agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1923 .



Științele și meta-științele 1, 2, 3
personale [ ]
Gânduri gnomice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2021-01-13  |     | 



Științele în contact cu imposibilul îl transformă în posibil, divid coercițiile până când își pierd aspectele traumatizante și contondente și leagă legile de adevăruri.
Meta-științele în contact cu imposibilul îl transformă într-un mistic acordat la supranatural, paranormal și esoteric, se folosesc de meta-fizică pentru a elabora meta-legi încorporând adevărurile transcendentale.
Meta-științele propulsează libertatea în expansiune progresivă prin univers și o augmentează de n ori cu scopul de a deveni nemărginită și apoi o încadrează în meta-adevăruri care nu evită necuprinsul, infinitul, perenitatea și misticismul.
Prelungirile proactive ale științelor în meta-științe coincid cu integrarea supranaturalului și misticismului într-o metafizică care în viitor va eclipsa științele telurice înțepenite în materialismul rigid, inflexibil și fără dimensiuni ființiale, fiind reactiv față de inițiativă, spiritualitate și proactivități.
Științele telurice conțin laicul și mundanul în ele, se fundamentează pe explorarea și extrapolarea omului din afară înspre interior și înglobează adevăruri uzate, în schimb meta-științele se fundamentează pe cunoașterea omului din interior către dinafară, nu neagă entitățile interioare ale omului acordate la spiritualitate și înglobează adevăruri stenice, inedite, inovatoare, de natură metafizică, supranaturală și transcendentală care rezonează la meta-uri, extra-uri, supra-uri și metanoia.
Non-științele manifestă conectivitate la non-adevăruri, non-sensuri și non-realități, au caracteristica divergenței, disonanței și pervertirii, în ele colcăie sacrilegiile, pângăririle și profanările care proliferează în contact cu erezia declanșată de activitatea non-științelor.
O știință dezmembrată prin subminarea adevărurilor ei este asimilată de non-științe în care se augmentează incultura având corelații și propensiuni la involuția ce are dimensiuni inverse și negative.
Non-științele își găsesc în non-uri explicația, justificarea și demonstrația, iar non-esențele din ele absorb erorile, eșecurile, absurditățile și malformările.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!