agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-02-11 | |
doctorul mi-a spus
că am un șarpe mare în piept mă uit atent în ochii lui și zic: doctore, scoate-l dracului afară că mă sufoc! doctorul, uitându-se lung pe fereastră, zice: Bă Ioane, e februarie, ninge și unele lucruri nu mai pot fi scoase niciodată! pe mama mi-o amintesc din ce în ce mai rar, ultima dată când am văzut-o, avea ochii umezi și capul acoperit, ca la noi la țară fratele meu a murit înecat și de atunci, tata a refuzat să mai trăiască după ce l-am pierdut și pe tata n-am mai scos o vorbă vreo două luni, dracu știe ce mi s-a întâmplat parcă mă ținea ceva pe dinăuntru! în rest n-aveam nimic: mâncam, munceam, umblam printre oameni când eram copil, mama mă lua în cămară, și mă punea să număr borcanele cu dulceață de cireșe era mică, însă acest lucru n-o împiedica să poarte în spate toate greșelile mele de la un timp, pe mormântul mamei, chiar deasupra capului ei, a crescut un cireș, și nu știu de ce, de câte ori îl văd îmi amintesc rușinat că niciodată n-am mâncat din dulceața ei.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate