agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2004 .



Rugăciune pentru vindecarea Țării
personale [ ]
Colecţia: texte si poezii religioase

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Bibliofilul ]

2018-04-04  |     | 



Iată aici o rugăciune cum nu am mai făcut niciodată, intitulată: RUGÃCIUNE PENTRU VINDECAREA ȚÃRII:

Doamne Dumnezeule, Împărate Ceresc, fiindcă România noastră a ajuns la mare ananghie, fiind gata să se prăbușească de tot, iată, noi poporul român, cei mai mulți fiind oameni amărâți și batjocoriți, Te rugăm, Doamne, cu mare disperare, să ne trimiți de grabă conducători-eroi, români cu adevărat cinstiți, precum au fost asemenea oameni, cândva, în trecutul nostru, ca să alcătuim din ei un guvern profund devotat Ție și Țării, care să Te proslăvească întotdeauna! Așa cum Ți-au cerut nu demult frații noștri polonezi, imitându-i, vrem și noi ca Patria să ne fie condusă de sus, de Regele Iisus!
Iar aici, jos, dă-ne oameni cu caracter virtuos și impetuos!
De aceea, cu mare devoțiune, noi, poporul necăjit, îți cerem:
- pentru păstrarea Țării puternică și evlavioasă - dă-ne un nou Ștefan cel Mare!
- pentru apărarea Țării - dă-ne un nou Mihai Viteazul!
- pentru devotament profund față de popor, de așezările îndepărtate - dă-ne un nou Avram Iancu!
- pentru justiția dreaptă a Țării - dă-ne un nou Vlad Țepeș!
- pentru devotamentul cu jertfă față de Tine și de Țară - dă-ne un nou Constantin Brâncoveanu!
- pentru a dirija bine treburile intene ale Țării - dă-ne un nou Mihail Kogălniceanu!
- pentru a dirija bine treburile externe ale Țării - dă-ne un nou Nicolae Bălcescu!
- pentru a păstra unitatea națională a poporului nostru - dă-e un nou Alexandru Ioan Cuza!
- pentru a ne apăra cu devotament fruntariile Țării de la Răsărit și de la Apus - dă-ne un nou Ion Antonescu!
- pentru a ne scrie o istorie reală și bine documentată a ultimelor evenimente ale Țării noastre - dă-ne un nou Nicolae Iorga!
Măcar câțiva din români ca aceștia să ne dai, nu mai mulți, că ne-ar fi îndeajuns - și atunci toate s-ar îndrepta, Doamne!
Noi, Dumnezeul nostru, îți vom mulțumi în genunchi, promițîndu-Ți că Te vom asculta pe Tine și pe cei care seamănă în fapte cu cei ce Ți i-am cerut!
Te rugăm, fă Doamne, această mare minune pentru o țară mică precum a noastră și deschide-ne mințile și sufletele, să vedem mai bine în viitor felul oamenilor, să nu ne mai lăsăm atât de ușor înșelați, să nu mai greșim ca până acum. Și proslăvindu-Te, îți promitem că ne vom păzi cu mare atenție și că nu vom mai alege pe ticăloșii care se prefac că sunt cinstiți fără să fie. Deșteptându-ne „din somnul cel de moarte”, promitem să-Ți ascultăm poruncile și să ne alegem în frunte numai conducători binecuvântați de Tine, Cel ce ne binecuvântezi România, iar noi - pentru ajutorul ce ni-l dai - Îți mulțumim din toate inimile, dorind ca Numele Tău Sfânt să fie slăvit și proslăvit acum și pururea și în vecii vecilor! AMIN!

Prof. Cristian Petru Balan
Membru titular al Uniunii Scriitorilor din România,
Membru titular al Academiei Româno-Americană de Științe și Arte,
Scriitor, sculptor și pictor român american.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!