agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-02-18 | |
îi simt privirea în ceafă ca o arsură
mă-ntorc brusc e-ncremenit ca o stană doar ochii trec cu mâna prin fața lor nu clipește du-te-n secțiunea de aur a mă-tii... plec și-nchid ușa pendulez între a mă duce în dormitor să fac patul la bucătărie să pun de-o cafea ori la calculator să văd de m-a... o cafea cana de sticlă cu toartă e plină cu vin paharu-i întors cu gura în jos scârbos pute-a țigări ordinare ca-ntr-un stop-cadru cu pixu' la capăt de rând stă aiurit cu privirea în jos închid ușa să nu-l deranjez rămâi fir-ai... bag calculatorul în priză și bietul bătrân bâzâie ca un bărzăun amețit clipind des din ochiu lui roșu imprimanta se trezește și ea iote-te domnule s-a hotărât îi aud glasul sarcastic ca Buda în poziția lotus stă pe foile cu scrisul mărunt tăieturi paranteze vraiște împrăștiate pe pat aia nu zice e humor infantil nici aia nini nici sunt puerile nici vorbă de cometnarii sunt doar însemnări făcute la cald și cum obiectiv nu ești decât să dai cu mucii-n în fasole mai bine păstrează-le doar pentru tine... cu palmele pe genunchi și picioarele sucite sub el ca un ventriloc fără să miște din buze tot zice și zice... închid calculatorul și-i arunc un hai sictir în nirvana... s-ar putea să fiu "călcat" de "vrăjmașă" așa că voi schimba lenjeria de pat fereastra-i deschisă perpelit o noapte-n nesomn sprijinit în coate pe geam adulmecă reci depărtări întoarce capul doar o clipită cât să-mi arunce o chiondorâșă privire... cred că e una din zilele-mi proaste că nu mai încap în toată casa de mine hai să punem lumânări pentru vii pentru morți și-apoi o fugă-n bazar vechitură printre vechituri poate-i mai bine...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate