agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 950 .



Predeterminarea 5, 6, 7, 8
personale [ ]
Gânduri preeminente

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2021-09-05  |     | 



Predeterminarea induce în sistemul covârșit de non-uri non-viziunea care dezintegrează o viziune afectată de stagnare, vetust, dogme și legi rigide și coercitive.
Predeterminarea uniformizează inteligența care nu se poate desfășura și manifesta înconjurată de câmpul predeterminării și are drept consecințe depreciative generalizarea mediocrității.
Predeterminarea egalizează ierarhiile deposedându-le de superior și elimină vocațiile acordate la liberul-arbitru și libertate, care sunt ostracizate și omul supus predeterminării nu mai are acces la oportunitățile, ofertele, beneficiile și profiturile vieții.
Predeterminarea micșorează apogeul consubstanțial cu maximul, paroxismul, puseele de febrilitate și de libertate, până când atinge indiferența predispusă la resemnare, indolență, renunțare, blazare și letargie.
Predeterminarea schimbă oscilațiile devenirii, evoluției și schimbării în traiectorii rectilinii pe care sunt obligați să le urmeze inteligenții care preferă asimptota, hiperbola și oscilațiile ample.
Obtuzitatea predeterminării face să se acumuleze problemele care erau rezolvate cu brio de evoluția antrenând inovațiile, inventivitățile și aptitudinile asimilând diverse tipuri de libertăți găsind cu ajutorul lor soluțiile optime conducând înspre succesele ridicând nivelul valoric al sensurilor.
Predeterminarea se conectează la amatorismul care are propensiune la iresponsabilități, sinecură și consecvențe rigide, vetuste și stereotipe și percepe obstacole, piedici și stres în responsabilitățile racordate la competiția ce ierarhizează și favorizează și privilegiază inteligenții discriminând proștii.
Predeterminarea șubrezește profesionalismul prin constantele pe care le preferă în dauna variabilelor de care se folosește versatilul pentru a înnoi matricea, gândirea, viața, viziunea și perspectiva.
Predeterminarea nu are opțiuni și nici posibilități de alegere, este înconjurată de improbabilități, dileme, incertitudini și echivoc care o îndepărtează de adevăruri și o apropie de haosul pe care vrea să-l controleze prin constantele construite de planificare, organizare, control și stereotipii.
Profundul vede în schimbare și versatil multiple oportunități de a evolua, căci are înclinație la inovație, experimentare și augmentare, preferând spațiile de mare cuprindere în care să se desfășoare debordant și progresiv și își anexează multidimensionalul și multivocaționalul.
Superficialul stagnează prin consecvențe rigide și inflexibile, prin platitudinile care siderează evoluția vieții fixată de uniformitate.
Predeterminarea percepe în eshatologie o dogmă a destinelor prestabilite, în timp ce versatilitatea consideră eshatologia formată din configurații de destine construite de oameni cu ajutorul spiritualității, minții planetare, intuițiilor și schimbărilor care se pot reactualiza oricând și destinele individuale sunt acordate la destinul umanității.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!