o fi mâncat în cur zise bătrânul medic blazat...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate