agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1752 .



O Zi cu ganduri
personale [ ]
Ghinioane sau ceva rău

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mihnealy ]

2019-01-24  |     | 



Astăzi, 24 ianuarie 2019, a fost o zi neobișnuită. Am ajuns în Ucraina la Bukovel. În această zi am aflat mai multe vești: mătușa Leana și a rupt piciorul, la fel și unul dintre băieții cu care am venit. Nu am să-i spun numele ...și la altul i-a murit bunicul și a trebuit să se întoarcă în România. În fine atâtea gânduri...dar o frântură am să las sa nu uit. Să revenim de ce am scris aici și cu ce gânduri? Simplu de mult voiam să scriu dar am tot amânat. Astăzi am simțit cu adevărat și m-am ținut de cuvânt. Atâtea gânduri mă învăluie. Știu că nu voi putea cuprinde tot ceea ce vreau să zic dar măcar un rezumat. Astăzi sunt cineva, ieri am fost altcineva și mâine voi fi, un alt eu, mereu schimbător, niciodată același.Timpul e dinamic, la fel și cuvintele, dar și ideile. Nu sunt decât o picătură în vastul Univers. Nu mă simt în elementul meu, în jur multă răutate, toți parcă vor să controleze. Pot fi cine vreau cu adevărat și voi fi liber cândva dar nu aici. Acum sunt captiv în acest corp, un vas potrivit sau nepotrivit. Am scris pentru că știu că voi uita dar când voi reciti oricând aceste rânduri și îmi voi aminti esența. Știu că am gândit că poate gândesc sau nu. Cu siguranță m-am repetat sau nu. Da precum un simplu muritor uit lucruri. Pe măsură ce trec anii creierul meu se resetează, simt pierderi de memorie uit cu desăvârșire. Nu pot fi ce doresc unii și alții. Sunt ceea ce sunt și sunt bine așa. Oricum fiecare își urmează propriile interese. Respect părinții îi iubesc foarte mult chiar și pe fratele meu. Țin la rude apropiați și prieteni și regret dacă am supărat pe cineva cu ceva. Când nu voi mai exista aș vrea ca măcar ceva, o sămânță, o moștenire să se perpetueze și să existe în urma mea. Dacă ar fi după mine aș schimba lumea. Nu o pot face mai bună, însă sper că se va schimba dar politicienii religiile, au băgat multă vrajbă și frică, toți se tem de control. Toți vor să fie superiori să domine. Manipularea e la modă, suntem niște muppets. O minte conștientă nu s-ar lăsa influențată de astfel de idei, dar ce pot sa fac nu pot lua decizii, nu depinde de mine. Măcar în scris pot să zic, să revărs ce am sau nu pe suflet știu că nimănui nu îi pasă. Poate voi fi citit de cineva sau nu. Ideea e nu să mă fac auzit. Într-o bună zi se vor trezi, toți, va apărea schimbarea. Cineva odată tot va schimba cu forța sau fără lumea. E nevoie de un miracol, de magie. Nu va fi pentru toată lumea la fel. Acel big ban, resetarea va fi, nu vor fi dinozauri sau forțe extraterestre, vor fi ființe superioare. Numiți îngeri ei există sau nu. Va fi o existență în nonexistență un moment zero. Voi reveni cu alte gânduri, mereu. Când voi simți și voi putea. Deocamdată am zis suficient sau prea mult, rămâne la atitudinea voastră să decideți.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!