agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-02-03 | |
ciopor într-un țarc albastru
oi tunse mulse și cu miei berbeci cârlani și tot ce vrei zbiară ciobanul angajat e printre ei baciule întreb ce se întâmplă ce-i zarva asta dinprejur de ce cojoaca ta e roșă de printre ei pari Moș Crăciun să vadă lumea cine sunt zice el rar de parcă-i gura valva emisferelor de Magdeburg și pân-la moarte sunt cu ei la cârma stânii astăzi sunt c-așa a vrut majoritatea turmei să îi mănânce cașcavalul neaoși corupți și derbedei iaca de-aia ies cu parul dar baci ești pentru-ntreaga turmă aici e numai un ciopor cu restul ce se-ntâmplă treaba ei eu vreau doar mulgătorii și strungarii mei am înțeles că ăști corupți cum le spui tu vor iarbă bună și-o țâră de tain la-ntreaga turmă ca bun păstor ce nu îți place ție păi de ce-mi taie din sâmbrie și-mi puținează rația la câini... înc-o-ntrebare văd că din efectiv la alte stâni s-au dus mioare și berbecii buni și ai rămas cu miei nelepci* doar noateni și multe babane și târlei lupii-i dau târcoale lacomi flămânzi cu botul plin de bale de ce ca baci nu te apleci asupra sorții turmei tale s-a înroșit și a muțit închisă-i valva -n emisfere-i vid... nelepci= în grai moldovenesc pluralul de la neleapcă, mioară fătătoare.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate