agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-04-06 | |
La pomul lăudat nu te du fără bățul de selfie
Când doi se ceartă al treilea postează online Nu te certa cu prostul că-ți raportează profilul Buturuga mică poate strica un live Cel ce se trezește de dimineață vede ce au postat cei ce s-au culcat târziu Cel ce râde la urmă intră rar online Capul plecat pierde pasărea de pe gard Când pisica nu-i acasă fă poze la ce ai pe masă Câinele care latră apare în mai multe poze decât cel ce mușcă Ce-i în gușă-i și-n cronologie Spune-mi lista de prieteni ca să-ți spun cine ești Ce-și face omul cu mâna lui, selfie se numește Cele rele să se șteargă, cele bune să se distribuie Cu o floare nu se face poză, decât dacă ai primit și un I-phone lângă Când doi îți zic că ești beat, du-te acasă până apucă să-ți facă poze Găina bătrână își face blog cu rețete La plăcinte, înainte să le mănânci, fă-le poză Nu știe stânga ce face dreapta dacă nu a bifat "urmărește" Un măr pe zi ține doctorul departe, un selfie pe zi ține admiratorii aproape Prietenul la nevoie se cunoaște atunci când premiile-s pe like-uri Prostul nu e prost destul dacă nu e și troll Unde-s mulți popularitatea crește Prostul dacă nu-i fudul nici nu știi că-l ai în listă Prostia și domnia se văd Vorba lungă nu o citește nimeni.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate