agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-10-28 | |
rumegam în noapte trăirile de ieri
și te-am visat c-un șarpe venind la mine-n pat țineam inima-n mână credeam că-i un baltag și-am dat să îi crăp capul și l-a ferit și iute de inimă-a mușcat stăteam întins pe cergă golit de stări și gând o înghițea alene părea satisfăcut mai jos de cap c-o palmă când i-apăru o gâlmă tu l-ai luat în brațe cu multă gingășie și botul i-ai pupat atunci am simțit frica aveai un chip angelic dar l-am simțit crispat zâmbeai privind șăgalnic dar ți-am văzut privirea fuioare de venin din ochii verzi curgând... am auzit un răget și-un elefant gonind venea taman spre mine atuncea m-am trezit era trei și jumate acuși se schimbă ora a fost doar vis de noapte te culcă liniștit doar creierul tău limbic de vină-i că-i scrântit iar ea e-o fată bună... la cinci pe unde radio aud c-a fost cutremur în economia vieții tale eu mă întreb ce sunt rumegând trăirile de ieri nu știu de-a fost cutremurul în mine sau a fost de pământ...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate