agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 122 .



Invenţii (partea 3)
personale [ ]
Ştinţele viitorului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-10-17  |     | 



Mingea de tenis de masă și toate mingile în sport se învelesc în o peliculă subțire de cauciuc de calitate, elastic natural ca cel de la mănușile chirurgicale.
Ca să aibă aderență și să poți imprima efecte, rotații mingii, iar la tenis de masă mingea se face mai grea, cît să prindă viteză maximă, şi cel mai bine se face din cauciuc, care e elastic şi suficient de greu. Toate mingile în sporturile cu mingea trebuie să se facă din cauciuc de cea mai bună calitate, elastic, natural, fără adausuri, precum cel de la mănuşile chirurgicale sau altul mai bun, ca să fie elastice şi să aibă aderenţă, ca să poţi să le dai efecte, rotaţii.
Racheta de tenis de cîmp se face cu mîner elastic mai ales sub rama aia rotundă, la gît, căci după ce se îndoaie, revine elastic la loc ca o praștie, aruncînd mingea mai rapid, ca praștia cu corzile ei elastice. Racheta devine astfel o praștie.
Cordajul rachetei se învelește cu aceeași peliculăde cauciuc de la mănușile chirurgicale iar mingea de tenis de cîmp se face din cauciuc de mănuși chirurgicale, pentru ca și cordajul și mingea să aibă aderența cauciucului și să pot da efecte mingii, să o poți agăța, controla.
Corzile la rachetă sunt elastice, din cauciuc, să arunce cu viteză mai mare mingea, ca din corzile de praştie.
Cordajul rachetei de tenis de câmp se pune peste ramă, peste cele două feţe ale ramei, rachetei, nu prin mijlocul ramei, astfel avînd două cordaje create pe ambele feţe ale rachetei. Asta măreşte suprafaţa de lovire a mingii de pe cordaj, pentru că poţi lovi mingea şi imediat lîngă ramă, iar mingea nu mai loveşte rama, nu mai sare strîmb din ramă. Acum, la racheta actuală nu poţi lovi mingea cu cordajul aflat în cei trei centimetri de lîngă ramă, că te împiedică rama.
Faceţi ca ceasul G-shock rangeman gprb 1000-1 să fie, să aibă ceas atomic, cel mai precis de pe glob, din acela care are o eroare de o secundă la 13 miliarde de ani şi nu are energii radioactive. Acest ceas să fie mereu corectat automat de pe internet la oră şi dată, chiar dacă nu e conectat la internet.
Transmiteţi acest ordin tuturor conducătorilor planetei şi ai ţărilor.
Faceţi un aparat de radio, televizor, o antenă parabolică, aparat audio-video, aparat electronic care pot recepţiona simultan toate posturile, canalele de radio şi televiziune de pe glob, de pe internet, inclusiv prin sateliţi de telecomunicaţii, cu şi fără conexiune la Internet.
Faceţi un site mare de internet precum youtube, facebook, şi altele pe care se află toate posturile, canalele de radio şi de televiziune de pe glob, împărţite în secţiuni, domenii, subdomenii, categorii distincte, părţi separate precum secţiunile artă, umor, filme, muzică, natură, animale, documentare, călătorii, ştiinţă, turism, aventuri şi expediţii, desene animate, ştiri, cultură, tehnologie şi altele. Pe acest site sunt interzise canalele, posturile de radio, televiziune, muzica care au lucrurile pe care eu le-am interzis în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu , adică e interzis conţinutul de pornografie, tîmpenii, rock, curvie, rele, violenţe, fleacuri, religie şi altele asemenea rele, tîmpe.
Canalele, posturile de radio şi televiziune cu lucruri importante, corecte, omenoase, necesare, ecologice, filantropice, isteţe vor fi prezentete primele pe acest site. Şi desigur pe site există link-uri către pagina de internet a fiecărui canal, post de radio şi televiziune şi către pagina directă de internet unde poţi viziona sau asculta canalul, postul de radio şi televiziune, că nu găseşti uneori în siteul acesta al lor locul unde poţi viziona, asculta emisiunile.
Fiecare post, canal de radio, televiziune va avea afişat pe site-ul meu programul emisiunilor din următoarele 30 de zile şi o descriere detaliată a conţinutului tuturor emisiunilor, a conţinutului fiecărei emisiuni din următoarele 30 de zile, acesta fiind lucrul cel mai important al site-ului meu. Astfel, în căsuţa de căutare a site-ului poţi căuta ca pe google descrierea emisiunilor care te interesează, şi poţi căuta emisiunile, subiectele, titlurile, lucrurile, oamenii care te interesează, scriind diferite lucruri, fraze, propoziţii, cuvinte de căutare în căsuţa de căutare.
Apoi apare acolo sub căsuţa de căutare o listă cu lucrurile, descrierile detaliate ale emisiunilor, oamenii, subiectele căutate care te interesează.
Datele acestea sunt extrase în principal din descrierea detaliată a fiecărei emisiuni de radio şi televiziune pe care am cerut-o să fie afişată pe acest site, adică descrierea fiecărei emisiuni din următoarele 30 de zile, care poate fi găsită şi direct, fără căsuţa de căutare. Dar datele acestea cerute în căsuţa de căutare pot fi preluate şi de pe internet.
Este imposibil să găseşti altfel în milioane de posturi, canale de radio, televiziune pe internet subiectul, emisiunea care te interesează, sau lucruri noi pe care nu le ştii şi despre care nu ştii ce să ceri, cum să le descrii în căsuţa de căutare, asta nu se poate nici măcar pe google. Adică deseori nu poţi găsi ceva interesant, de calitate în televiziuni, posturi de radio, că nu ştii ce emisiuni au, nu ştii ce să întrebi pe google şi nu poţi scrie fraze lungi şi isteţe în google, care să poată descrie suficient de clar, isteţ, precis, detaliat ce cauţi. Deci google să rezolve problema asta, ca să poţi scrie fraze mai lungi şi mai isteţe, mai detaliate în căsuţa de căutare cu care să găseşti mai uşor şi mai precis, isteţ ce cauţi, acesta fiind cel mai important lucru din internet acum.
Dacă cauţi umor găseşti multe lucruri cu umor pe google, dar nu ştii ce conţin ele şi nu poţi deseori găsi anumite detalii distincte din domeniul umorului, de exemplu emisiuni de camera ascunsă, că n-am găsit decît o emisiune italiană mediocră cu camera ascunsă, deşi acesta e umorul care îmi place cel mai mult şi televiziunile sunt pline de el.
E un exemplu lămuritor, găseşti dar nu găseşti cu google ce cauţi.
Adică google nu are o descriere detaliată a conţinutului emisiunilor de radio şi televiziune şi a paginilor de internet căutate, deci cer ca fiecare site şi pagină de internet să afişeze o descriere detaliată a lucrurilor, subiectelor, conţinutului fiecăreia dintre paginile, subiectele, domeniile, emisiunile, informaţiile, textele, înregistrările, lucrurile sale componente, conţinute în ele.
Adică fiecare om ce pune o informaţie pe internet pune lîngă ea şi o descriere detaliată a ei, pe care o putem găsi cu google, iar asta va mări de milioane de ori progresul cunoaşterii, informării, educaţiei omenirii.
Google nu spune ce conţin emisiunile de radio şi televiziune, deci nu poţi găsi umor de camera scunsă cu el sau altceva precis, cum vrei.
Dar google a făcut tot ce le-am cerut în textele mele la poezie.ro deci va rezolva şi astea, se descurcă bine, profesional google, bravo lor.
Majoritatea oamenilor nu văd, nu aud ce caută, preferă ei în radio, televiziune, emisiuni şi sunt nevoiţi să se mulţumească cu lucruri nepotrivite sau mediocre, fără să poată alege ce văd şi ascultă la radio, televizor.
Deci cer ca toate emisiunile de radio, televiziune de pe glob să fie înregistrate şi să poată fi vizionate oricînd la comandă, de către spectatori, milenii de acum încolo, putînd fi găsite şi pe site-ul meu.
Cer ca toate imaginile, sunetele din internet, massmedia, audio vizual să fie înregistrate şi sub formă de holograme, cu sunet surround. Cer să creaţi o dublură, o hologramă a imaginilor, datelor, sunetelor pe care le aveţi deja acum înregistrate în massmedia, internet, audio vizual, de xemplu să creaţi holograme ale imaginilor filmelor, sculpturilor, imaginilor pe care le aveţi în internet, massmedia audio vizual, cu care de exemplu puteţi vedea holograma sunei sculpturi filmate acum un secol în un muzeu sau a unui copil filmat acum 77 de ani.
Eliminaţi rock-ul, fleacurile inutile, tîmpeniile, batjocura, prostia, violenţa, curvia, răul, pornografia, emisiunile şi filmele erotice, tîmpe din massmedia, internet, radio, televiziune, concediaţi din funcţii pe tot globul incompetenţii care au creat sau prezentat tâmpeniile astea. Luptaţi şi veţi reuşi, doar massmedia vă mai salvează acum din războiul nuclear în care va pieri omenirea, între 2026 şi 2100.
Preluaţi din massmedia, internet, orice posturi şi canale de radio şi de televiziune de pe glob emisiunile importante, isteţe, distractive, educative, interesante, necesare, ecologice, corecte, desăvîrşite şi prezentaţi-le în toate celelalte posturi, canale de radio şi televiziune de pe glob. De exemplu emisiunile cu arheologul Josh Gates, desenele cu Tom şi Jerry sunt bune şi distractive, răspîndiţi-le.
Transmiteţi acest ordin tuturor conducătorilor ţărilor şi ai planetei.
Fiecare oraş, hypermarket, târg de carte, magazin mare şi mediu de pe glob, bibliotecă să aibe obligatoriu la vînzare între 300 mii şi un milion de cărţi, sau mai multe, iar mallurile, bibliotecile mari, tîrgurile de carte mari să aibe la vînzare între 2 şi 6 milioane de cărţi sau mai multe, cît mai multe, dar astea să fie cărţi isteţe, necesare, corecte, importante, ideale şi nu fleacuri, prostii.
Fiecare sat, oraş, localitate, comunitate umană de pe glob să aibă între 10 şi 50 mii de anticariate de cărţi, între 2 şi 1000 de biblioteci, fiecare bibliotecă avînd între 300 mii şi 50 milioane de cărţi.
Fiecare sat, oraş, localitate, comunitate umană de pe glob să aibă între unul şi cincisprezece mii de supercomputere biologic-fotonic-cuantice mari cît un stadion.
Aceste supercomputere sunt conectate între ele prin Internet dar şi prin o reţea Internet separată, făcută cu servere de tip supercomputer şi sateliţi de telecomunicaţii de tip supercomputer, adică o reţea de internet mult mai rapidă decît cea actuală, rapidă ca cel mai rapid supercomputer de pe glob.
Adică fiecare comunitate umană, grup de 3 mii de oameni de pe glob să aibă cîte un supercomputer biologic-fotonic-cuantic, cel mai rapid de pe glob, pe care poate lucra, studia orice om.
Deci un oraş de 30 milioane de oameni va avea între 10 mii şi 20 mii de supercomputere.
Toate construcţiile, invenţiile, cărţile, lucrurile, vehiculele, ideile, tehnologiile, pe care le-am cerut şi le voi cere să le faceţi, oferiţi în textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu edison50.blogspot.com să fie mereu lucruri importante, necesare, isteţe, corecte, omenoase, fără rele, poluare, curvie, prostii, greşeli, motoare termice poluante, violenţă, fleacuri mărunte şi inutile. Aşa bune, ideale vreau să le faceţi.
Pe toate coastele, plajele, ţărmurile de pe toate oceanele, mările, continentele, insulele, arhipelagurile de peste 1000 de kilometri diametru faceţi din o mie în o mie de kilometri cîte un port naval şi un şantier naval, aflate amîndouă în acelaşi punct, care sunt cele mai mari de pe glob şi care fabrică, primesc vapoare de pînă la un milion de tone şi submarine de pînă la un milion de tone, militare şi civile.
Pentru crearea cărţilor electronice faceţi un scaner care răsfoieşte, filmează, tipăreşte filele cărţilor la fel de repede cum o maşină de numărat bancnote răsfoieşte, numără bancnotele.
Adică scanerul răsfoieşte, filmează, tipăreşte de la 3 mii la 10 mii de pagini de carte pe secundă, sau mult mai multe, transformînd în o secundă cartea în carte electronică, pe care o publică în o secundă pe internet, facebook, biblioteci online de pe internet, reţele sociale, twitter, instagram, whats app, amazon, ebay, şi pe marile siteuri, pe scribd.com, siteuri literare, culturale, platforme de internet şi altele. desfaci coperţile cărţii, bagi cartea în scaner şi el răsfoieşte filele cărţii ca pe bancnote, ca maşina de numărat bancnote, rapid, cum răsfoieşte bancnotele imediat maşina de numărat bani.
Adică o carte cumpărată din librărie o publici în o secundă pe internet cu acest scaner rapid, care seamănă cu imprimanta multifuncţională.
Cu acest scaner ordon să transformaţi toate cărţile, textele, bibliotecile de pe glob în cărţi electronice şi biblioteci online de pe internet, şi nici o carte bună să nu rămînă nepublicată pe internet, scribd.com , google books, facebook şi altele.
Ficare şcoală, elev, anticariat, tîrg de carte , instituţie de învăţămînt, smartfon, tabletă, laptop, computer, tiparniţă, tipografie, editură, bibliotecă, instituţie a cărţilor, instituţie de învăţămînt, cititor, scriitor să aibă un astfel de scaner cu care poate publica orice carte pe internet, primind astfel şi dreptul de a citi alte cărţi, ca pe scribd.com, iar acest scaner al nostru poate fi conectat la imprimantă, internet, maşină de tipărit texte şi cărţi (tiparniţă) şi altele asemenea. Acest scaner este şi are şi imprimantă, tiparniţă demontabilă el însuşi,deci poate tipări singur o carte. Scanerul meu e tipografia viitorului, el e cel mai important lucru din internet, informare, învăţămînt acum, deci faceţi-l urgent pentru toată omenirea.
Deci cu o carte şi smartfonul publici în o secundă orice carte pe internet cu scanerul meu din smartfon sau direct cu scanerul meu, fără smartfon.
Jen nu este doar generator de unde, Jen este şi receptor, emiţător, amplificator al oricărei unde electromagnetice din univers, al oricărei unde pe care o generează şi el, Jen, din milionime de hertz în milionime de hertz.
Adică, de exmplu dacă un generator jen generează o undă electromagnetică, oricare undă existentă în univers, un alt generator jen poate recepţiona, amplifica sau emite această undă electromagnetică, de exemplu unda cu frecvenţa de
123456789,654321 hertz sau oricare altă undă din univers.
Toate emisiunile de radio, televiziune, filmele înregistrările video de pe glob şi de pe toate posturile, canalele de radio, televiziune să fie subtitrate în limba română, pentru ca orice om să înţeleagă ce spun ele, învăţînd doar o singură limbă, limba romînă, cea mai bună, clară, isteaţă, logică limbă de pe glob, care are cea mai bună exprimare.

Telescopul
Telescopul serial numit Ser este format din mai multe telescoape care privesc unul prin altul imaginea observată de primul telescop, pe care fiecare telescop o măreşte succesiv, astfel că se măreşte exponenţial imaginea, cu atît mai mult cu cît sunt mai multe telescoape. Dacă de exemplu un telescop mareşte de un trilion de ori imaginea, un telescop ser format din trei telescoape optice care măresc fiecare de un trilion de ori imaginea, fiind înseriate în ser, măreşte de un trilion la puterea a treia ori imaginea.
Deci dacă ser e format din n telescoape care măresc fiecare de m ori imaginea atunci ser măreşte de n la puterea m ori imaginea.
Un radiotelescop înseriat numit rer se construieşte la fel ca ser, din radiotelescoape înseriate, care amplifică succesiv semnalul radio recepţionat de primul radiotelescop din rer, mărind la fel de mult semnalul ca ser, exponenţial, tot prin formula cu n la puterea m de amplificare a semnalului. Dacă avem n radiotelescoape înseriate în rer, fiecare radiotelescop amplificînd semnalul de m ori, atunci rer amplifică de n la puterea m ori semnalul.
Un microscop atomic serial numit mer se construieşte la fel ca ser, din microscoape atomice înseriate, care măresc succesiv imaginea color, tridimensională a atomului observată de primul microscop atomic din mer, mărind la fel de mult semnalul ca ser, exponenţial.
Dacă avem n microscoape atomice înseriate în mer, fiecare mărind de m ori imaginea, atunci mer măreşte de n la puterea m ori imaginea.
Deci de exemplu ser, mer, rer formate fiecare din o mie de aparate identice măresc semnalul, imaginea la fel de un trilion la puterea o mie de ori. Deci construiţi aceste aparate seriale, formate fiecare din o sută pînă la o mie de aparate identice, telescoape, microscoape, radiotelescoape identice, înseriate.
Dar imaginea unui telescop optic poate fi mult mai mult mărită dacă e privită prin un microscop atomic, adică dacă înseriem multe, oricîte microscoape atomice cu oricîte telescoape optice în ser.
Probabil, în această situaţie ser va fi format din un telescop optic şi 999 microscoape atomice înseriate după el şi cu el în ser, sau din multe telescoape optice înseriate cu multe microscoape atomice.
Este probail necesar un adaptor optic şi un adaptor electronic care fac posibil ca un telescop optic, microscop atomic să poată privi prin alt telescop optic, microscop atomic sau un radiotelescop să poată observa semnalul din alt radiotelescop sau un microscop atomic să poată privi prin alt microscop atomic, prin alt telescop optic.
Dar eu sper să nu aveţi nevoie de acest adaptor, care oricum nu e complicat de inventat, construit pentru marii noştri savanţi.

Ser, mer, rer por observa stele aflate la trilioane, mii de trilioane de ani lumină distanţă, ca telescoapele extratereştrilor.
Ele pot fi mult îmbunătăţite cu jen, care le depăşeşte cu mult şi ca telescop, microscop, radiotelescop.
Cînd 100 de oameni sau astronomi privesc cerul, atomii direct cu ochiul liber sau prin un telescop optic, un microscop atomic, fiecare vede altceva, unii nu văd anumite stele greu vizibile, anumiţi atomi sau detalii mici ale lor, dar alţii le văd. Unii oameni, foarte rari văd stelele aproape la fel de clar ca telescoapele optice, au vedere de vultur, ascuţită, care măreşte mai mult imaginea decît la alţi oameni. Ei văd cu ochiul liber stele pe care noi le putem vedea doar prin telescop, adică la ei se vede că ochiul poate fi un telescop biologic, un telescop.
Deci ochiul omului e un telescop optic biologic şi un microscop care măreşte diferit imaginea stelelor, punctelor mici atomilor observate cu sau fără telescop, microscop.
Deci cînd un om priveşte prin telescop, microscop cu ochiul, avem situaţia unui telescop optic biologic sau a unui microscop optic biologic care e ochiul, care priveşte prin telescop optic, microscop, mărind imaginea diferit de la om la om, funcţie de ochiul omului care priveşte. Adică avem tot un fel de ser, mer format din telescoape, microscoape biologice şi nebiologice, înseriate care privesc unul prin altul.
Mer poate probabil vedea particulele cuantice tot aşa de clar cum vedem atomii prin microscopul atomic, adică le vedem la fel de mari, color, tridimensional.
La asta vă ajută mult dacă faceţi un telescop mai avansat care e simultan telescop optic, microscop atomic, binoclu, lunetă şi care măreşte de un trilion de ori mai mult imaginea decît cele mai puternice instrumente optice actuale, telescoape, lunete, binocluri, microscoape optice, acest telescop avansat avînd imagine cu rezoluţie de 10 la puterea 24 pixeli.
Stelele îndepărtate au lumină slabă, iar sticla optică are impurităţi mici, iar asta reduce vizibilitatea la instrumentele optice.
Deci lentila, prisma, piesele optice de sticlă trebuie să fie goale în interior şi cu pereţii de sticlă cît mai subţiri, pentru a reduce cît mai mult sticla, impurităţile ei.
Golul din interiorul pieselor optice, precum lentile, lupe, prisme şi altele făcute din sticlă se umple cu apă curăţată de impurităţi, iar apa poate conţine şi o substanţă fosforescentă cît mai transparentă, incoloră dacă se dovedeşte că această substanţă fosforescentă îmbunătăţeşte vizibilitatea.
Dacă se dovedeşte bună, ajutătoare, şi dacă îmbunătăţeşte performanţa aparatului optic, piesei optice, substanţa fosforescentă
va acoperi ca o vopsea pereţii interni şi externi de sticlă optică ai pieselor optice de sticlă, ai lupei, prismei, oglinzii şi altor asemenea piese. Substanţa fosforescentă va fi băgată şi în apa din interiorul pieselor optice de sticlă optică.
Substanţa fosforescentă acumulează în timp lumina slabă a stelelor, planetelor greu vizibile în un anumit punct al piesei optice, lentilei, prismei, lupei, oglinzii luminat direct de lumina, raza corpului ceresc şi nu în alte puncte ale piesei optice, făcînd steaua, planeta să apară mai vizibile, prin lumina lor acumulată în acel punct de substanţa fosforescentă.
Cristalul de cuarţ natural transparent şi incolor acumulează, amplifică şi generează şi el lumina, ca şi substanţa fosforescentă, deci acest cristal natural de cuarţ ar fi bun pentru a fabrica din el piese optice, lentile, lupe, prisme goale în interior, umplute cu apă şi substanţă fosforescentă şi pentru alte asemenea piese optice.
Jen creează multe unde electromagnetice necunoscute ştiinţei, nestudiate, fiecare undă creînd alte fenomene importante pentru ştiinţă printre care şi levitaţia, crearea substanţei, materiei din nimic din vid. Fizicienii au creat deja în acceleratoarele de particule materie, creînd particule cuantice mai mari prin reunirea unor particule cuantice mai mici în o particulă cuantică mai mare.

Jen poate fi radarul ideal şi orice alt aparat cu unde sau poate crea prin unde orice lucru, fenomen pe care îl fac orice alte tehnologii, motoare ozn, tehnologii ale extratereştrilor, dar mult mai bine, uşor, rapid, ieftin decît ele.
Jen e universul în miniatură, poate crea orice lucru din univers, prin unde ca universul.
Cer Academiei suedeze, să înfiinţeze premii Nobel pentru matematică, electronică, astronomie, astrofizică şi să îmi dea 9 premii Nobel pentru următoarele invenţii, teorii, descoperiri ale mele:
Cele din articolul meu „Idealul şi Sferon” de pe blogul meu care sunt următoarele:
Teoria ideală ultimă a cosmosului, Ecuaţia Câmpului Unitar, Cele patru noţiuni principale ale matematicii şi matematica ideală, invenţiile cu supercomputere cuantic-fotonic şi despre computere şi informatice dezvăluite de mine în articolul meu "Idealul şi Sferon", dar şi pentru invenţiile mele din acest text ser şi rer şi mer, generatorul Jen, motorul antigravitaţional al lui Enterprise.
După invenţiile mele cu computere s-a construit supercomputerul cuantic -fotonic Jiuzhang, cel mai rapid de pe glob şi acu, recent noul computer cuantic-fotonic a devenit iar, a doua oară ca şi Jiuzhang cel mai rapid de pe glob. Ecuaţia cîmpului unitar e cel mai important lucru din ştiinţă, univers, care creează toate ştiinţele, teoriile ştiinţifice, ecuaţiile, formulele ştiinţifice, lucrurile din univers, şi pe care au căutat-o de milenii oamenii, marii savanţi, Albert Einstein, Nikola Tesla, Isaac Newton, Stephen Hawking şi alţii, cei mai mari savanţi ai omenirii dar nu au găsit-o.
Particulele cuantice sunt unde elctromagnetice, ele creează unde.
Toate substanţele, materiile, elementele chimice, undele, lucrurile din univers inclusiv atomii sunt particule cuantice, adică unde, adică undele create de univers şi de Jen. De aceea, ca şi universul Jen poate crea orice lucru, fenomen, materie, atom, element chimic, substanţă din univers prin unde, pentru că tot şi toate sunt unde, particule cuantice.


La piesele supuse frecării din tehnologii, motoare, rulmenţi, maşini, vehicule puneţi pe aceste piese magneţi puternici de neodim. Magneţii, respingîndu-se între ei menţin depărtate cele două piese pe care ei se află, împiedicîndu-le să se frece între ele, aşa cum la trenul de mare viteză cu levitaţie, energia împiedică trenul să atingă şinele, îl ţine depărtat de şine. Astfel dispare frecarea, uzarea pieselor şi încingerea nedorită a pieselor cauzată de frecare.
De exemplu între axul electromotorului şi inelele care prind axul băgaţi magneţii, dispare frecarea dintre ax şi inele, astfel motorul nu se mai strică niciodată, mai ales dacă e motor electric fără perii şi nu are frecare la perii.
Faceţi magneţi de neodim sau de alt tip mult mai puternici.
Faceţi lipiciul superglu şi lipiciul poxipol să fie de 100 de ori mai puternice, sunt cele mai bune.
Blenderul
Faceţi un blender care e şi storcător de fructe, care poate extrage între 30 şi 100 de litri de suc pe minut cu următoarele îmbunătăţiri.
Blenderul are motoare mai multe şi mai puternice, cu turţie mai mare, maximă, are mai multe elice, are mai multe pale la fiecare elice chiar peste 12 pale la elice, are orificii şi tuburi mai mari şi mai multe de introducere a fructelor şi legumelor, are mai multe boluri cît mai mari. Fiecare bol are între 5 şi 50 litri, în setul de boluri al blenderului, storcătorului de fructe.
Creionul mecanic cu mina de creion subţire de 0,1 mm să aibă şi mine colorate de 0,1 mm pînă la 0,5 milimetri de toate culorile, ca şi setul de creioane colorate, ca să deseneze ca ele.
Cu cît pixelii, punctele făcute de creion, instrumentul de desenat în desen sunt mai mici cu atît rezoluţia imaginii, desenului e mai mare, adică imaginea e mai clară, mai bună, copiind imaginea reală, modelul mai exact, la fel ca o imagine din televizor sau ca o fotografie.
Pixeli mai mici se obţin cu mina mai subţire a creionului.
Mai multe despre pixul de desen cu vopsea în ulei, pentru desen şi pictură, asemănător acestui creion mecanic al meu, care sunt cele mai importante, avansate necesare invenţii în pictură şi desen aflaţi în textul meu "Idealul şi sferon" de pe blogul meu.

La creioane colorate, vîrful se toceşte repede, se îngroaşă, scriu gros şi nu mai pot desena pixeli mici, desen precis fin necesar în arta ideală, performantă.
Faceţi un robot de bucătărie care să aibă tot ce are robotul de bucătărie Delimano, dar mai bun ca el, dotat cu mixer, blender, storcător de fructe, maşină de tocat, maşină de frămîntat aluat, maşină de feliat şi mărunţit alimente şi toate celelalte maşini din domeniu, folosite de roboţi de bucătărie şi bucătari şi cu alte invenţii, îmbunătăţiri isteţe.
Storcătorul de fructe al acestui robot de bucătărie să extragă minim 30 pînă la 100 de litri de suc pe minut, iar bolul, oala roborului să fie înlocuit cu un set de cîteva boluri mai mari cu volum de la 5 la 50 kilograme.
În magazinele sportive băgaţi toate articolele sportive existente sau des folosite, inclusiv haltere, schiuri, snowboard, mingi de cauciuc şi altele, că nu le prea găseşti la magazin.
Cauciucul pentru mingi şi pentru toate articolele sportive să fie cauciuc de la mănuşile chirurgicale, natural, elastic, fără adausuri de alte substanţe, materiale, materiale sintetice şi muşamale derizorii.
Mingile de cauciuc chinezeşti de fotbal, cu supapă, care se umflă cu pompă şi ac, dacă sunt din cauciuc pur, natural, sunt cele mai bune de pe glob, mult mai bune ca mingile de piele de la campionatul mondial de fotbal.
Dar trebuie făcute perfect sferice, cu o eroare a dimensiunilor sferei de maxim jumătate de milimetru. mingea trebuie să fie şi elastică, tot pentru efecte, aderenţă şi folosirea forţei sale elastice cu isteţime de sportiv.

Dacă pui în supapă, în interiorul găurii în care bagi acul, cu sau fără un dop gros de cauciuc o picătură de lipici superglu atunci mingea nu se mai dezumflă niciodată.
Dar şi televizoarele Samsung pe care scrie Neoqled smart 8k sau Qled smart 4k clasa F sunt cele mai bune de pe globb, iar televizoarele Philips mai au nevoie de îmbunătăţiri.
Rucsacul, cortul, încălţămintea, hainele ideale trebuie să fie uşoare, practice, rezistente, ele se fac din pînză impermeabilă, cauciucată pe ambele feţe că ploaia, apa nu trece prin cauciuc.
Încălţămintea de teren dificil, de munte are nevoie de crampoane de la 0,5 cm la 2 cm lungime, distanţa între crampoane fiind de minim 4 sau 5 centimetri să se înfigă în tere, să agaţe solul, să nu derapezi.
La încălţămintea de sport nu se pun crampoane că împiedică mişcarea rapidă, îndemînatică, agilă, ideală, sau dacă nu vreţi aşa, atunci nu puneţi crampoane sub călcîi ci doar sub vîrful labei piciorului, îi puneţi crampoane lungi de maxim 0,5 cm.
Încălţămintea se face numai din cauciuc, turnată din o singură piesă, să aibă aderenţa cauciucului şi să nu se desfacă din componente. Dacă nu vreţi aşa, atunci puneţi la încălţăminte talpă de cauciuc, pînză naturală rezistentă, cauciucată pe ambele feţe, pînză făcută din fibre extrase din frunze de ananas, de 8 ori mai rezistentă decît pînza obişnuită, sau altă pînză naturală, cea mai rezistentă pe care o aveţi.
Pînza se coase pe talpa încălţămintei cu aţă chirurgicală rezistentă, să nu se desfacă, lipiciul cedează uşor.
Rucsacul se face tot din pînză de fibre de ananas cauciucată pe ambele feţe sau altă pînză cauciucată naturală rezistentă.
Faceţi pînză împletită din fibrele pînzei de păianjen, care sunt foarte rezistente, dacă se dovedeşte foarte rezistentă.
Rucsacul se face tot din pînză naturală, rezistentă, cauciucată pe ambele feţe cu 7 pînă la 15 compartimente mari închise etanş şi 10 pînă la 30 buzunare mici, medii, mari, închise etanş ca să ai unde pune obiectele. Rucsacul are înălţime, lungime, lăţime, diametru, dimensiuni între 70 centimetri şi un metru sau mai mult, să fie încăpător. Dar puteţi face şi rucsaci cu dimensiuni mai mici.
Cortul se face tot din pînză naturală rezistentă, cauciucată pe ambele feţe, şi trebuie să aibă şi nişte buzunare de toate mărimile în interior şi exterior. Fermoarele se fac de metal nu de plastic, care se uzează repede. Pînza cauciucată se face cu cauciuc de la mănuşile chirurgicale, natural, fără adausuri de alte substanţe.
Hainele se fac din pînză de ananas sau pînză naturală rezistentă, dar se fac numai din pînze cauciucate pe ambele feţe.
Hainele să fie largi să nu împiedice mişcările, negre şi să aibe multe buzunare de toate mărimile, să se închidă etanş. Aceste haine sunt bune iarna şi în deşert, în condiţii grele, frig, apă rece, îmiedicînd frigul, apa, nisipul să intre sub haine, la corp. Pe haine negre nu se văd petele.
Faceți ca alimentatorul meu să ofere curent de pînă la 500 amperi și 110 kilowați gospodarilor, electroniștilor, electricienilor.
Iată cîteva invenții de rețete culinare și medicamente naturale din plante și apicole.
În cele trei rețete, preparatul final, amestecul final se toacă pastă, complet la blender.
Rețeta 1) Facem un amestec în părți egale de hrean, ceapă, usturoi, piper, ardei iute cît mai iute, ghimbir. Amestecul e scufundat complet în oțet de mere preparat acasă, fără alcool, nu cumpărat de la altcineva, nu de la magazin, astfel ca vegetalele să fie complet acoperite de oțet de mere.
Rețeta 2) Facem amestec în părți egale din toate soiurile de miere de albine, inclusiv miere polifloră, miere de pădure, de salcâm, de tei și altele.
Acest amestec de miere se amestecă apoi în părți egale cu lăptișor de matcă, propolis, polen, ca să fie medicament apicol.
Ca să îl faceți apoi aliment, reduceți cantitatea de propolis în rețetă la o zecime sau mai mult, deoarece corpul nu poate primi cantități mari de propolis ca hrană, nu rezistă.


Iată ultima parte a textului meu „Invenţii”, de la poezie.ro şi de pe blogul meu, care este completată ideal de invenţiile, descoperirile ştiinţifice din textul meu „Idealul şi Sferon”, de pe blogul meu.
Cartea „A practical guide to free energy devices” a scriitorului Patrick J. Kelly şi carţile despre free energy ale lui Cătălin Dan Cârnaru sunt cele mai bune de pe glob, cu cele mai mari invenţii de pe glob în domeniul Free energy, adică invenţii de energie eternă, infinită. Textele, cărţile, informaţiile lui Patrick J. Kelly sunt bune, cu idei avansate în domeniul free-energy.
Invenţii bune de Free Energy pe care împreună cu invenţiile din cărţile, textele, filmele, videoclipurile, informaţiile lui Patrick J Kelly şi Cătălin Dan Cârnaru cer să le fabricaţi în serie pentru toată omenirea găsiţi şi în invenţiile de pe siteurile:
free-energy-info.com
free-energy-info.co.uk
free-energy-info.tuks.nl
Mai găsiţi alte invenţii ca cele din acest text şi în textul meu „Idealul şi Sferon” de pe blogul meu edison50.blogspot.com
Iată lista cărţilor lui Cătălin Dan Cârnaru de invenţii şi energie liberă, free energy afişate pe scribd.com, o listă de cărţi şi texte scrise sau traduse de Cătălin Dan Cârnaru pe care vi le recomand şi ale căror invenţii, tehnologii cer să fie fabricate în serie pentru toţi oamenii de pe glob:
Generatoare de energie fără mişcare
De la hidrocarburi la gravitaţie-normalitate sau revoluţie?!
14 - Ccd - Gar-Generatorul Lui Suciu
Energie liberă-principii şi metode
Despre energie şi nu numai
Fizica mea
Energia liberă-Secretele electricităţii reci
Povestiri aproape reale
Şi totuşi ce naiba-i energia liberă?!
Energia pentru toţi
Întoarcerea la natură
Motoare magnetice
Pompe fără motor
Criza energetică-adevăr sau minciună
Despre arcuri şi săgeţi... Şi nu numai!
„Generatoare” fără mişcare-principii şi utilizare
Colectorul Barbosa Leal
Despre comutatorul Tesla
Acestea au fost cărţile lui Dan Cârnaru afişate pe Scribd.com, şi din ele învăţaţi ştiinţe, fizică, mecanică, electronică cu un milion de ani mai avansate decît ştiinţa actuală. Dar evitaţi ideile esoterice, religioase ale lui Dan Cârnaru din textele sale, sunt greşite, pentru că dumnezeu şi zeii sigur nu există.
Dar 95 la sută din comentariile, scrierile lui Dan Cârnaru scrise de el în textele sale şi despre invenţiile din cărţile sale, adică aproape toate ideile sale în afară de ideile sale esoterice, religioase şi aproape toate ideile lui Patrick J kelly sunt corecte, ei doi sunt acum cei mai mari savanţi de pe glob, actualii, noii Nikola Tesla ai planetei. Ideile, ştiinţele lor şi ale lui Nikola Tesla depăşesc mult, cu un milion de ani nivelul ştiinţei actuale şi al Premiului Nobel.
Deci ajutaţi-i şi oferiţi-le tot ce au nevoie să îşi fabrice şi răspîndească invenţiile lui Cătălin Dan Cârnaru şi Patrick J Kelly, savanţi ce egalează sau depăşesc mult pe Albert Einstein.
Ei doi inventează, prezintă isteţ tehnologii extraterestre, motoare ozn ale civilizaţiilor extraterestre, cu un milion de ani mai avansate decît tehnologia noastră.
Cer Academiei Suedeze să le dea, pentru cărţile şi invenţiile lor, 4 premii Nobel lui Cătălin Dan Cîrnaru şi 7 premii Nobel lui Patrick J Kelly, care împreună cu Nikola Tesla sunt cei mai mari savanţi şi inventatori din istoria omenirii.
Cer să construiţi toate invenţiile de free energy şi toate invenţiile ideale, corecte, isteţe, importante, geniale, necesare de pe internet, facebook, vimeo, dailymotion şi de pe canalele de youtube.com următoare: „Multi electric”, „Multi World Knowledge”, „MagneticPowerDE”, „the inventor”, „Creative Think”, „American Tech”, „Technical Ninja” , „GreatScott!”, „King of Homemade”, „Home Tech”, „Technical Info”, 3 Technology, Sa tech, H95Tv, Amazing tech, HDBD MAX, Infinity SAV, Phil Crockett, Ideas Tech, King of perfection, NB TeCH, Share Tech, Mario Gudec, „Make gadget”de pe youtube, de pe toate canalele de pe youtube ale căror invenţii sunt prezentate pe canalele „Multi electric”, Mr Hacksaw, Lifehack2012, AlternativePureEnergy, „Multi World Knowledge”, „Make gadget” şi celelalte canale de youtube prezentate adineauri şi de pe toate canalele de youtube ale căror invenţii, videoclipuri sunt prezentate în aceste canale de youtube şi în acest text al meu şi în oricare din canalele de youtube prezentate în acest text al meu şi de pe toate canalele de youtube în general.
Deasemeni, construiţi în serie, pentru toată omenirea toate invenţiile isteţe, importante, necesare prezentate în videoclipurile de pe youtube şi canalele de pe youtube, în facebook, twitter, dailymotion, vimeo, în textele de pe scribd.com, textele din biblioteci şi în internet în general.
Faceţi toate invenţiile de free energy, maşini perpetuum mobile, laptopuri, power bank, internet, smartphone, tabletă, conexiune gratuită la internet cu sau fără wireless, free internet, motoare magnetice, încărcătoare de smartphone şi de tabletă şi de laptop prezentate în youtube, vimeo, internet, facebook, dailymotion, scribd.com şi în canalele, videoclipurile de free energy din youtube şi internet.
Faceţi o listă cu aceste siteuri, canale de youtube, pagini de internet şi de facebook cu invenţii de free energy şi invenţii isteţe, necesare, ideale, corecte, importante şi prezentaţi această listă tuturor oamenilor
Faceţi invenţiile din videoclipurile următoare de pe youtube:
How to make a solar power bank charger for mobile
(de pe canalul x-creation)
Como hacer un cargador de telefono movil-Energia libre y gratuita en el hogar
(canalul Cool DIY)
free energy
Mixaj-free energy

Faceţi invenţiile din cărţile:
„The magnet motor-Making free energy yourself” de Patrick Weinand

„The free-energy device handbook”
de David Hatcher Childress
Faceţi următoarele invenţii pentru omenire:
Motorul ozn al lui Nikola Tesla numit Magnetohidrodinamic drive prezentat în cartea lui Patrick J Kelly şi în cartea „Energia pentru toţi” a lui Cătălin Dan Cârnaru şi încărcătoarele de baterii prezentate în cartea lui Patrick J Kelly şi în acest text, în sursele de informaţii prezentate în textele mele, în internet şi în învăţăturile omenirii.
Discul de tăiere, fisiune a metalelor la rece prezentat în cartea „Energia pentru toţi” a lui Dan cârnaru şi în textul meu „Idealul şi Sferon”.
Acest disc de tăiere la rece funcţionează probabil mult mai bine dacă în mijlocul lui montaţi un Disc Searl de câteva ori mai mic în diametru, sau aproape la fel de mare ca el, care îi amplifică turaţia, energia.
În acest text „Invenţii” al meu v-am prezentat, descris, inventat cele mai mari importante invenţii ale omenirii şi tehnologiei, deci sunt foarte importante şi trebuie să le studiaţi atent şi să le faceţi pe toate, cu orice efort ar fi nevoie. Nu vă opriţi pînă cînd le inventaţi şi le construiţi pe toate aceste invenţii, tehnologii, în serie, în miliarde de produse, exemplare, oferite în toate magazinele şi mallurile de pe glob, în toate localităţile de pe glob, pentru orice om de pe glob.
Ca să obţineţi aceste invenţii, primul pas este să transmiteţi acest text al meu, numit „Invenţii” tuturor oamenilor de pe glob, astfel încît cît mai mulţi dintre oameni să înveţe şi să inventeze, construiască aceste invenţii, care vor aduce omenirii un progres de un milion pînă la un miliard de ani în cultură, arte, ştiinţă, agricultură, economie, tehnologie, civilizaţie, industrie, cosmologie, transport, vehicule, maşini, aparate, electronică, energie, informatică, societate, medicină, cunoaştere, nave spaţiale.
Deci chiar acum, azi transmiteţi la cît mai mulţi oameni şi la cît mai multe instituţii massmedia, televiziuni, radiouri, ziare acest text cu invenţii al meu.
Apoi începeţi fiecare om şi aplicaţi, construiţi, faceţi cîte ceva, cîteva invenţii, tehnologii, învăţături, idei din acest text al meu.
Construiţi baterii din nanotuburi de carbon care pot stoca o cantitate imensă de energie, mult mai mult probabil decît bateriile actuale.
Vă recomand pagina Multi Tech Info de pe facebook, cu invenţii şi free energy, faceţi toate invenţiile de acolo.
Electronica
Faceţi următoarele invenţii în electronică.
Multe aparate electrice se pot repara doar scoţând cîte o piesă electronică de pe placa cu conexiuni şi piese şi testând piesa, testînd astfel pe rînd multe piese pe care le scoatem pe rînd de pe placă. Dar piesele se scot şi se prind greu pe şi de pe placa cu conexiuni, prin lipirea cu cositor a picioruşelor, care mai şi arde piesele sau distruge conexiunile prin încălzire. Lipirea cu cositor şi scoaterea, dezlipirea pieselor se face greu, rudimentar.
Aceste probleme se rezolvă transformînd picioruşele pieselor electronice în şuruburi care se prind cu piuliţe de placă în loc să se lipească cu cositor. Adică bagi prin gaura din placă picioruşul piesei în formă de şurub şi înfiletezi piuliţa în acest şurub, în vîrful lui care iese prin gaura din placă. Apoi, cei care vor pot să şi lipească cu cositor picioruşul şi piuliţa lui de placă, la domiciliu, acasă la ei, dar nu cred că e nevoie de lipituri.
Sau picioruşele pieselor electronice pot fi băgate în soclu, ca la circuitele integrate.
E o mare dezordine în electronică, schemele electrice sunt complicate, greu de calculat, înţeles, măsurat, reparat, foarte diverse şi fără o aşezare ordonată, pe compartimente şi părţi distincte deseori, fiind oarecum amestecate dezordonat, de-a valma.
Această problemă se rezolvă împărţind precis, ordonat schema electrică în etaje, module, compartimente, părţi distincte, aşezate separat şi puţin distanţat între ele pe placa cu conexiuni şi scriind numele fiecărui etaj, modul, părţi, compartiment al aparatului electric, schemei electrice pe el însuşi, pe placa electrică şi oriunde.
Fiecare etaj, modul, parte, componentă a schemei electrice, a aparatului electric, a plăcii electrice să fie înconjurată cu o linie continuă care o înconjoară complet ca un inel, trasată cu vopsea de altă culoare, iar în onteriorul liniei scrieţi numele acestei părţi, etaj, modul, componente a aparatului, schemei electrice.
Dacă vrei să calculezi tensiunea, frecvenţa, intensitatea curentului într-o piesă electrică din un aparat e greu chiar şi pentru un inginer electronist, trebuie multe calcule şi cunoştinţe şi schema electrică a aparatului, fără de care nu poţi construi sau repara aparatul sau detecta piesa stricată.
Deseori depanatorii radio tv nu pot repara televizorul datorită acestor probleme.
Această problemă se rezolvă punînd schema electrică a fiecărui aparat în acel aparat şi pe internet, specificînd clar numele, versiunea aparatului pe schemă, să o găsim uşor.
Apoi, cel mai important lucru este să scriem pe placa electrică, lîngă fiecare piesă electronică, fir electric, fiecare picioruş al piesei electronice, fiecare conexiune electronică şi punct de intersecţie al conexiunilor electronice şi punct de intersecţie al firelor electrice tensiunea, frecvenţa şi intensitatea curentului, ca să poţi repara, înţelege, calcula orice lucru, defecţiune în orice loc din aparatul electric.
Dacă ai frecvenţa curentului notată în fiecare punct al plăcii electrice şi la fiecare picioruş al piesei electrice poţi folosi şi osciloscopul, cu care deseori afli mai multe şi repari mai uşor decît cu multimetrul.
Datele, valorile, cifrele tensiunii, intensităţii, frecvenţei curentului se notează pe placa electrică cu cifre mici ca să încapă toate pe placă şi se citesc cu lupa, microscopul sau alt aparat optic. Aveţi la ceasuri de mînă uneori cifre scrise cu litere foarte mici, vizibile doar cu lupa.
Miliarde de oameni depind de aceste detalii importante din textul meu în electronică, aparatură tehnologie, cultură, ştiinţe.
Sintetizatorul muzical al viitorului e o hologramă, o sferă multicoloră cu diametrul de vreo doi sau trei metri. Atingînd cu degetul un punct din această sferă, facem să răsune sunetul muzical corespondent acestei sfere. Muzicianul stă în mijlocul hologramei, sferei adică în centrul geometric al sferei.
În hologramă, fiecărui punct din sferă, hologramă muzicianul îi poate asocia, programa o anumită notă muzicală, o anumită culoare, un acord muzical sau orice alt sunet muzical sau nemuzical prin coordonatele tridimensionale x, y, z ce localizează precis în sferă acel punct. După ce am creat, asociat acest sunet punctului respectiv din sfera hologramei, vom putea face să răsune acel sunet de fiecare dată cînd atingem acel punct cu degetul. Pentru a crea acest sintetizator muzical al viitorului, cel mai bun instrument muzical din istoria omenirii şi poate şi din viitor, puteţi folosi computerul Microsoft Hololens şi Hololens 2.
Deci cîntăm melodia plimbînd degetele pe holograma sferică, pe punctele ei numeroase, atingînd punctele cu degetele, atingînd chiar şi 10 puncte simultan cu cele 10 degete în hologramă.

Iată, faceţi şi invenţiile din lista mea de videoclipuri din textul meu, „Idealul şi Sferon”, de pe blogul meu.
Citatul acesta este preluat din o carte despre scheme şi metode de construire a motoarelor OZN, motoarelor antigravitaţionale, surselor de energie gratuită, infinită, inclusiv a invenţiilor avansate, necunoscute de tip OZN ale lui Nikola Tesla, cartea lui Cârnaru Cătălin Dan pe care o găsiţi pe scribd. com
Nikola Tesla şi John Searl au fost cei mai mari inventatori din istoria omenirii.
Discul Searl depăşeşte tehnic OZN-urile, deoarece nu are nevoie
de alimentare cu energie în zbor, îşi măreşte singur viteza, rotaţia,ascensiunea, este perpetuum mobile, emite lumină ca Ozn-urile şi probabil poate atinge viteza luminii.
Discul Searl OZN zburător al lui John Searl este cea mai mare invenţie din istoria omenirii, aflată pe locul trei după generatorul meu Jen şi aparatul de teleportare al lup Nikola Tesla.
Faceţi şi invenţiile din lista mea de videoclipuri din textul meu „Idealul şi Sferon”, de pe blogul meu, a cărui adresă o găsiţi în textele mele de la poezie. ro
Cer Academiei suedeze să îmi dea al 10-lea premiu Nobel pentru sintetizatorul muzical cu hologramă sferică inventat de mine în acest text, care este cel mai bun, complex, complet instrument muzical din toate timpurile, care poate cînta şi zece acorduri muzicale simultan.
Acesta este premiul Nobel pentru arte.
Iată un panou solar care probabil oferă de 3 pînă la 100 de ori mai multă energie decît actualul panou solar.
Panourile solare au o singură reţea de sîrmuliţe, paralele sau aşezate în grile, dreptunghiuri, etc.
Panoul meu solar are mai multe reţele de sîrmuliţe aşezate una peste alta, cu distanţă de un milimetru, sau mai mare între ele. Fiecare reţea de sîrmuliţe are cît mai multe sîrmuliţe, cît mai apropiate între ele.
În spatele panoului este o oglindă în formă de semisferă care reflectă razele soarelui asupra reţelelor de sîrmuliţe, mărind mult energia luminoasă care ajunge la sîrmuliţe. Reţelele de sîrmuliţe se află în centrul geometric al sferei imaginare din care face parte semisfera oglinzii.
În jurul reţelei de sîrmuliţe, pe cele patru laturi ale ei se află alte patru oglinzi semisferice care focalizează lumina asupra reţelei de sîrmuliţe. Cele cinci oglinzi semisferice sunt cît mai mari, mai mari decît reţelele de sîrmuliţe.
Deci avem cîteva panouri solare, adică reţele de sîrmuliţe şi cinci oglinzi semisferice.
Energia electrică a unui panou solar actual variază în funcţie de intensitatea luminii care ajunge la el, deci oglinzile amplifică lumina care ajunge la panou.
Pentru ca lumina să treacă prin reţelele de sîrmuliţe şi să ajungă la oglinda din spatele panoului, este mai bine ca reţelele de sîrmuliţe să nu fie băgate în sticlă, plastic, alte materiale ca la panourile solare actuale, ci să fie goale, libere. În faţa panoului meu solar poaue fi o lupă mai mare decît panoul, care focalizează şi ea lumina asupra panoului, panou care se află în focarul luminos al lupei şi al oglinzilor semisferice.
În spatele panoului meu solar pot fi mai multe oglinzi semisferice, cît mai mari şi mai multe, aşezate puţin lateral faţă de panou, care reflectă şi ele lumina asupra panoului.
Iată o reţetă de pîine hrănitoare, sănătoasă:
Amestecăm în părţi egale făină de grâu, orz, ovăz, secară, quinoa, susan, mei, castane, seminţe de bostan, seminţe de floarea soarelui, nuci, nucă de cocos, lapte de nucă de cocos, caju, arahide, alune.
Puteţi dubla dacă doriţi cantitatea de cereale şi mei şi castane. Oleaginoasele pot fi sub formă de granule, seminţe sau sub formă de făină.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!