agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-12-04 | |
ce naiba-ți veni?
nu vezi cât sunt de blajin în halat cu fesul tras pe urechea stângă privind pe geam cum ninge bălana? ce, doamne iartă-mă, îmi spui că-i o curvă, când eu o văd, cu apa ei înghețată, pompier venind cu tulumba să-mi stingă focul din partea stângă a pieptului pus și-ațâțat de-o nălucă, iar tu, de colo, că-și flutură fulgii destrăbălându-se cu vântul din nord, c-o doare în crivăț de mine că-mi bate inima în gât ca un nod și sughiț zicând bucuros: se gândește la mine... hei, bine, până aicea ți-a fost; te-am răbdat de copil zicând c-o să-mi treacă, te-am acceptat, tânăr fiind,crezând că ești într-o doagă, matur mi-am zis: unde merge mia merge și suta, dar azi, întrecut-ai măsura, îți fleorcăie gura, zici vrute, nevrute... gata, tai mămăliga!... de azi ține-ți măsura și tacă-ți gura, nu mai accept că, vezi doamne, tu ești poet și slobodă-i gura... marș la colț cu genunchii pe coji de nuci, cu mâinile sus în ele c-un pix, cu care să-ți scrii în vânt versu-ți prolix... eu voi strânge zăpada cu pumnii de pe pervaze, în apa ligheanului s-o pun până devine vâscoasă, pe față cu ea să mă spăl și pe trup, să iau foc de frig, să ard ca o iască...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate