agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-01-01 | |
la doișpe noaptea a murit Anul,
trăiască Anul și merindele se jertfesc pe altarul gurii, beznă luminată își arată nurii eu eram în cap cu tine în sensul că mă întrebam pe unde altundeva îți faci de cap, ți-ai uitat umbra-n odaie, sigur vampirică ai petrecut pe aiurea cu sângele subțiat de sângele vinului, în scobitura dintre ani mi-ai pus pecete pe singurătate că până și Moartea și Viul în vin Domnului îmi însingurau Fiul la doișpe fix am ridicat oblonul de pe lucarnă să urce ruga până deasupra unui cer cu plete de ploaie na!, sindromul efectului de seră și poate că o fi dat și o bombă pe undeva ce știu eu...?! sunt doar un cititor al curentului electric ce traversează curvele de pe stradă în scobitura dintre ani doar vaginul lor a-mi aduce Noul în Vechea mea abstinență, anul trecut n-am pus în gură de falus sămânță, cât despre venirile tale îmi stăteau pe limbă șoptiri iar nu căutare sub Frunză cu gură de an nerostindu-te-n penis știu, cartea asta poate merge-n atelierul meșteșugului de tăcere...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate