agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2019-03-29 | | Despre graniţe Să ne complăcem în fantezie (doar) până în punctul acela în care onirismul diurn riscă să provoace serioase prejudicii morale. Orice iubire batjocorită sfârşeşte prin a deveni caricatură grotescă, în fapt imaginea fidelă a semnatarilor ei. Măcar uneori, de la sublim la ridicol este mai puţin de o silabă. Dar solemnitatea şi burlescul n-au făcut mai niciodată casă bună. Neasumarea constantă a eului duce la diluarea continuă a identităţii până la grandioasa disoluţie în anonimat. Minimaliştii sunt în fapt marii dezavuaţi ai sorţii pe care nu s-au încumetat a o lua în serios, ci mai mereu în derâdere. Cu orice preţ vrând să se "salveze", omul intră adesea prin efracţie în arii cu acces prohibit nu printr-o constituţie, ci prin înseşi legile nescrise ale bunului-simţ. Tot ceea ce reuşeşte este o derizorie iluzie a posedării realităţii, când el însuşi este uriaşul destituit.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate