agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 165 .



Pacea
personale [ ]
Cauzele războiului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-04-18  |     | 




Pandemia Covid şi Încălzirea globală, accentuând certurile dintre oameni şi popoare, stresul, au mărit pericolul războiului nuclear, aşa cum se spune şi în massmedia.
Pe străzi am văzut acum umblând doar oamenii buni care intuitiv simt că virusul Covid şi pericolele nu-i atacă pe cei buni, iar cei răi fiind mai vulnerabili la virus, la Covid, stau ascunşi în case. Într-adevăr, universul, viruşii, pericolele lovesc răul, punctele slabe, problemele, defectele şi iartă, apără sau evită să lovească oamenii buni, fiinţele şi lucrurile bune, ideale, fără defecte.
Deci virusul Covid lasă sechele respiratorii pe viaţă, foarte dureroase şi de aceea trebuie evitat prin carantină, nu avem de ales.
Dar dacă un om bun, care evident nu va fi infectat de virus a făcut un test Covid acum o oră, care dovedeşte că el nu are Covid, atunci el poate fi lăsat să umble singur, liber, neânsoţit de alţi oameni pe străzi. Fiind neânsoţit, pericolul de a fi infectat de Covid e minim. După 24 de ore sau maxim după trei zile acest om bun trebuie să refacă testul Covid pentru a putea umbla liber pe străzi.
Deci, întâi, experimental, conducătorii popoarelor pot lăsa câţiva oameni buni să umble liber pe străzi, iar dacă la ei nu apare boala Covid, sau dacă apare la foarte puţini dintre ei, atunci, treptat conducătorii pot lăsa tot mai mulţi oameni buni, care nu au făcut fapte rele şi care au făcut testul Covid în ultimele 24 de ore să iasă, să umble liber pe străzi, absolviţi de carantină. Dacă metoda funcţionează, atunci puteţi lăsa tot treptat, prudent, cu verificări să umble liber pe străzi aceeaşi oameni buni care au făcut testul Covid doar o dată în ultimele două săptămâni sau patru săptămâni.
Din ce am spus acum înţelegem că răul şi lucrurile cele mai rele precum curvia, satanismul ce include şi muzica rock accentuează pericolul pandemiei şi războiului nuclear şi alte nenorociri, adică le atrag magnetic, le cauzează şi creează ca pe nişte pedepse automate ale universului, adevărului, idealului.
Apreciez eforturile voastre de a face ce am cerut în articolele mele, de a face pace între popoare, între musulmani şi creştini şi Israel şi oricare alţii, aşa cum am cerut, pentru a evita războiul.
Pandemia e pe sfârşite, datorită vaccinării oamenilor. Pandemia a îmbunătăţit ecologia şi a nimicit mafia bogătaşilor corupţi şi lacomi, închizând companiile lor, sectorul Horeca, şi retezând profiturile bogătaşilor. Pandemia a mărit şi impus igiena populaţiei. Pandemia nu a îmbolnăvit oameni buni şi nevinovaţi. În rezumat pandemia a trecut cu bine şi merge tot mai bine. Putem spera că scăpăm cu
bine din pandemie.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!