agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 158 .



Cronovizorul (partea 3)
personale [ ]
Omniscienţa, izvorul ştiinţelor viitorului ce depăşeşte infinit suma lor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-12-17  |     | 



Transmiteţi acest ordin conducătorilor ţărilor şi planetei.
Faceţi cronovizorul din textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu şi din acest text şi daţi-l tuturor oamenilor.
Vă reamintesc cronovizorul, şi generatorul meu Jen sunt cele mai importante invenţii din istoria omenirii, cu care puteţi şti şi face orice lucruri din univers, ştiinţă, cu care obţineţi omniscienţa.
Iată ultima parte a textului meu despre cronovizor de la poezie.ro şi de pe blogul meu în care inventez cronovizorul.
Cronovizorul poate fi folosit şi în telecomunicaţii temporale, pentru a afla, studia, comunica informaţii din trecut în viitor şi din viitor în trecut, inclusiv ca prin radio, televizor, staţie de emisie-recepţie, telefon mobil şi internet şi alte soiuri de telecomunicaţii.
Diapazonul muzical care e antena cronovizorului are forma asemănătoare cu forma literei Y, dar pot fi şi alte tipuri de antene pentru cronovizor, care recepţionează sunete şi imagini.
Precizez că materialele piezoelectrice sunt probabil bune pentru a face din ele baterii, difuzoare, membrane de difuzor, microfoane, membrane de microfon şi altele asemenea care pot fi folosite şi la cronovizor şi la alte aparate, tehnologii, panouri solare, eoliene, centrale electrice, surse de energie, hidrocentrale.
Cronovizorul trebuie să comunice în timp, să teleporteze informaţii în şi din trecut şi viitor şi prezent, adică emite sau recepţionează informaţii prin teleportarea informaţiilor în timp, în trecut, prezent, viitor.
Piramidele, cristalul natural de cuarţ au proprietăţi miraculoase, energii miraculoase cu care pot să teleporteze informaţia în timp, în trecut, prezent, viitor şi pe care probabil cristalul artificial de cuarţ nu le are şi dacă nu le are nu e bun pentru cronovizor.
De aceea cronovizorul şi toate elementele sale componente sau unele elemente componente ale sale trebuie făcute din cristal natural de cuarţ, şi sub formă de piramide, sau băgate în piramide, pentru ca astfel cronovizorul să teleporteze informaţii în şi din viitor şi trecut şi prezent spre alte momente, locuri din viitor, trecut prezent.

Deasemeni, dacă cronovizorul e băgat în o piramidă, în focarul unei piramide, sau pus pe vîrful unei piramide cât mai mari, preferabil piramidă de cristal de cuarţ natural şi dacă antenele, diapazonul cronovizorului sunt înfipte în vîrfurile unei piramide sau ale mai multor piramide, mai ales vârful de sus ale piramidelor, sau sunt băgate în focarul unor piramide, preferabil tot piramide de cristal de cuarţ natural cât mai mari, sau dacă antenele cronovizorului, diapazonul cronovizorului au forme de piramidă atunci cronovizorul probabil funcţionează mult mai bine, şi poate recepţiona, emite, teleporta informaţii în trecut, prezent, viitor cu ajutorul acestor piramide, antene, dipazoane în formă de piramidă.
Voi veţi afla prin testare care dintre aceste variante de construcţie a cronovizorului sunt mai bune, şi va trebui să inventaţi un diapazon sonor în formă de piramidă, apoi să vedeţi dacă e mai bun pentru cronovizor decît diapazonul muzical în forma literei Y, folosit acum în muzică.
Cu diapazonul muzical în formă de Y, folosit şi de şcolari, când faci să cânte o notă la pian, diapazonul o recepţionează şi vibrează, face să răsune şi el acea notă muzicală de la pian.
În computerele cuantice actuale informaţia se teleportează între două particule cuantice, prin acel entanglment.
Miracolele, energiile miraculoase, inclusiv teleportarea nu sunt totuşi miracole ci sunt fenomene ştiinţifice, naturale, fireşti ale universului care nu au putut fi încă explicate, înţelese de ştiinţă, dar vor fi explicate, înţelese curând. Prin teleportare o informaţie poate străbate instantaneu, în o secundă o distanţă infinită între două puncte, adică poate traversa, străbate instantaneu universul, între oricare două puncte ale sale. Găurile negre de teleportare (numite şi sas, porţi temporale, porţi intergalactice) sunt un fel de porţi miraculoase prin care se poate teleporta informaţia între două puncte în spaţiu, adică în prezent, sau în timp, adică din prezent, trecut, viitor în trecut, viitor.
Astfel de găuri negre de teleportare sunt Triunghiul Bermudelor, Marea Diavolului lîngă Japonia, cele 12 vortexuri uriaşe de pe ecuator, aşezate la distanţe egale între ele de-a lungul ecuatorului, asemănătoare cu triunghiul Bermudelor şi multe altele de pe glob, şi din univers, mai mici sau mai mari ca acestea, printre care probabil sunt şi găurile negre cosmice, formate de stele stinse.
Ştiu sigur că fenomenul de teleportare, energia electromagnetică de teleportare, găurile negre de teleportare de toate mărimile, microscopice sau uriaşe sunt prezente în fiecare loc, punct, moment din univers, din orice fiinţă, obiect, lucru.
Mărturia unui pilot care în Triunghiul Bermudelor a trecut cu avionul prin un tunel de teleportare apărut brusc acolo şi fenomenele frecvente de teleportare accidentală ale unor fiinţe şi obiecte şi ozn-uri din trecut în viitor şi din viitor în trecut sau între două puncte îndepărtate, pe care le vedeţi şi în videoclipurile din textele mele de la poezie.ro şi de pe blogul meu şi le găsiţi în multe cărţi, texte ne arată că teleportarea, porţile de teleportare există pretutindeni în fiecare punct, moment din univers.
Prin aceste porţi de teleportare din fiecare punct din univers informaţiile sunt permanent teleportate între diferite puncte, momente din trecut, prezent, viitor ale universului, mai ales cu ajutorul sunetelor.
Deci universul este un uriaş cronovizor şi o uriaşă poartă de teleportare care teleportează permanent, pretutindeni obiecte, fiinţe, informaţii, ca în basme.
Despre aceste porţi de teleportare au vorbit deseori mari savanţi precum Albert Einstein sau Nikola Tesla care studia şi piramidele şi care au realizat împreună teleportarea navei americane din Experimentul Philadelphia şi mulţi alţi savanţi, Laureaţi Nobel, mari gînditori, filozofi, artişti, intelectuali, ingineri, profesori ai omenirii.
Craniile de cristal amerindiene, despre care am vorbit şi pe blogul meu în textul „Idealul şi Sferon” sunt şi baterii energetice eterne luminoase de cristal dar şi cronovizoare, deoarece uneori creează, afişează singure sunete şi imagini neobişnuite, fără ca vreun om să acţioneze asupra lor, să le atingă. Craniile de cristal sunt şi baterii eterne, maşini perpetuum mobile precum acel „Time crystal” recent inventat de savanţi şi folosit de google la computere cuantice, deoarece ele, craniile de cristal se aprind singure, devenind luminoase ca nişte becuri, fără însă a fi alimentate cu energii.
Craniile de cristal sunt precum spun mayaşii fabricate de atlanţii din Atlantida. Cercetătorii spun că ele au sistem optic de prisme şi lentile, cavităţi vide artificiale, create tot de atlanţi, au o prismă mare în ceafă, şi au canale artificiale prin care circulă lumina şi creează holograma unei sfere de lumină cînd sunt atinse cu o rază laser în nas.
Deci cel mai probabil craniile de cristal de cuarţ natural amerindiene sunt cronovizoare, afişînd imagini, sunete, holograme.
Cred că cel mai bine le veţi activa, studia înţelege cu ajutorul sunetelor şi secundar cu ajutorul luminii, laserului, şi studiind aceste cranii de cristal amerindiene învăţaţi să construiţi, inventaţi un cronovizor.
Menţionez că tehnologia craniilor de cristal e mult mai avansată ca a noastră, noi nu am putea fabrica aceste cranii de cristal cu tehnologia actuală, deci craniile sunt autentice şi probabil sunt fabricate cu tehnologia extratereştrilor din Pleiade care conduceau Atlantida.
Piramidele pentru cronovizor şi teleportarea informaţiei pot fi piramide cu toate feţele triunghiulare cum sunt cele din structura atomică geometrică a cristalului natural de cuarţ sau piramide cu patru feţe triunghiuri şi o faţă pătrată ca piramidele de la Gizeh.
Vibraţiile sunetelor, imaginilor recepţionate de diapazonul cronovizorului, antenele cronovizorului sunt uneori foarte slabe, de aceea le puteţi amplifica de milioane de ori, cât de mult e nevoie cu crescograful lui Jagadis Chandra Bose, laureat Nobel, sau pot fi amplificate succesiv cu mai multe crescografe. Vibraţiile provenite din momente şi locuri îndepărtate în timp sau spaţiu sunt mai slabe, iar vibraţiile recepţionate, emise prin teleportarea informaţiei probabil nu scad prin teleportare, sunt puternice, clare, perceptibile.

Sunetul unui lucru, al unui obiect, fenomen, energii conţine şi imaginea, forma lor, mişcarea lor, imaginea mişcării lor ascunse în acest sunet chiar dacă nu ni se transmite direct, obişnuit această imagine, această formă a lor ca la imaginile pe care le vedem cu ochiul liber, transmise prin lumină şi nu prin sunet.
Deci din orice sunet al oricărui lucru trebuie să scoatem imaginea, forma, mişcarea, imaginea mişcării acelui lucru, ascunse în acel sunet ca să construim astfel cronovizorul sonor.
Repet, sunetul unui fenomen, fiinţe, obiect, mişcări conţine ascunse în el şi imaginea, forma, mişcarea, culorile, imaginea mişcării acelui fenomen, obiect, acelei fiinţe, mişcări.
Adică dacă auzi sunetul unui lucru poţi vedea în el imaginea, forma, culorile, mişcarea acelui lucru, obiect, fiinţe, fenomen chiar dacă nu poţi vedea direct acel lucru, fenomen, obiect, mişcare.
Sunetele au forme, lumini, culori proprii prin care pot transmite forma, lumina, culoarea, imaginea oricăror alte lucruri din univers şi de aceea trebuie să studiaţi formele, culorile, imaginile, luminile proprii ale sunetelor sau preluate de sunete de la alte lucruri, fiinţe, fenomene, energii, obiecte pentru a învăţa să vedeţi doar prin sunetul recepţionat, emis de cronovizor imaginea, forma, culoarea, lumina, mişcarea, energia altor lucruri din univers şi a altor sunete din univers, distincte, diferite de acest sunet al cronovizorului
De exemplu aflăm, învăţăm cum apare lumina, forma, culoarea în un sunet oarecare de frecvenţa N. Apoi recepţionăm acest sunet de frecvenţă N transmis de un obiect, fenomen, fiinţă din univers şi vedem în el imaginea, formele culorile acelui obiect, fiinţe, fenomen cu această ştiinţă nouă învăţată anterior cu sunetul de frecvenţă N.
Cam aşa funcţionează radiotelescopul, staţiile de emisie-recepţi, sateliţii, televizorul, radioul, computerul, aparatele audio-video, radarul, sonarul, detectorul de metale şi alte aparate, adică citesc anumite informaţii din anumite energii de o anume frecvenţă exactă. Voi veţi învăţa să faceţi asta sunetele la cronovizor.
Eu am văzut deseori în natură, univers fenomenele acestea din acest text care dovedesc că cronovizorul, legile lui ştiinţifice există, că cronovizorul poate fi construit cu legi ştiinţifice exacte, isteţe.
Piramidele, cu cît sunt mai mari cu atât au energii miraculoase de teleportare a informaţiei mai puternice şi deci sunt mai bune pentru a fi cronovizor sau pentru a băga în ele cronovizorul. Piramidele, cristalul natural de cuarţ şi probabil sferele, semisferele pot crea, amplifica, lărgi, emite, recepţiona energii de teleportare a informaţiei şi porţi de teleportare a informaţiei, sasuri, dar pot şi acumula, stoca energii miraculoase şi luminoase precum fac inclusiv craniile de cristal amerindiene, cristalul lor de cuarţ natural.
De aceea este bine să studiaţi, fabricaţi cronovizorul în piramide cât mai mari.
Cele mai mari piramide de pe glob sunt piramida de la Cholula, cu latura de 400 m, piramidele de la Visoko din Bosnia, piramida lui Quetzalcoatl, piramidele de la Gizeh şi piramida Atlantidei scufundată în Atlantic lângă New York ale cărei coordonate Gps le aflaţi din cartea „Energia pentru toţi”, a lui Cătălin Dan Cârnaru. Aceste piramide au majoritatea peste 200 m înălţime, şi ele trebuie dezgropate din pământ, curăţate de pământ dar nu restaurate, modificate ca să nu le modificaţi proprietăţile ştiinţifice exacte de teleportare necunoscute de voi, create precis, ştiinţific de atlanţi şi extratereştri.
Piramidela de la Visoko şi Cholula şi altele sunt îngropate parţial în pământ, trebuie dezgropate ca să puteţi studia ideal cronovizorul în ele. Piramidele din Atlantic, de la Gizeh şi probabil şi piramidele de la Visoko şi unele piramide mari şi mici din zona coloniilor atlante din America Centrală şi America de Sud sunt construite probabil, aproape sigur de atlanţi cu aceeaşi tehnologie a cronovizorului şi cristalelor de cuarţ cu care sunt construite cronovizoarele atlante, adică craniile de cristal amerindiene. Există multe mărturii vechi şi noi ale omenirii, popoarelor care spun că Atlantida avea tehnologii avansate cu cristale, despre care unii spun că au scufundat accidental Atlantida şi Lemuria şi că ar crea vortexurile de energii miraculoase din Triunghiul Bermudelor şi Marea Diavolului, care, ca şi teleportarea sunt cele mai periculoase lucruri, ştiinţe, tehnologii, fenomene din univers.
Nu faceţi arme cu energii de teleportare, nu creaţi energii miraculoase puternice, sau energii de teleportare a informaţiei puternice, energii puternice ale cristalelor de cuarţ şi piramidelor puternice, căci astea sunt cele mai periculoase şi distructive şi necontrolate arme din univers, căci omenirea ar pieri imediat nimicită de aceste arme mult mai puternice decât armele atomice, aşa cum au pierit mulţi oameni, multe fiinţe loviţi de energia de teleportare din Experimentul Philadelphia şi a Ozn-urilor, şi Atlantida, Lemuria, atlanţii, oamenii Lemuriei.
Diapazonul, antenele cronovizorului pot fi din materiale piezoelectrice, pot fi înfipte cu vîrful sau cu coada în un material piezoelectric, în corpul sau mijlocul feţelor sau vârfurile sau muchiile sau focarul unei piramide din material piezoelectric.
Focarul piramidei cu baza pătrată se află probabil la o treime de bază şi două treimi de vârf, pe axa perpendiculară pe pătratul bazei ce uneşte vârful piramidei cu punctul intersecţiei diagonalelor pătratului bazei, verificaţi experimental dacă focarul e în acel loc din piramidă.
Focarul piramidei este punctul cu cele mai puternice energii miraculoase de teleportare a informaţiei din piramidă, după el, pe locul doi fiind probabil vîrful piramidei, aceste două puncte, dar mai ales focarul piramidei fiind cele mai bune locuri în care puteţi pune cronovizorul, antenele, diapazonul său, elementele sale principale.
Cronovizorul atlant, craniul de cristal pare un aparat fotonic, iar cronovizorul meu e un aparat sonor.
Diapazonul, antenele cronovizorului pot fi înfipte cu vîrful sau coada în o membrană subţire de material piezoelectric, făcută mai ales din cristal natural de cuarţ sau secundar din alte materiale piezoelectrice.
Această membrană seamănă mai ales cu membrana unui difuzor. Vibraţiile sonore ale diapazonului, antenelor cronovizorului fac să vibreze acesastă membrană aşa cum fac să vibreze membrana unui difuzor, făcând să apară în ea prin piezoelectricitate curenţi electrici variabili şi energii de teleportare a informaţiei care vor crea acest semnal care amplificat mai departe în crescograful cronovizorului şi în cronovizor vor crea imagini şi sunete ale lucrurilor din trecut, viitor, prezent, inclusiv imagini sub formă de holograme, ca la cronovizorul lui Ernetti şi craniile de cristal atlante.
Teoretic, această membrană piezoelectrică, dacă ar fi membrana unui difuzor, cînd e mişcată, deformată de vibraţii ar trebui să creeze şi semnal electric în bobina difuzorului, voi putând astfel să transformaţi acest semnal electric apoi în sunetele, imaginile din trecut şi viitor ale cronovizorului. Un fenomen asemănător de creare a curentului electric prin inducţie şi mişcare aveţi la dinamul electric şi la hidrocentrale şi la altele asemenea.
Diferenţele de temperatură care creează şi ele semnal, curent electric în materiale piezoelectrice ar putea crea astfel baterii electrice sau poate că ar putea fi folosite la construcţia cronovizorului.
Un motor, generator, piston, o presă, un alternator, o greutate mişcate, rotite de vânt, de maşini, de apă pot crea deformări, presiuni ritmice sau continue în materiale piezoelectrice care astfel ar genera curent electric în materialele piezoelectrice, devenind nişte baterii electrice sau panouri solare piezoelectrice, centrale electrice, surse de energie.
Acest efect piezoelectric poate fi folosit şi la centralele nucleare pentru a transforma căldura în curent electric, poate cu randament mult mai bun decît au actualele centrale nucleare, mai ales că centralele de fuziune nucleară au randament mai slab, au pierderi de energie.
Toate aceste invenţii, teorii ale mele despre sunete, cronovizor, acustică, piezoelectricitate, baterii, surse de energie trebuie să le folosiţi ca să creaţi numeroase invenţii, teorii, ştiinţe noi în multe alte domenii, inclusiv în acustică, energetică, audio-vizual şi altele.
Fabricând cristal de cuarţ artificial probabil modificaţi anumite proprietăţi naturale ale lui şi poate că distrugeţi structura de piramide a atomilor săi, pierzând proprietăţile miraculoase şi de teleportare a informaţiei şi altele ale cristalului de cuarţ natural, necesare cronovizorului şi teleportării temporale a informaţiei, poate singurele cu care ar funcţiona cronovizorul. Deci cronovizorul se face cu cristal natural de cuarţ, nu cu cristal artificial de cuarţ, însă desigur puteţi testa şi criytale artificiale de cuarţ şi oscilatoare de cuarţ la cronovizor, după ce îl faceţi din cristal natural de cuarţ, să vedeţi dacă îi îmbunătăţesc funcţionarea. Testaţi pe rând toate invenţiile, ideile, detalile tehnice despre cronovizor din textele mele la fabricarea, funcţionarea cronovizorului, ca să aflaţi cum funcţionează fiecare şi care sunt cele mai bune.
Cristalul de cuarţ natural cel mai bun pentru cronovizor este probabil cristalul transparent, incolor care poate recepţiona, conduce cel mai bine lumina, energia luminii amplificând astfel capacităţile miraculoase ale cristalului de cuarţ, cronovizorului, energia lui miraculoasă şi poate şi teleportarea informaţiei.
Savanţii au inventat acum un cristal numit „Time crystal”, un fel de perpetuum mobile al informaţiei, care repetă, creează etern, periodic un proces, o energie, o informaţie sau o mişcare a lor. Probabil acest time crystal funcţionează ca orice perpetuum mobile cu ecuaţia câmpului unitar E=E=Infinit=Echilibru=Zero, cu care cronovizorul funcţionează ideal, ca o maşină eternă, perpetum mobile care cunoaşte infinitul, eternitatea specifice acestei ecuaţii şi mişcării eterne a oricărui perpetuum mobile. Eternitatea este o noţiune înrudită cu omniscienţa cronovizorului, cu omniscienţa şi infinitul, de aceea cronovizorul se construieşte cel mai bine cu tehnologii perpetuum mobile, cu ecuaţia omniscienţei şi eternităţii E=E=Infinit=Echilibru=0. Cronovizorul merită un milion de premii Nobel, el are, este omiscienţa cu care poţi afla şi face toate lucrurile, ştiinţele, invenţiile, tehnologiile din univers.
Deci verificaţi dacă acest „Time cristal” îmbunătăţeşte cronovizorul, dacă e mai bun decît cristalul de cuarţ natural pentru cronovizor. Dar acest time crystal e probabil un cristal artificial, potrivit poate pentru computere sau înregistrări audio-video şi nu ştiu dacă el îmbunătăţeşte sau strică performanţele cronovizorului, trebuie să studiaţi asta.
Iată un articol despre „Time Crystal”:
https://www.livescience.com/google-invents-time-crystal
Eu iubesc cunoaşterea şi de aceea, dintre invenţiile mele cel mai mult iubesc cronovizorul, aparatul cunoaşterii, omniscienţei, internetul universului în care acum lucrează, comunică cu cronovizoare o infinitate de civilizaţii extraterestre, mai mult de un cvadriliard ridicat la puterea un cvadriliard de civilizaţii extraterestre. Un cvadriliard înseamnă 10 la puterea 27.
Secretul principal al fabricării, inventării cronovizorului meu omniscient este sunetul, apoi pe locul doi e generatorul meu Jen, adică secretul acesta sunt mai ales sunetele, şi energiile de teleportare şi omniscienţă emise de Jen.
Cronovizorul este şi computerul omniscient al viitorului, care, dacă are în el şi generatorul meu Jen este cel mai bun computer din univers, de la oameni, extratereştri şi din viitorul, trecutul universului.


La înverzirea, împădurirea, amenajarea deşerturilor, zonelor aride nu mai turnaţi lavă cum am cerut anterior în textele mele, ca să nu opăriţi vieţuitoarele, ci plantaţi direct plante rezistente la arşiţă, nisip, care cresc şi în stâncă, nisip, deşert precum brazi, conifere, cactuşi, plante ecuatoriale şi tropicale, ierburi şi arbuşti din deşerturi şi altele. Plantaţi-le de la periferia spre centrul deşertului, zonei aride şi le puteţi pune şi în mici gropi umplute cu pământ, săpate în deşert, zone aride.
Nu îmi mai trimiteţi notificările, mesajele tâmpe de la youtube, orange, google, facebook pe telefon şi pe internet, sunt pline de prostie, agresivitate şi nesimţire. Concediaţi imediat din funcţii pe toţi cei ce fac aceste notificări şi pe cei ce creează, scriu meniul, mesajele, reclamele în română şi engleză la aceste companii.







.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!