agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-02-27 | |
se pare că se face revizie la sirenele ALA
tremură mașina de rufe la storcător duța și duțu mănâncă goglențuri din litieră strâng rahatul de mâță-n balcon ceru-i senin soarele râde cu gura până la urechi porumbei pe acoperișul vecin își aranjează penajul o femeie-n etate își târâie vârsta pe drum încercând cu bastonul parcă să vadă de-i tare pavajul două mașini ies din parcare una o ia la stânga alta la dreapta o ultimă grămadă de zăpadă murdară lin se topește în salcie două vrăbii pun viața la cale gândesc să marg să-mi vizez permisul la pește un sms: vezi că începe postul de paște nu știu de la cine-i numărul este ascuns dracul de mâță sare se-agață de rufe și ca și cum n-ar fi de ajuns duțu sare și el pe perdea și o rupe undeva un copil de țâță colicii-și strigă țipătul întră-n ureche și doare cică azi ar fi eclipsă de lună de soare nu-i bai la sărmăluțe cu smântănă fac mămăligă totu-i aiurea totu-i frumos lumea-i ca mereu în mișcare unele și altele în gând îmi vin în frânturi de ce-mi vine să fredonez "pe umeri pletele-ți curg râu" nu știu dar constat că poezia trăiește și-mi zic autorul parcă nici n-ar fi fost cine se mai gândește la starea clipei în care era când o scria atuncea Cojbuc spăl vasele trag din țigară mai scriu un rând și încă unul după ce șterg aragazul și tot așa făcând una și alta prin casă totul mecanic ca împins de la state scriu să mă aflu în trebă banalități poate că unde n-am chef de nimic...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate