agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 90 .



Inventii (partea 14)
personale [ ]
Stiintele viitorului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-08-14  |     | 



Iata ultima parte a textului meu inventii de la poezie.ro.
Ordon conducatorilor tarilor si planetei faceti urmatoarele lucruri:
Digurile mele de centura continentale de 9 kilometri inaltime inventate de mine in textele mele trebuie sa opreasca inundarea continentelor cauzata de cresterea nivelului marii.
In anumite puncte din aceste diguri sunt anumite treceri, canale care permit apei fluviilor si raurilor sa se scurga in oceane dar prin care apa din mari, oceane nu poate intra pe continente, caci ar putea acoperi complet continentele sub apa cand se vor topi gheturile de la poli si nivelul apei oceanelor va creste cu pina la 600 metri.
Deci in aceste treceri, canale din digurile continentale se construieste, se monteaza valva Tesla, inventata de Nikola Tesla, care permite apei sa curga in un singur sens, de la interior, de pe continent in oceane.
Valva trebuie sa fie foarte solida, masiva, cu inaltimea de un kilometru, si va fi construita de la nivelul actual al apei marii, adica ea incepe de la suprafata apei marii.
Sau in cazul in care apa marii ar putea intra pe sub valva inundand continentele cand va creste nivelul marii atunci valva Tesla va fi construita pina jos pe fundul marii in trecerile din diguri.
Valva va fi lunga cat latimea digului, a canalului de trecere prin dig, adica va avea lungimea de 32 km si va fi construita din grafen, carbin sau polimerul Viso, otel inoxidabil daca nu aveti carbin, grafen.
Valva trebuie sa reziste presiunii a miliarde de tone de apa pe o adancime de 600 metri si loviturii valurilor tsunami, deci valva va fi foarte solida, din elemente, parti, piese, bare de material dur groase de sute de metri si poate fi intarita suplimentar cu polimerul acela inventat de cei de la Mit, asemanator cu geopolimerul piramidelor Visoko, pe care il voi numi polimerul Viso, de care am vorbit in acest text. Valva si digul continental trebuie sa reziste milenii, ele sunt cea mai mare si dificila constructie din istoria omenirii.
In digurile continentale, care inconjoara complet, ca un inel toate continentele veti face si zece autostrazi, zece linii de tren de mare viteza pentru calatori si zece linii de tren de mare viteza pentru marfuri.

Iata clipuri despre valva Tesla, inverzirea deserturilor si Tin Kuan si despre altele descrise in acest text.

https://youtu.be/tcV1EYSUQME
https://youtu.be/suIAo0EYwOE
https://youtu.be/sxvIQMnKhIg
https://youtu.be/OwHUl7ehIbI
https://youtu.be/C-ChW7asAnM

Iata clipul despre liantul lui Yi Jhizian care transforma ecologic nisipul in pamant agricol, inverzind desertul, cea mai mare inventie din istoria omenirii de inverzire a desertului, nisipurilor care poate elimina istet, ieftin, rapid toate deserturile de pe glob. Verificati daca aceasta inventie e ecologica, fara chimicale si daca e ecologica folositi-o sa inverziti toate deserturile planetei, mai ales Sahara, Gobi, desertul australian si dati inventatorului ei domnului Yi Jhizian premiul Nobel:
https://youtu.be/BmEdYdAIqVc

Inventia asta ne scapa de efortul de a cara pamant roditor, humus in desert, pentru a planta pe si in el plante, caci in nisip nu cresc plante.

Iata masina chineza Tin Kuan cu care se construieste cel mai mare port de pe glob, Colombo, care poate crea, construi 6 mii de metri de teren, sol pe ora:

https://youtu.be/7xwhIxq_5Fk
Am ordonat in textele mele omenirii sa construiti insule artificiale uriase, de pina la o mie de km diametru, si multe alte constructii uriase, pentru care am creat o inventie in textele mele, construirea constructiilor din lava transportata pe conducte.
Tin Kuan este chiar aceasta inventie, e o masina cu o conducta, un furtun ce poate transporta lava, construind rapid din lava insule, diguri continentale si mari constructii. Ca sa cari pamant cu vaporul in ocean sa faci o insula mare sau un dig continental nu ai reusi nici in milenii.
Deasemeni, construiti benzi rulante transportoare plutitoare, demontabile, lungi de zeci, sute de kilometri cu care pe pamant sau pe mari, oceane puteti cara pamant, humus, materiale pentru constructia insulelor, digurilor, constructiilor si pentru crearea de terenuri pline de humus, inverzite in deserturi.
China a construit cel mai lung pod de pe glob de 164 km si cel mai lung tunel de pe glob, de 94 km, construieste rapid o autostrada in o luna sau mai iute si un pod in doua zile, a construit cele mai mari si mai numeroase constructii uriase de pe glob.
Deci ordon ca China, ajutata in principal de India sa faca, inventeze, construiasca, creeze toate constructiile, autostrazile, podurile, fabricile, tehnologiile, tunelele, porturile, tehnologiile avansate, stiintele avansate, supercomputerele, stiintele din Romania, Republica Moldova, Transnistria, tarile sarace, insule, comunitatile sarace, asa rapid in o luna, nu in un deceniu cum se fac autostrazile in Romania.
La asta sa o ajute toate tarile bogate si toate tarile globului. China sa umple de constructiile uriase pe care le-am cerut in textele mele globul si tarile sarace si Romania, Republica Moldova, Transnistria si tarile vecine lor.
Incepeti de maine asta, sefii Europei si Romaniei sa se ocupe de asta.
Bravo China, bravo comunistilor.
Sa fie interzis avortul pe tot globul, e o crima prin care se ucid copii nenascuti, lipsiti de aparare.
In textul meu „Idealul si Sferon” de pe blogul meu spuneam ca principalele patru notiuni matematice care creeaza matematica si universul sunt punctul, cercul, sfera, triunghiul echilateral, pentagonul regulat si hexagonul regulat, care contin si numarul Pi egal cu 3,14.
Din asta rezulta ca principalele notiuni matematice si figuri geometrice se creeaza din aceste patru notiuni matematice principale si din combinarea lor, dimensionate simetric, egal si calculate cu ajutorul lui Pi, iata cum le cream.
Mediatoarele triunghiului echilateral sunt liniile care pornind din varfurile triunghiului cad perpendicular pe mijlocul laturii opuse.
In triunghiul echilateral, pentagonul regulat, hexagonul regulat trasam cercul circumscris si cercul inscris, mediatoarele triunghiului.
Unim centrul geometric al cercului circumscris al fiecareia din cele trei figuri cu varfurile triunghiului echilateral, pentagonului si hexagonului prin razele cercului.
Unim varfurile opuse ale pentagonului cu o linie, si obtinem o stea cu cinci colturi, ale carei varfuri sunt varfurile pentagonului si in centrul careia apare un alt pentagon regulat mai mic.
La hexagonul regulat, in acelasi fel unind varfurile hexagonului obtinem o stea cu sase colturi avand in centru un hexagon regulat mai mic.
Prelungim mediatoarele triunghiului echilateral pina ele intersecteaza cercul circumscris triunghiului si unim prin linii toate punctele de pe acest cerc circumscris care contin varfurile triunghiului si mediatoarele lui.
Obtinem un hexagon regulat inscris in cercul mare circumscris triunghiului.
Unim cele trei puncte in care mediatoarele intersecteaza laturile triunghiului echilateral mare si obtinem un triunghi echilateral mai mic in centrul figurii.
Observam ca la aceste trei figuri geometrice cu triunghiul, hexagonul, pentagonul figura mare initiala reapare, poate fi din nou trasata in centru, fiind mai mica, iar in centrul ei, la fel, din nou reapare, o putem trasa iar, mai mica, operatia asta repetandu-se mereu la infinit.
Adica de exemplu in centrul hexagonului regulat mare putem crea repetitiv o infinitate de hexagoane regulate mai mici.
Aceste trei figuri geometrice principale ale matematicii au proprietatile numerice, matematice, geometrice principale ale Idealului, matematicii, istetimii, stiintelor.
De aceea cu ele se pot crea, studia, intelege cele mai avansate stiinte, tehnologii, matematici, idei, inventii ale universului.
De exemplu in punctele de intersectie ale fiecareia din cele trei figuri putem aseza microprocesoare, care vor forma un computer lucrand in arhitectura paralela, dupa legi mult mai istete, mai avansate, mai rapide decat computerele actuale.
Microprocesorul principal se asaza in centrul geometric al cercului circumscris mare al fiecarei figuri, la intersectia razelor.
Conexiunile intre microprocesoare si celelalte piese se asaza pe liniile acestor figuri.
Intre numerele corespondente punctelor de intersectie sau liniilor acestor figuri, dimensiunilor lor, coordonatelor lor exista, apar principalele ecuatii, secrete, legi, relatii numerice ale matematicii, intre care se afla, exista sau se pot crea usor si acele trucuri de calcul matematic prescurtat de care vorbeam in acest text, ideale si pentru computere, istetime, calcul matematic, informatic, stiintific.
Aceste patru notiuni matematice principalr si aceste trei figuri geometrice sunt chiar matematica Idealului, a Tatalui Ceresc pe care omenirea o cauta de milenii, cea mai avansata, isteata, importanta matematica din istoria omenirii.
Cu aceste trei figuri geometrice se pot crea cele mai avansate, istete masini, motoare, reactoare de fuziune nucleara, tehnologii free energy, tehnologii istete, circuite electronice, forme geometrice ideale istete, desene, picturi, arte stiinte, case avand forma si planul tehnic, arhitectonic al acestor trei figuri geometrice si orice altceva din univers.
Trasand perpendicularele pe planul celor trei figuri, pe una sau pe ambele fete ale planului figurii obtinem formele geometrice tridimensionale principale ale Idealului, matematicii, universului.
Aceste forme geometrice se creeaza astfel incat ele sa fie simetrice, egale, echilibrate, cu dimensiuni, fete, forme si laturi egale, simetrice.
De exemplu, la figura cu triunghiul echilateral, trasand perpendiculara pe planul figurii in centrul geometric al cercului circumscris, si unind varfurile triunghiului cu perpendiculara, prin segmente egale cu laturile triunghiului obtinem o piramida triunghiulara ideala, cu toate laturile si fetele egale, cu toate fetele triunghiuri egale.
Piramida asta, asa simpla cum pare creeaza ideal de exemplu teleportarea informatiei sau poate fi cel mai solid varf de burghiu sau cutit de foraj pentru foreze.
Foreza si Tin Kuan sunt cele mai importante masini de constructii.
Foreza inventata de mine e etansa, plutitoare poate lucra, fora si sub apa, ca submarinul.
Ea se desface in piese mai mici care pot pluti, pentru a fi transportate mai usor pe oceane si sosele, ca nu poti circula cu o foreza de un km diametru pe sosele, nu o poti cara cu vaporul.
In versiuni mai avansate foreza va putea zbura, putand astfel ajunge si fora pe varful muntilor constructii.
Ordon sa trimiteti imediat patrule militare, de politie, jandarmi, luptatori sa patruleze continuu in zonele, teritoriile, strazile, cartierele, tarile, apele, marile, insulele cu razboaie, violenta, trafic de arme si de droguri, infractiuni, mafioti, suspecti, golani, pirati, curvie, rapiri, batausi, hoti, infractori, teroristi, ca sa mentina pacea acolo, sa elimine relele fara violenta.
Patrulele vor patrula continuu, 24 ore pe zi, vor face zilnic controale in zonele astea cu infractiuni si violenta si vor aduce pace si mila acolo, prin negocieri, ajutoare, omenie, buna intelegere, imblanzind cu vorba buna infractorii, ca sa îi faceti prieteni ai omenirii.
Patrulele vor fi echipate cu arme de foc, avioane, elicoptere, masini rapide de teren off road.
La inventia mea cu deformarea apei supercomputerul memoreaza forma lichidului, suprafetei in toate patratele din retele in care imaginea este marita, se vede mai bine, mai luminos si apoi veti crea cu aceste forme ideale piese optice ideale sau cu geometrie variabila precum lentile, prisme optice, oglinzi, lupe si altele noi, necunoscute.
Ordon sa trimiteti nava spatiala care zboara cu viteza luminii a Nasa si a lui Elon Musk sa repare telescopul spatial James Webb, avariat de lovitura unui meteorit.
Ordon sa construiti inca zece noi telescoape spatiale mult mai performante decat James Webb si sa le trimiteti in zece directii opuse ale universului, astfel ca, daca ele se vor afla mereu pe o sfera care creste in spatiu, distanta dintre ele pe sfera sa fie egala. Astfel ele vor obseva impreuna toate punctele din jurul planetei ale universului, fiecare din ele observand alta portiune din harta cerului si putand deasemeni sa filmeze, sa observe toata harta cerului, in caz ca alte telescoape se defecteaza iar.
Ordon sa verificati inventia cu teleportarea hologramei de care vorbeam in acest text si daca e corecta dati un premiu Nobel inventatorilor.
Dar teleportarea atingerii din aceasta inventie e si o tampenie, si imposibila si un lucru rau, periculos deci e strict interzisa si irealizabila.
Veti imbunatati masina Tin Kuan sa poata folosi si lava topita, sa poata construi de exemplu insule, constructii de lava, nu doar de nisip.
Ordon Chinei sa transmita tuturor tarilor, mai ales tarilor sarace stiintele, invataturile, tehnologiile sale avansate din toate domeniile, inclusiv cele de constructii, de construire rapida, de internet 6G, radiotelescoape, masini, vehicule si altele.
Nu cer sa divulgati informatii, tehnologii secrete, fiecare are dreptul la secrete, cer Chinei sa fie prietenoasa cu omenirea si saracii.

Construiti imediat, urgent diguri de centura la insulele, arhipelagurile, teritoriile in pericol de a fi inundate curand sau oricand de cresterea nivelului marilor, ca sa le salvati.
Am pus ieri sambata, 13 august 2022 in pagina mea de facebook clipuri cu suferintele, necazurile popoarelor sarace, oamenilor saraci, copiilor pe glob si in tarile sarace.
Rezolvati aceste probleme imediat, pasnic inclusiv cu Onu si soldatii Onu, cu China, India, Unicef si alte institutii, tari si cu Nato, armatele.
De exemplu sa fie eliberati copiii din inchisori din Madagascar sau sclavi sau exploatati prin munca oriunde si in minele de cobalt, femeile exploatate sexual. Puscariasii persecutati sa fie scosi din puscarii, sa faca inchisoare la domiciliu sau trimisi in inchisori corecte, legale, pasnice.
Si la fel eliminati pasnic alte asemenea orori, rele, violente, infractiuni semnalate pe internet, youtube, in massmedia mai ales despre curvie, tortura, crime, violenta sau despre copii, sau in tarile sarace si orice alte infractiuni.
Pentru asta trimiteti oricati soldati, politisti e nevoie, oriunde pe glob, chiar de azi incepand.
Ordon massmediei si omenirii pe tot globul sa studieze toate documentarele, informatiile de pe Internet si Youtube despre problemele si necazurile oamenilor, naturii, planetei, climei si despre lucruri importante sau dragalase, corecte, ideale, necesare, istete si sa le adune, afiseze pe un singur site mare de internet si intr-o sectiune separata de pe youtube.
Din aceste documentare veti afla cele mai importante sau nestiute lucruri despre necazurile, nevoile oamenilor, saracilor, tarilor, planetei, naturii si le veti putea astfel rezolva.
Ca sa intelegeti asta mai bine priviti documentarele, clipurile mele din pagina mea de facebook sau scrieti in orice limbi numele lucrului cautat de voi impreuna cu cuvantul documentar in casuta de cautare de pe youtube, internet.
De exemplu scrieti „Congo documentary” sau „Congo documentaries” in casuta de cautare pe youtube si gasiti multe lucruri importante despre Africa, omenire, saraci, necajiti, natura si altele in clipuri care sunt sau nu documentare si gasiti multe canale bune cu documentare, cele care afiseaza aceste clipuri.


Iata ultima parte a textului meu „Inventii”de la poezie.ro.
La cele trei figuri, cele cu triunghiul echilateral, pentagonul regulat, hexagonul regulat, perpendiculara principala, in functie de care se construiesc figurile tridimensionale este cea care trece prin centrul cercului circumscris figurilor geometrice. Ea se uneste cu punctele intersectiilor liniilor din fiecare figura geometrica, formand figuri, forme geometrice tridimensionale simetrice, egale cu fete, laturi simetrice, egale, echilibrate.
Celelalte perpendiculare se prelungesc pina intalnesc suprafata figurilor geometrice tridimensionale create astfel de mine adineauri sau a sferelor inscrise sau circumscrise acestor figuri tridimensionale, sfere pe care iata cum le obtinem.
Aceste sfere inscrise sau circumscrise figurilor tridimensionale sunt sferele in care cel mai mare cerc este cercul inscris sau circumscris al celor trei figuri geometrice initiale, cele cu triunghiul, pentagonul, hexagonul, bidimensionale.
Unind punctele in care perpendicularele principale, pornite din centrele geometrice ale cercurilor intalnesc sfera cu punctele cercurilor inscrise sau circumscrise ale celor trei figuri geometrice sau cu punctele intersectiilor liniilor celor trei figuri geometrice obtinem conuri, piramide si alte forme geometrice ideale, principale ale geometriei , cu anumite dimensiuni proportii ideale, care sunt figuri geometrice, forme principale ale geometriei, arhitecturii cu care se pot face case, constructii, tehnologii, computere, stiinte ideale si altele ideale. De exemplu la unele din aceste conuri raza cercului bazei este egala cu raza sferei mari circumscrise si cu inaltimea conului, conul acesta fiind o forma foarte rezistenta, ideala pentru constructii.
In final dimensionam toate aceste trei figuri geometrice principale, cele cu triunghiul, pentagonul, hexagonul si aceste forme geometrice tridimensionale cu ajutorul lui Pi.
Adica dimensiunile principale ale acestor figuri, forme precum ar fi raza cercului inscris sau circumscris, latura triunghiului echilateral, pentagonului regulat, hexagonului regulat, raza sferei inscrise sau circumscrise si altele pot fi egale cu Pi, sau cu multipli ai lui Pi sau cu puteri ale lui Pi, puteri care sunt numere intregi naturale obisnuite. Acest Pi este 3,1415, cel binestiut, descoperit de marele matematician Arhimede.
Notiunile de sfera, echilibru, simetrie ale acestor figuri, forme le dau istetimea, calitatile, proprietatile, stiintele ideale ale tehnologiei, matematicii, universului, idealului.
De exemplu cu piramida triunghiulara regulata creata astfel, inventata de mine astfel se pot crea energiile miraculoase cu care se pot face toate miracolele din basme, sau teleportarea informatiei cu care se fac si cele mai rapide, istete computere, telefoane, tehnologii.
Asadar acestea nu sunt forme, figuri geometrice marunte ci ele ascund toate puterile miraculoase ale Tatalui Ceresc.
Ma bucur ca Egiptul, China, Spania, Israel, Arabia Saudita si multe alte tari lucreaza acum la inverzirea deserturilor lor asa cum am ordonat eu in textele mele.
Egiptul a facut un plan sa isi inverzeasca toata suprafata tarii, China a inverzit deja suprafete uriase de desert si probabil si Arabia Saudita a inverzit deja mari suprafete de desert.
Desertul acopera o treime din suprafata continentelor, se extinde mereu si daca nu il oprim va inghiti, acoperi toate continentele.
Desertul va ameninta in perioada urmatoare inca 1,2 miliarde de oameni, in afara de cei pe care îi loveste acum.
In textele mele si in clipurile, articolele, textele puse de mine in pagina mea de facebook gasiti multe metode istete, ieftine, rapide de inverzire a desertului care au dat rezultate bune in practica.
Asa cum am ordonat ca sef al planetei in textele mele multe tari fac si planifica mari constructii si tehnologii avansate pe care le-am cerut, China construieste cel mai mare port de pe glob, mari radiotelescoape, cea mai mare insula artificiala de pe glob, mari hidrocentrale, mari poduri, Drumul Matasii extins mult de mine, mari autostrazi, mari orase smartcity futuriste, mari constructii pe tot globul, mari supercomputere, numeroase tehnologii avansate si multe altele, printre care si numeroase inventii ale mele din acest text si din textele mele, cele mai mari inventii din istoria omenirii.
Criza economica mondiala actuala va nimici capitalismul si asa cum am ordonat si ordon iar acum, China, India, Rusia, Japonia, Africa, Brazilia, America de Sud, tarile Asiei, Australia, Canada, Mexic, Orientul Mijlociu , Uniunea Europeana, marile insule si toate tarile planetei, sub conducerea mea milostiva, isteata vor deveni in urmatorii o suta de ani primele mari puteri economice ale planetei, fiecare din aceste tari, teritorii, continente ale planetei vor avea un Pib de o mie de ori mai mare decat Pibul actual de 18 trilioane al Sua si al UE, adica vor avea fiecare un Pib de 18 mii de trilioane anual.
Pibul este averea unei tari creata de ea in un an de zile.
La asta vor contribui mult si inventiile din textele mele si din pagina mea de facebook, extinderea economiei, stiintei, tehnologiei, comertului,, activitatii economice si de constructii ale Uniunii Europene, Japoniei, Chinei, Indiei, Romaniei pe tot globul dar si criza mondiala economica actuala, care va elibera aceste numeroase tari, teritorii de masonerie, capitalism mafiot, mafia capitalista care le fură mereu averea, mai ales prin banci si sistemul financiar mason, credite, dobanzi, hotie, comert capitalist, exploatare capitalista.
Bravo China.





https://youtu.be/waXFd5AN1Yg
https://youtube.com/channel/UCWk20Ox5L6F4Dd1OiOFxuSg

https://youtu.be/GGmgvDJMQVQ



Iata ultima parte a textului meu „Inventii”, de la poezie.ro si de pe blogul meu.
Ordon conducatorilor tarilor, planetei sa faceti urmatoarele lucruri, inventii.
Iata un alt supervulcan, cel mai mare vulcan subacvatic care a erupt recent, ca si supervulcanii din Yellowstone si muntii Changbai, China, care arata astfel ca supervulcanii se reactiveaza, amenintand sa nimiceasca omenirea.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02JRjtp8TxKFNUXUsEVyreHeBj1qBTCmHKNRz31bHXFeAQ1GtAKdcz1jefnfXdjFRSl&id=100010973384985

Iata un text care arata ca savantii au creat un computer rapid ca un supercomputer, cu un algoritm de calcul prescurtat, adica cu metoda mea de trucuri de calcul matematic prescurtat a computerului meu Mat, cel mai bun, mai rapid din toate timpurile.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02jatxTyUkGCb6PFopYhLHNPUdfxB7hfa5zN7Sn1dg5pWPyKZQLg4s2evotEq7sFQyl&id=100010973384985
Asadar, acum ati construit complet computerul meu Mat, ramane sa il imbunatatiti mereu.
Am pus in pagina mea de facebook un clip cu o drona chineza care poate circula sub apa si zbura in aer.
Ordon sa faceti ca aceasta drona si altele sa poata transporta un milion de tone de marfuri, drona aceasta e vehicolul de transport ideal al viitorului.
La cele trei figuri geometrice de care vorbeam adineauri, cele cu triunghiul, pentagonul, hexagonul, perpendicularele pe planul figurilor se traseaza doar daca ele creeaza forme geometrice regulate, cu toate fetele identice, egale si toate laturile egale, daca mai descoperiti voi astfel de forme geometrice.
Deci deocamdata se traseaza perpendiculara pe planul figurilor geometrice in punctul din centrul cercului circumscris figurilor.
La piramida triunghiulara regulata cu toate fetele triunghiuri echilaterale trasam sfera inscrisa in piramida si sfera circumscrisa piramidei, obtinand astfel forma geometrica tridimensionala ideala a matematicii, geometriei, stiintei.
Toate figurile geometrice bidimensionale regulate, echilibrate adica egale in toate liniile si unghiurile figurii, simetrice, cu toate laturile, liniile, curbele sferice, rotunde si unghiurile egale, identice care pot acoperi complet suprafata sferei, fara goluri si care sunt egale intre ele, identice sunt figuri geometrice ideale, care alaturi de hexagon regulat, pentagon regulat, triunghi echilateral fac parte din cele patru notiuni principale ale matematicii de care vorbeam adineauri.
Liniile sferice, rotunde ale acestor figuri geometrice sunt linii care au curbura sferei, cercului.
Acum, daca o familie, un muncitor au trei copii, voi conducatorii planetei, tarilor, institutiilor veti da parintilor, fiecarui parinte un venit de doar doua mii de dolari si copiilor, rudelor, priete ilor lor, saracilor ajutati de ei, fiecaruia din ei un venit de doua mii de dolari, direct, fie ca ei muncesc sau nu undeva.
Deci nu se dau pensii speciale si alte venituri nimanui, celor cu pensii speciale li se trece pensia in salariu, pensia speciala se desfiinteaza astfel ca venitul lor lunar sa nu depaseasca doua mii de dolari.
De exemplu, muncitorilor, lucratorilor din portul englez cel mai mare aflat in greva acum, care au in medie 43 mii lire salariu anual, le dati fiecaruia doua mii de dolari lunar si cate doua mii de dolari pentru fiecare ruda, prieten, sarman, sarac ajutat de ei si fiecarui copil al lor, astfel ca acea ruda, acel copil, acel prieten, acel sarac, oricare oameni, parinti, muncitori sa nu aibe mai mult de doua mii de dolari venit. Adica toti oamenii de pe glob sa aibe un venit lunar de doua mii de dolari, nu mai mult.
Astfel puteti imparti egal bani tuturor si aveti bani suficienti pentru toti oamenii daca nu dati salarii prea mari unora si prea mici altora.
Deci salariile, veniturile de peste doua mii de dolari nu se mai maresc, nu se indexeaza in functie de inflatie, nu primesc sporuri, mariri, alti bani si astfel, prin reduceri exacte si datorita inflatiei ele se micsoreaza, ajungand la doua mii de dolari lunar pentru orice om de pe glob.
Deci de exemplu, un om oarecare de pe glob , care nu munceste, sau un muncitor de pe glob sau un muncitor din portul englez care are cinci copii si cinci rude si cinci prieteni, cinci saraci pe care ii ajuta si un venit lunar, un salariu de doua mii de dolari va primi in plus la salariu inca patruzeci de mii de dolari lunar pentru cei cinci copii, cele cinci rude, cei cinci saraci, cei cinci prieteni, carora le veti da fiecaruia banii in mana lunar, doua mii de dolari fiecaruia, in momentul in care dati banii omului, muncitorului care ia venitul lunar de patruzeci si doua de mii de dolari pentru el si cei douazeci de oameni.
Adica muncitorul vine in port sau la un alt birou al statului cu cei douazeci de prieteni, copii ai sai in ziua de salariu si dati fiecaruia lunar in mana un teanc de doua mii de dolari, in ziua de salariu.
Ma bucur ca asa cum am ordonat in textele mele ati marit recent si veti mari venitul cetatenilor greci, romani si dati trei mii de lei romanilor pentru casarea vehiculelor.
Din criza economica, energetica, alimentara mondiala iesim prin harnicie, toti cei fara servici sa fie trimisi la munca, sa faca lucruri, activitati pe care le-am cerut in textele mele.
Aceste venituri de doua mii de dolari lunar date fiecarui om de pe glob nu se impoziteaza, nu se taxeaza, ci sunt bani care se dau in mana, doua mii de dolari dati in mana, lunar.
Ma bucur ca englezii si alte popoare fac greve pentru salarii, dar ordon sa faca greve generale si demonstratii toate popoarele, toti oamenii de pe glob, sa ceara sa le dam salariul, pensia, venitul, ajutorul de doua mii de dolari lunar tuturor si fiecarui om, copil de pe glob, fie ca el munceste sau nu undeva.
Fiti harnici si veti avea de toate.



Suntem in dezastrul dat de incalzirea globala, criza economica mondiala si razboiul nuclear mondial in care riscam toti oamenii sa ramanem fara salarii, hrana, economie, venituri.
De aceea, pentru a evita dezastrul acesta, ordon ca toti cetatenii, oamenii de pe glob cu varsta de peste 18 ani sa fie trimisi obligatoriu la munca si cei ce refuza asta sau care nu au facut armata sa fie inrolati obligatoriu in armata de unde vor fi trimisi obligatoriu la munca, toti oamenii de pe glob sa munceasca, sa faca lucrurile, activitatile, grevele, demonstratiile de strada pe care le-am cerut in textele mele de la poezie.ro si de pe blogul meu edison.50.blogspot.com.
Saptamana viitoare sa vad muncitorii, inginerii, savantii, ganditorii, artistii, utilajele, tehnologiile si masinile Chinei, Indiei, Europei, Japoniei, Rusiei mai ales dar si ale omenirii, ale tuturor tarilor intrand in toate tarile, in toate insulele, comunitatile de oameni si in Romania, Republica Moldova, Transnistria si facand lucrurile, activitatile, constructiile cerute de mine in textele mele, ajutand omenirea.
Nici macar Sua nu poate face constructiile mari, dificile pe care le face China, careia i-a cerut ajutor in anumite constructii pe care nu le putea face, deci mai ales China sa faca pe glob toate constructiile si lucrurile pe care le-am cerut in textele mele.
Un computer care e simultan electronic, biologic, cuantic, fotonic poate face mult mai repede si mai corect toate lucrurile pe care le face sau multe lucruri pe care nu le poate face un computer care e doar biologic sau doar electronic sau doar fotonic sau doar cuantic sau din care lipseste una din aceste patru tehnologii.
Deci ordon sa faceti computerele, supercomputerele, tehnologiile informatice ale planetei sa fie fiecare din ele simultan fotonice, electronice, biologice, cuantice.
De aceea supercomputerul fotonic-cuantic, chinez, inventat de mine jhiuzhang a devenit cel mai rapid de pe glob, pentru ca e simultan fotonic si cuantic, nu doar fotonic sau doar cuantic.
Ordon ca toti oamenii si toate fiintele din aria ce include Japonia, insulele din Pacific si zona Cercului de foc al Pacificului, care contine peste noua zecimi din activitatile seismice, cutremurele de pe glob sa fie evacuati imediat, urgent in zone linistite, departate de supervulcani sau in Rusia, Europa.
Deserturile pot fi zone desertificate, create in trecut de supervulcani.
Activitatea seismica a crescut de cinci ori pe glob in ultimele doua secole, atingand limita maxima periculoasa si depasind-o in ultimii ani, iar vulcanii si cele cateva zeci de mari vulcani si supervulcani de pe glob au inceput sa se activeze, sa erupa, sa faca mari cutremure pe tot globul.
Astfel supervulcanii ameninta sa faca sa piara omenirea, viata pe glob in cativa ani, prin mari eruptii, sau prin cutremure de peste 11 grade, care pot sfarama planeta in bucati separate mici si mari, in asteroizi cu diametrul de zeci de kilometri, pe care nici o fiinta nu ar putea supravietui.
Multe eruptii ale vulcanilor stinsi, inactivi sau activi, apar brusc si cu putere maxima.
Voi japonezii ce alegeti, sa pieriti toti maine, ucisi de o eruptie a supervulcanului Fiji, si altor vulcani, supervulcani din Pacific sau alegeti sa emigrati pe alte continente, stiind ca voi aveti cutremure zilnic in Japonia si Pacific?
Toti locuitorii, pe o fasie, zona de o suta de kilometri latime de pe coastele, plajele Pacificului sa fie evacuati urgent, ca sa nu fie ucisi de cutremure si valurile tsunami starnite de ele, stiind ca acum Pacificul are majoritatea cutremurelor planetei.

Iata ultima parte a textului meu „Inventii” de la poezie.ro si de pe blogul meu careia i-am adaugat numeroase completari si corecturi.
Transmiteti acest ordin omenirii si conducatorilor tarilor si planetei, partidului Aur, faceti toate lucrurile si inventiile cerute de mine in textele mele de la poezie.ro si de pe blogul meu si in acest text.
Transmiteti toate textele mele de la poezie.ro si de pe blogul meu tuturor oamenilor de pe glob si faceti toate lucrurile pe care am cerut in ele sa le faceti.
Masina Multis si instrumentul Mil pe care le-am inventat in acest text sa le faca, fabrice si China, India, Romania, Japonia, Europa si toate companiile de pe glob si orice alti oameni, toate tarile.
Faceti ca masina Tin Kuan sa poata lucra cu orice materiale, construind constructii si insule inclusiv lucrand cu lava, magma, lichide, beton, nisip, pamant, pietris, apa si altele asemenea, pe care le transporta prin conducta sa.
Motorul de inalta turatie cu bile intre palele elicei inventat de mine in acest text are un ax la elice care poate actiona sau roti, misca orice mecanism, roata, orice alt motor, generator, tehnologie.
Dar sa nu intelegeti gresit ca ar mai avea nevoie de un alt motor adaugat,conectat la axul elicei ca sa functioneze.
China si toate tarile sa construiasca acest motor, si toate inventiile din textele mele.
Alimentatorul, stabilizator de curent inventat de mine in acest text care isi poate regla tensiunea si intensitatea curentului cu o precizie de un milivolt si un miliamper sa fie realizat in diferite versiuni, cu diferite puteri, intre 10 wati si un megawatt, ca sa poata fi folosit si la alimentarea unui mic aparat electrocasnic, unei lanterne, unui laptop, smartphone si alte aparate de mica si mare putere, dar si la alimentarea electrica a mai multor gospodarii sau a unei fabrici.
Alimentatorul sa aibe minim o suta de mufe la care se pot conecta simultan minim o suta de aparate, iar la fiecare mufa tensiunile, intensitatile stabilizate si precise oferite de alimentator fiecarui aparat pe care il alimenteaza se pot regla diferit de celelalte mufe la care sunt conectate simultan alte aparate.
Astfel la alimentator poti conecta simultan toate aparatele, masinile, vehiculele electrice de mica si mare putere din gospodarie, fabrica.
Acest alimentator sa fie echipat si cu panouri solare, dar si cu o baterie de tip free energy care nu se consuma niciodata, si nu trebuie reincarcata, precum bateriile lui Elon Musk si altele prezentate in textele mele si in pagina mea de facebook.
Astfel alimentatorul meu care e si generator electric de curent alternativ si de curent continuu poate functiona etern, continuu si fara a fi bagat in priza, functionand doar cu baterii vesnice, sau eoliene, panouri solare.
Ma bucur ca asa cum am cerut si ordonat in textele mele anterioare ati inventat, construit in China cea mai mare retea de radiotelescoape de pe glob, numita Dsrt, care are o filiala in Mongolia, pentru a supraveghea Soarele, dar si telescopul spatial James Webb, la care ati folosit probabil si unele inventii ale mele despre optica, telescoape din acest text al meu si din textele mele si din clipurile, textele din pagina mea de facebook.
Cautati si fabricati toate inventiile ideale, istete, importante si corecte de pe youtube, facebook, google, internet despre cultivarea pomilor, harti, telescoape, optica, astronomie, baterii, tehnologii (metode) de a obtine apa de baut in desert si altele importante, istete, ideale.
Pentru asta e ideal sa scrieti in casuta de cautare de pe youtube, internet, google, facebook in toate limbile cuvinte precum „old maps”, „ancient maps”, „full course”, „baterie aluminiu-aer”, „aluminium air battery”, „graphene air battery” „iron air battery”, „telescop inventions”,”battery inventions”, „optic inventions” si altele asemenea, adica scrieti cuvantul, numele lucrului pe care il studiati urmat de cuvantul inventions sau cuvantul technology sau cuvintul unexpleined sau cuvantul amazing sau cuvintul „full course”.
Acele clipuri, texte pe care le gasiti scriind „full course” au uneori treizeci de ore lungime si contin toate invataturile din un anumit domeniu, inclusiv cele care se predau in cei vreo 18 ani de scoala pe care îi face un student ca sa absolve facultatea.
Ma bucur ca asa cum am ordonat in textele mele despre tunele secrete Germania si Danemarca pregatesc constructia unui tunel care le va uni tarile iar China va construi cea mai mare mina de fier ( iron ore) de pe glob, caci ea e tot un tunel, iar in tunele veti descoperi mereu si zacaminte de minereuri numeroase.
Am spus si ordon sa faceti tunelele si ca sa descoperiti numeroade zacaminte de minereuri, substante rare si pretioase in ele.
Ordon ca toate Punctele Z din centrul retelelor Z ale mele, adica din cele 6 retele Z cu opt raze de pe fiecare continent sa fie unite prin tunele intercontinentale care unesc toate continentele si marile insule, arhipelaguri de pe glob, in afara de cele doua continente de la poli.
Fiecare din cele 6 puncte Z va fi unit prin cinci tunele intercontinentale cu fiecare din celelalte 5 puncte Z de pe celelalte continente, direct si nu doar prin alt punct Z intermediar, astfel ca din oricare punct Z poti ajunge direct prin tunele intercontinentale in orice alt punct Z, pe oricare alt continent, in afara de continentele de la poli.
Fiecare tunel intercontinental care uneste direct si in linie dreapta oricare doua din cele sase puncte Z va fi format din 60 tunele paralele, de lungime egala cu a tunelului intercontinental mare ce uneste cele doua puncte Z.
Adica tunelul intercontinental va avea in cele saizeci de tunele componente ale sale zece autostrazi construite in douazeci de tunele, zece linii de tren de mare viteza pentru pasageri si zece linii de tren de mare viteza pentru marfuri si douazeci de canale de navigatie subterane.
Fiecare din aceste fluvii subterane va fi lat de doi kilometri si adanc de minim un kilometru, iar pe aceste canale subterane pot circula vapoare de un milion de tone si submarine de un milion de tone.
Toate aceste tunele intercontinentale vor ocoli la distanta de minim 500 km zonele seismice si Cercul de foc al Pacificului, sa nu fie daramate de cutremure sau inundate de lava. Aceste tunele intercontinentale vor fi construite la minim 7 km adancime sub suprafata planetei si a fundului oceanului, apelor ca sa nu fie avariate de crapaturile ce apar in scoarta terestra si inundate de apele care intra prin crapaturi.
Aceste tunele intercontinentale vor avea din trei sute in trei sute de km iesiri la suprafata, conectate la autostrazile, canalele de navigatie, liniile de tren de mare viteza de la suprafata si la oceanele, mările planetei.
Punctele M din mijlocul fiecaruia dintre tunelele intercontinentale vor fi unite intre ele prin aceleasi tunele intercontinentale, fiecare formate tot din aceleasi saizeci de tunele paralele, cu autostrazi, linii de tren de mare viteza si canale de navigatie late de doi km.
In fiecare punct Z din centrul fiecarei retele Z de pe fiecare continent, inventate de mine in textele mele anterioare veti crea un lac artificial de 100 km diametru si doi km adancime, inconjurat complet de zece inele concentrice de autostrazi de centura, zece inele concentrice de linii de tren de mare viteza pentru pasageri, zece inele de canale de navigatie late de doi km si zece inele concentrice de linii de tren de mare viteza pentru marfuri.

Toate aceste inele concentrice vor fi construite in un cerc cu o raza de maxim 300 km in jurul lacului, iar distanta dintre inele va fi egala.
Din reteaua Z inventata de mine in textele mele fac parte si tunelele sau tunelele intercontinentale inventate de mine in textele mele sau pe care am ordonat sa le faceti, dar si digurile intercontinentale de 9 km inaltime, reteaua de patrate cu latura de 300 km cu autostrazi si canale de navigatie de pe tiate continentele inventata de mine in textele mele, si reteaua de lacuri si canale de navigatie si irigatii si insule artificiale de pe toate continentele si oceanele, inventate de mine in texteke mele.
Ordon Academiei Suedeze sa infiinteze un premiu Nobel pentru arhitectura si constructii si îi cer sa imi dea un premiu Nobel pentru inventarea Rețelei Z a mea.
Ma bucur ca asa cum am ordonat in textele mele planuiti sa construiti un telescop care foloseste lentila sferica gravitationala a Soarelui, deci va ordon sa construiti mii de telescope gravitationale cu lentila gravitationala, cat mai performante si mai mari, inclusiv telescoape spatiale gravitaționale, de cea mai buna calitate, cu cei mai buni savanti de pe glob, cu inventiile din textele mele si cu cele mai avansate tehnologii.
Iar telescoapele gravitationale trebuie sa fie mult mai puternice decat telescopul James Webb.
Ma bucur ca asa cum am ordonat in textele mele construiti acum telescopul Giant Magellan, cu o rezolutie de patru ori mai buna decat a telescopului James Webb iar Elon Musk construieste un telescop spatial mult mai performant decat telescopul James Webb.
Ordon sa faceti un telescop care poate face toate lucrurile ideale, istete, importante pe care le pot face toate telescoapele, tehnologiile optice , inventiile de telescoape si despre optica potrivite unui telescop prezentate sau inventate in textele mele si in clipurile, textele mele din sectiunea „profil” a paginii mele de facebook si face si alte lucruri nai ideale decat ele.
Faceti multe alte lucruri, tehnologii optice mai bune decat ele, mai ideale, istete, importante, cu rezolutie de trilioane de ori mai mare decat a lor si cu putere de marire a imaginii de trilioane de ori mai mare decat a lor.
Ordon ca in toate stramtorile intercontinentale precum Suez, Behring, Bosfor, Gibraltar, Panama si in stramtorile importante si mult circulate de oameni de pe glob sa construiti tunele subterane de traversare a stramtorilor dar si poduri, fiecare pod fiind construit cu doua sosele paralele , adica cu autostrada, ca podul Cannakale din stramtoarea Dardanele.
Mai precizez ca majoritatea expresiilor limbii romîne si ale multor limbi si majoritatea cuvintelor culturale moderne ale limbajului cultural modern din limba romîna si din multe limbi, o treime pina la jumatate din cuvintele limbii romîne si ale multor limbi de pe glob, majoritatea operelor si textelor filozofiei, bancurilor, rebusurilor, integramelor, aforismelor, maximelor, zicalelor, proverbelor si jumatate din ritualurile crestine, cuvintele din Biblie si din capitolele din Biblie si din cuvintele limbajului religios crestin, dar si scrieri din Biblie precum Deuteronomul, textul Apocalipsei lui Ioan, parabolele lui Isus, scrierile apostolului Pavel, evangheliile lui Marcu si Matei si Luca, proverbele lui Solomon, Cartea intelepciunii lui Solomon si alte texte, cuvinte, capitole din Biblie au subantelesuri, sensuri de curvie, de limbaj homosexual, de perversiuni sexuale, de indemnuri, amenintari ascunse de curvie, viol sexual, injuraturi porcoase si golanesti sexuale de curvie, deci trebuie sa le eliminati, evitati strict.
Cuvintele sfinte, cinstite ale lui Isus si Dumnezeu, sfintilor adevarati, oamenilor buni din Biblie au fost deseori modificate de scriitorii tradatori ai Bibliei cu sensuri rele, satanice, de curvie iar apoi au fost iar modificate deseori in rău de biserica, unii sfinti crestini falși, unii dintre traducatorii, copistii, corectorii, editorii Bibliei si de mulți dintre cei care pot tipari, modifica textul Bibliei in ultimele doua milenii.
Scriitori precum dramaturgul englez William Shackespeare, Marin Preda, preotul Ion Creanga, Ion Luca Caragiale, sectanta Ellen White, Mircea Cartarescu cel cu plete lungi de curve, scriitorii textelor esoterice si ale religiilor orientale asiatice precum budism si zen si tantra si yoga si taoism si altele si ale religiei grecesti cea plina de curvia esoterica a lui Eros si Afrodita , poetul Mihail Eminescu si multi altii scriu texte cu subantelesuri de curvie si rele, de manipulare si prostire a oamenilor.
De exemplu Eminescu a scris poezia zeului oriental indian al curviei Kama, un zeu al curviei si sexului dement ca si zeul grec Eros sau zeii din tantra yoga si taoismul chinez.
Religia care discuta despre sex e curvie, religia nu are kegatura cu sexul ci cu sfintenia, adevarul.
Iar preotul Ion Creanga, prietenul lui Eminescu, la fel de dement si golan ca el a scris textul de curvie „Povestea puței”, care circula pe ascuns prin românia, prin care ca multi dintre preotii actuali îsi bate joc de Dumnezeu, spunand ca a semanat un ogor de penisuri.
Basmele lui Ion Creanga spun cu subantelesuri ascunse copiilor injuraturi porcoase de curvie, injura copiii.

Filozofii greci, cei trei prieteni Platon, Socrate si elevul lor Plotin scriu texte de curvie cu idei de curvie imprumutate din stiinta curviei yoga si taoism si esoterica precum teoria vidului esoteric al religiilor curviei yoga si taoism, ideea „Cunoaste-te pe tine insuti”, ideea androginului adica a homosexualului sau lesbiencei care e omul pe jumatate barbat si jumatate femeie, avand precum homosexualii si lesbienele caracteristici sexuale deviante perverse ale sexului opus si altele.
Isus nu a rostit niciodata parabolele din Biblie, sau invatatura euharistiei cea mincinoasa din Biblie, ele au fost inventate, scrise de apostoli tradatori care au mintit ca le-ar fi spus Isus.
Nimeni nu poate ghici ce e ascuns, ce subantelesuri, ganduri viclene se ascund in vorbirea sau in mintea unui vorbitor, scritorului unui text, ce subantelesuri bune sau rele a ascuns el in discurs,
deci voi cei buni fiti isteti, prudenti, nu va incredeti in nimeni, nu fiti naivi, creduli cand cititi, ascultati vorbele, gandurile cuiva.
Majoritatea scriitorilor scriu texte cu subantelesuri de curvie si manipulare a omului.
Iar lucrurile bune, milostive, sfinte, ideale, corecte din Biblie, Coran au fost dictate, scrise, create de mine, eu le-am dictat cu cuvantul meu miraculos scriitorilor Bibliei si Coranului, si astfel am creat crestinismul dar si religia islamului pentru a apara crestinismul si omenirea de curvie.
Isus nu a inviat a treia zi din morti, desi cred ca era bine daca ar fi inviat si ca e bine sa fii nemuritor, sa reinvii din morti.
Multe minuni din Biblie nu s-au petrecut cu adevarat, au fost inventate de scriitorii mincinosi ai Bibliei.
Nu exista suflet ci exista fire, traire normala a omului, nu exista duh sfant, energii sfinte, divine si viata dupa moarte, chiar daca eu cred ca Dumnezeu poate usor invia mortii si poate face omul nemuritor oricand.
Dumnezeu nu lucreaza cu energii si duhuri, cum gresit credea sfantul Grigorie Palama, ci Tatal Ceresc lucreaza cu cuvantul miraculos, sau face orice, oricum vrea chiar si fara cuvant, dar numai diavolii si religiile satanice orientale lucreaza cu energii, duhuri.
Sufletul, adica duhul sau Duhul Sfant e o idee crestina rea preluata din religiile asiatice, la care sufletul e acel duh, corp energetic astral satanic, care in realitate nu exista sau ar fi oricum rau, chiar de ar exista.
Multi dintre sfintii crestini nu au fost sfinti, ci oameni cu lucruri rele sau gresite, sau mediocri si lipsiti de sfintenie si cunoastere si calitati, ce nu sunt acceptati de Dumnezeu, dar care din nestiinta sau tradare au fost facuti sfinti de biserica.
Ritualul euharistiei prin care apostolii mincinosi cer sa va impartasiti cu sangele, trupul lui Isus este un ritual de curvie satanic, vampiric caci doar vampirii umbla sa ia, sa soarba, sa fure sangele altora si al omului.
Adevarata euharistie a lui Isus si Dumnezei este sa daruiti oamenior si de la Dumnezeu si lui Dumnnezeu mila, iubire, pace, aparare, respect, adevar, blandete, sfintenie, barbatie, istetime, curaj, cunoastere si alte lucruri sfinte.
Smerenia, lepadarea de sine, taierea voii proprii si a judecatii proprii si ascultarea fata de biserica si cler, sfinti sunt minciuni, viclenii care iti cer sa iti tai voia, judecata, prin lepadare de sine, sa nu judeci, ca sa fii si sa devii prin smerenie si ascultare curvar, prost si sluga a membrilor tradatori ai clerului crestin, preotilor tradatori.
Unii scriitori crestini spun fii smerit ca un prost, fii prost prin smerenie.
Ascultare si credinta trebuie sa aveti doar fata de Tatal Ceresc si doar lui faceti rugaciuni, e o mare greseala si minciuna invatatura care spune ca trebuie sa te rogi la sfinti, lui Isus, lui Mesia, oamenilor bisericii, altor oameni, care are ca scop sa te faca sluga celor rai dintre ei.
E o idee satanica, rea cea care spune ca omul sau Isus e Dumnezeu, sau egal cu Dumnezeu, sau mai capabil decat Dumnezeu, acesta e pacatul mandriei lui Lucufer din Biblie, care se credea egal cu Dumnezeu, cel mai mare pacat si cauza tuturor pacatelor.
Curvia e sarpele sexului, sarpele care i-a impins pe Eva si Adam in pacat, tentandu-i la sex curvar, din care au creat copii, sarpele tentandu-i cu marul ce reprezinta sexul, curvia e chiar sarpele cel rau Lucifer.
Invatatura mincinoasa din crestinism si Biblie care spune ca Isus e Dumnezeu, omul e Dumnezeu, e mandria de a te crede egal cu Dumnezeu sau mai bun ca el, e pacatul cel mai rau, caci Dumnezeu e mult mai mult decat Isus si omul.
Teologul Dumitru Staniloaie scria texte cu subantelesuri de curvie mari, era un dement inrait tare de tot, un obsedat sexual exagerat, acut.
Daca papa Francisc este mason, tradator, bandit cum se zvoneste pe glob si pe internet si daca veti dovedi asta cu probe sigure, ordon sa fie caterisit, eliminat din bisericile crestine, din biserica catolica impreuna cu toti tradatorii, masonii, banditii, curvarii, homosexualii infiltrati in ele, fie ei mireni, lucratori, membri ai clerului, oameni obisnuiti si altii.
Insa bunele, sincerele intentii ale credinciosilor fata de Tatal Ceresc va ajuta sa evitati aceste capcane, minciuni, tradari religioase, veti fi ajutati, salvati de Tatal Ceresc.
Chiar daca din nestiinta ati gresit, pacatuind Tatal Ceresc va iarta daca nu mai gresiti si nu veti face lucruri care stiti ca sunt gresite.
In general Tatal Ceresc nu iarta pacatele de curvie grave, precum incest, zoofilie, cele de homosexuali, lesbiene, perversiuni sexuale, desi poate ca, daca faceti multe rugaciuni va ierta pacatele mici de curvie, precum cele de prostitutie ale prostituatei Maria Magdalena, iertarta de el si de Isus.
Nu trebuie sa fii prea istet ca sa observi ca scrierile si proverbele lui Solomon si ale scriitorilor curvari din Biblie sunt niste maruntisuri care nu contin nimic, nu au logica, istetime, nu contin lucruri importante si au un limbaj sucit, viclean, contradictoriu, ambiguu, vag, neclar,alunecos, schimbator, ca toate scrierile celelalte de curvie din Biblie, inclusiv cele mentionate de mine in textele mele.
Cuvintele casnici sau evlavios sau androgin din crestinism, Biblie si din religii orientale inseamna homosexual, lesbianca iar obiceiul, ritualul sarutului sau sarutului mîinii intre oameni sau intre oameni de acelasi sex, ca si ritualul ingenuncherii, inchinaciunii unui om in fata altui om sau in fata lui Dumnezeu este indemnul, simularea de sex oral, care la curvari se face prin ingenunchere si inchinaciune, si care se obtin de la naivi tocmai prin cererea obsesiva de smerenie si ascultare, lepadare de sine, slujire ca o sluga, taierea voii si judecatii proprii in biserica si oriunde.
Nu poti face nici un lucru pe lume fara sa
judeci si sa vrei, nici macar sa clipesti din ochi, iar judecata si vointa clare, corecte fara lepadare de sine sunt cele care va apara de pacate.
Regula crestina care cere ca un pustnic sau crestin sa aiba obligatoriu duhovnic, un invatator fara de care nu poate ajunge la Dumnezeu si pe care trebuie sa il asculte si slujeasca ca o sluga, ca un prost supus e o tradare creata in Biblie si in crestinism care vrea sa il inlocuiasca pe Dumnezeu cu un om, un fals invatator, fie mai nestiutor sau pacatos, fie tradator.
De aceea din aceasta tradare Dumnezeu nu are aproape nici o icoana in crestinism si are foarte putine rugaciuni care i se adreseaza direct in crestinism, caci majoritatea rugaciunilor se adreseaza sfintilor tradatori, care prin icianele lor si rugaciuni vor sa il inlocuiasca pe Dumnezeu.
Asa ajunge crestinul, prostit de Biblie si biserica sa se roage sfintilor tradatori si icoanei lor, in loc sa se roage lui Dumnezeu si icoanei lui.
Dar Dumnezeu nu are chip si icoana, nu are nevoie de icoane, deci va puteti ruga direct lui fara icoane, asa cum spun cele zece porunci: „Sa nu faci chip cioplit, adica icoana, sculptura lui Dumnezeu”
„Sa nu ai alti Dumnezei in afara de mine” inseamba sa te rogi doar lui Dumnezeu, nu oamenilor, sfintilor, lui Isus, altor zei si sa nu crezi ca oamenii, zeii pot fi Dumnezei, caci aceasta porunca spune clar ca nu exista alti Dumnezei in afara de Dumnezeu si nu trebuie sa îi ai ca Dumnezei, sa îi crezi Dumnezei sau sa îi pui în locul lui Dumnezeu si sa te rogi lor.
De aceea Isus a modificat si inlocuit vechea religie crestina mozaica a fariseilor tradatori a Vechiului testament, modificata in rau de farisei cu noua lui religie a Noului Testament, pe care au modificat-o si distrus-o apoi tradatorii de nu a mai ramas aproape nimic sfant din ea, nu mai poti face nimic bun cu ea.
De aceea eu, noul Mesia Edison am creat in locul crestinismului in textele mele o noua religie a Tatalui Ceresc, numit Idealul in ea, cu centrul in Noul Ierusalim din Bucuresti.
Dar pentru ca mereu in viitor pe religia mea si rugaciunile, invataturile mele tradatorii ar putea incerca sa le atace iar, incercand sa le modifice in rau, eu spun acum fiecarui om sa se roage Tatalui Ceresc fara icoane, ritualuri si obiecte si reguli, fara nimic altceva, sa se roage singur, simplu, direct Tatalui Ceresc cu rugaciuni create de el, cu cuvintele lui, nu cu rugaciuni create de altii si dupa cuvintele, invataturile altora, din care unele ar fi rele iar care majoritatea vor fi mincinoase, pacatoase sau gresite, nestiutoare.
Omule bun, nu face religia ta cu alti oameni, ca multi te vor trada, fa religia ta doar cu Idealul, Tatal Ceresc, in secret, fara sa spui nimanui de ea, omule, credinciosule ca sa nu ajungi iar ca crestinii sa te inchini la curvari si banditi prosti, nebuni, vicleni, rai, tradatori, nestiutori care se pretind viclean a fi popi si sfinti, Dumnezei.

Asa cum aflati si din clipurile de pe youtube si din pagina mea de facebook telescopul James Webb a demonstrat si el teoria mea numita „Teoria ideala ultima a Cosmosului”, din textul meu „Idealul si Sferon”, de pe blogul meu, dovedind ce spuneam eu in acest text ca nu a existat Big Bang creator al universului, ca universul a existat etern si va exista etern, si ca universul e mai batran de 13,8 miliarde de ani, mai batran decat credeau savanti prin teoria gresita a Big Bangului, adica e mai mare in diametru, are raza sferei sale mai mare de 13,8 miliarde de ani, adica e infinit.
Iata ecuatii matematice din manuale scolare, din matematica principala a omenirii care dovedesc si explica si ele ecuatia mea E=E=infinit=echilibru=0 din Teoria ideala ultima a cosmosului, teorie care ca si aceasta ecuatie este cea mai importanta teorie si ecuatie stiintifica a universului, stiintelor si omenirii, care singura creeaza universul si toate stiintele, ideile dar si toate formulele, ecuatiile tuturor stiintelor.
Iata aceste ecuatii doveditoare care demonstreaza direct ecuatia mea E=E=infinit=echilibru=0:
0 impartit la E este 0
E impartit la 0 este infinit
E la puterea infinit este 0 cand E este mai mic ca 1, sau este 1 cand E este 1 sau este infinit cand E este mai mare ca 1
In aceste ecuatii E este orice numar matematic, orice energie, valoarea oricarei energii dar este si energia ideala E infinita din ecuatia mea E=E=infinit=echilibru=0 din Teoria ideala ultima a cosmosului a mea, care este puterea ascunsa a Tatalui Ceresc, creatoarea universului.
Dar energia ideala E din ecuatia mea E=E=infinit=echilibru=0, adica puterea Tatalui Ceresc nu e o energie, ci e un adevar care nu poate fi explicat in cuvinte si inteles cu mintea de oameni, adica e o putere nestiuta a Tatalui Ceresc, iar Tatal Ceresc poate face orice vrea el si fara energia ideala E, care nu e Duhul Sfant.
Duhul Sfant e o prostie, el considerat gresit in crestinism energie, sau duh, care poate fi suflet, ca acel suflet astral energetic satanic al religiilor asiatice, idei satanice preluate din religii asiatice si strecurate in Biblie de scriitori tradatori.
Din oricare din aceste ecuatii doveditoare ale ecuatiei E=E=infinit=echilibru=0
rezulta ca E este egal cu infinitul inmultit cu zero, daca inmultim astfel matematic intre ei termenii acestia in oricare din aceste ecuatii.
Apoi, din aceste ecuatii doveditoare rezulta ca infinitul este egal cu zero, ca infinitul este zero si este egal cu energia, cu echilibrul, prin echilibru, adica rezulta ecuatia campului unitar a mea, E=E=infinit=echilibru=0
Big Bangul e o pacaleala preluata din teoria gresita a creatiei universului din Biblie si din religiile orientale, care sustin gresit ca universul a avut un inceput si a fost creat de un creator prin explozia numita Big Bang .
Universul e o unda electromagnetica formata din particule cuantice care creeaza unde si atomi, materie si energie, universul e o suma de unde electromagnetice, adica de particule cuantice condensate sub forma de materie care creeaza alte unde electromagnetice.
Deci universul e compus doar din particule cuantice, e doar o unda electromagnetica, care osciland continuu apare si dispare continuu, des si rapid, de multe ori in fiecare secunda, de fiecare data cand unda electromagnetica numita univers trece prin valoarea zero, se anuleaza repetat in cursul oscilatiilor sale continue, periodice, aparand si disparand ca un vant trecator.

Tatal Ceresc creeaza in fiecare secunda acum universul, facandu-l sa apara si sa dispara ca unda electromagnetica succesiv de foarte multe ori pe secunda, de fiecare data cand unda electromagnetica devine nula, zero, in oscilatiile ei continue.
Sunt si alte ecuatii in matenatica si stiinte despre echilibru, energie, zero, infinit care demonstreaza istet, direct sau indirect ecuatia mea E=E=infinit=echilibru=0.
Din aceasta ecuatie E=E=infinit=echilibru=0 rezulta direct si indirect ca universul e infinit, e perpetuum mobile, e vesnic, e in echilibru si e zero, adica rezultanta, suma totala a energiilor, fortelor universului este mereu zero.
Adica asta inseamna ca daca energia universului creste undeva, scade tot atunci altundeva, astfel suma energiilor universului ramanand zero si in echilibru mereu, lucru exprimat bine prin legea principala a fizicii, stiintei: „Nimic nu se pierde si nu se castiga in univers, totul se transforma”.
Legea asta e vizibila mereu in univers, totul e in continua miscare, transformare, totul e schimbare, totul apare sau dispare vesnic, nimic nu e vesnic si neschimbator in afara de Tatal Ceresc.
Din ecuatia mea E=E=infinit=echilibru=0 rezulta ca toate energiile, aspectele, undele electromagnetice, fortele, substantele, lucrurile, fenomenele, particulele cuantice ale universului, spatiul, timpul, atomii dar si valorile, masurile, parametrii, constantele, formulele, ecuatiile, aspectele, lucrurile, calitatile, proprietatile lor pot fi sau deveni oricand energia ideala E, sau zero, infinit, sau echilibru.
Cand masa unui obiect sau a unei particule cuantice tind spre infinit sau devin infinite, viteza si acceleratia lor tind spre zero sau devin zero, deoarece un obiect tot mai greu se misca tot mai incet si e imposibil sa misti un obiect infinit de greu.
Apoi cand masa obiectelor, particulelor cuantice tinde spre zero, sau devine zero atunci viteza, acceleratia lor tind spre infinit sau devin infinite, maxime caci un obiect tot mai usor se misca tot mai iute, precum fotonii lipsiti de masa, greutate, usori.
Forta este energie, sunt acelasi lucru exprimat prin notiuni diferite, in ecuatii diferite sau asemanatoare, ele se creeaza reciproc si ambele creeaza energii, forte, unde electronagnetice sau sunt create de ele.
In ecuatia F este egal cu m ori a si ecuatia E este egal cu m ori c patrat si alte asemenea ecuatij ale fortei si energiei, cand masa devine infinita viteza si acceleratia devin zero si invers, cand acceleratia sau viteza devin infinite masa devine zero iar in aceste situatii forta si energia devin in aceste ecuatii zero sau infinit, devin energia Ideala E din ecuatia
E= E =Infinit= Echilibru =Zero
iar toate aceste ecuatii ale stiintei, inclusiv cele despre masa, viteza, forta, energie, acceleratie, infinit, zero, echilibru devin ecuatia
E= E =Infinit= Echilibru =Zero.


Asta e o noua confirmare a legii „nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma”, adica totul se echilibreaza continuu in universul echilibrat, de exemplu prin scaderea sau cresterea acceleratiei, vitezei cand masa creste sau scade, pentru a mentine echilibrul universului si a respecta legea „nimic nu se pierde si nu se castiga, totul se transforma”.
Asa cum vedeti si in clipurile, textele mele din pagina mea de facebook, referitoare la inventia mea cu Panaceul Genetic inventat de mine anterior in textele mele, voi savantii ati creat genetic carne artificiala si aproape ati reusit sa creati genetic celule artificiale, deci Panaceul genetic este aproape realizat.
Cu carne creata genetic si celule artificiale create genetic poti crea sau inlocui orice parte a corpului, organ al corpului care sunt bolnave, cu altele noi, tinere, facandu-le noi, sanatoase si vindecand rapid orice boli.
Ordon sa dati premiul Nobel si tuturor cercetatorilor care au lucrat cu mine si au creat impreuna cu mine cele aproape treizeci de inventii ale mele pentru care am cerut sa imi dati aproape 30 de premii Nobel.
Deci acum va explic pasul urmator pentru inventarea Panaceului genetic, medicamentul care vindeca simultan si instantaneu toate bolile, fara exceptii si fara urme.
In ovulul fecundat de spermatozoid, numit zigot si in fatul, pruncul din burta mamei prin actiunea ADN-ului se formeaza primele celule ale corpului, organelor.
Studiind aceste celule initiale, crearea lor, aceste fenomene si acel ARN mesager care fac aceste lucruri si va dau informatii despre aceste lucruri, aflati astfel cum ADN-ul, genele, cromozomii creeaza de la zero celule, organe, parti ale corpului si corpul uman, invatand sa creati genetic si voi celule noi, organe noi, parti noi ale corpului, sanatoase si tinere in locul celor bolnave din corpul bolnavilor sau un corp uman sanatos si tanar in locul celui bolnav, imbatranit pornind de la o celula sau Adn-ul unei singure celule.
Astfel aflati ce este si cum se face Panaceul Genetic, aflati cel mai usor si iute studiind zigotul, care e mai mic, mai simplu,mai usor de observat, inteles, pentru ca nu are organe si are putine celule si e mai simplu, mai mic.
Ca altfel ar fi dificil sa studiezi cele vreo trei miliarde de gene ale Adn ului ca sa afli care sunt cele care creeaza corpul, organele, partile diferite ale corpului si cum fac ele asta, studiul asta ar fi durat probabil secole sau milenii.
De exemplu studiati care gene si care cromozomi, care parti ale Adn-ului creeaza si cum creeaza ele zigotul, Adn ul, Arn-ul, cromozomii, genele, corpul uman sau prima celula a corpului fatului, a sangelui, a unui organ, os, a unei parti a corpului fatului din burta mamei.
Dar studiati mai ales cum fac genele aceste lucruri si daca aflati asta, atunci ati descoperit si realizat Panaceul Genetic.
Din ecuatia E=E=infinit=echilibru=0 rezulta si ca viteza sau orice energie, forta, lucru din univers pot deveni infinite, sau pot deveni echilibru, sau pot deveni zero , fie prin reducerea lor sau a unor lucruri si aspecte ale lor la valoarea zero, fie prin cresterea lor la infinit, fie prin echilibrarea lor, fie prin toate acestea trei deodata.
Din ecuatia E=E=infinit=echilibru=0 rezulta ca poti teleporta cu viteza infinita, instantaneu o informatie intre doua puncte intre care distanta e infinita, precum ar fi doua puncte aflate la capetele opuse ale universului, adica poti mari la infinit viteza unui obiect si distanta parcursa de el instantaneu prin teleportare.
O savanta suedeza a reusit recent sa incetineasca viteza luminii, iar alti savanti au reusit recent sa obtina o viteza de zece ori mai mare ca a luminii, ei aratand astfel ca viteza luminii si viteza poate deveni zero sau infinit, cum arata ecuatia mea E= E =Infinit= Echilibru =Zero si infirmand astfel teoria gresita a relativitatii a lui Einstein, care priveste si explica gresit, incomplet, cu erori doar o parte a universului si nu explica ce se intampla cu universul cand viteza luminii scade sau creste, considerand ca ea nu poate fi modificata, depasita.

Ma bucur deci ca folosind aceasta ecuatie E=E=infinit=echilibru=0 si alte invataturi din textele mele voi, savantii ati reusit sa obtineti o viteza a miscarii particulelor, obiectelor de zece ori mai mare decat viteza luminii.
Asadar prin aceste dovezi, teorii dovedite, descoperiri teoria relativitatii a savantului Albert Einstein a fost infirmata odata cu parerea falsa a ei ca nu putem depasi viteza luminii.
In Pacific sau Atlantic exista o zona plina cu gunoaie de plastic de trei ori mai mare decat suprafata
Frantei, ordon sa strangeti aceste gunoaie si sa le ardeti.
Faceti ca forezele si foreza inventata de mine in acest text sa fie si foreze cu litiu, fiecare din ele fiind foreza cu litiu, cu laser, cu cutit de foraj rotitor.
Foreza cu litiu face ca roca sa se topeasca, astfel face ca peretii tunelului sa fie vitrificati, duri si sa reziste datorita vitrificarii nealterați milenii, milioane de ani precum tunelele intercontinentale vechi de mii sau milioane de ani forate de extraterestri pe Terra, descrise si in textele mele, care au pereti vitrificati pe o adancime de pana la doi metri.
Deci faceti toate tunelele de pe glob si din textele mele cu foreze cu litiu, cu pereti vitrificati, cu pereti formati din tevi de otel de intarire care au diametrul tunelului, sa fie tunele longevive.

Chinezii baga in tunele tevi de otel solide care au diametrul tunelului, si captusesc astfel cu țevi tunelul sa il faca durabil si sa nu se surpe cum se intampla cu captuseala, armatura actuala mai proasta de beton a peretilor tunelelor actuale, care crapa si cade iute.
Faceti ca forezele cu laser sau cu litiu sa fie suficient de fierbinti ca sa vitrifice peretii tunelului pina la doi metri adancime, nu doar cativa centimetri.
Faceti foreza cu litiu, laser si cuti de foraj inventata de mine in acest text sa fie si in forma de sfera, formata din doua semisfere care se pot departa de foreza cu ajutorul unor tevi telescopice, semisfere care sunt cutite de foraj rotitoare.
Foreza sferica se poate rasuci pe loc in orice direcție in tunel, invartindu-se pe loc in ambele sensuri la 360 grade, schimband oricand, oricum directia si unghiul de foraj al tunelului ceea ce nu pot face actualele foreze.
Am pus in pagina mea de facebook mai multe clipuri cu metode de a gasi si crea apa in desert, cu niste colectoare de apa, de vapori de apa numite fog nets care sunt ca niste pînze, panouri verticale, facute din fibre care absorb sau condenseaza aburii, vaporii de apa din aer, din nori, cețuri, din aerul desertului transformandu-i in apa de baut.
Faceti din aceste tehnologii istete de creare si colectare a apei lucrurile, invataturile, obiectele necesare celor lipsiti de apa si dati-le tuturor oamenilor de pe glob.
Dati aceste colectoare de apa istete tuturor oamenilor de pe glob si din deserturi, din zonele lipsite de apa sau de ploi.
Apa de ploaie, adica apa adunata din vapori de apa, cețuri, aburi sau nori e cea mai curata, sanatoasa.

https://youtu.be/YxRONAZoMDk

Clipurile, textele, canalele de youtube preluate de mine de pe internet, pe care le-am pus in pagina mea de facebook, la sectiunea „Profil” sunt majoritatea bune, dar nu le-am studiat pe toate. Deci printre ele, cam un clip, text din fiecare treizeci si unele canale de youtube sunt gresite si trebuie sa le recunoasteti, aflati si sa le evitati, pina voi reusi eu sa le verific si sa le elimin.
Deasemeni, in clipurile, textele, canalele de youtube acestea bune, corecte din pagina mea de facebook exista uneori, mai rar in fiecare din ele unele greseli care trebuie aflate si evitate de voi.
In fotografia de inceput, de coperta a acestor clipuri, texte, care apare inainte ca voi sa le deschideti gasiti deseori imaginile, cunostintele adevarate, corecte cele mai importante, care uneori nu sunt explicate apoi in aceste clipuri, texte.
Toate insulele artificiale pe care am cerut sa le construiti in textele mele sa aibe nivelul cu un kilometru mai sus de nivelul apei, inaltime de minim un kilometru masurata deasupra nivelului apei, ca sa reziste indelung eroziunii si sa nu le inunde valurile tsunami sau cresterea nivelului apelor marii data de incalzirea globala.
Aceste insule artificiale vor fi construite din 500 in 500 de km pe liniile de mijloc, care traverseaza de la nord la sud si de la vest la est oceanele, marile, paralel cu meridianele si paralele planetei, adica in mijlocul marilor si oceanelor, dar si in mijlocul celorlalte suprafete libere ale marilor si oceanelor create de aceste linii de mijloc ale mele. Din mijloc controlezi cel mai bine oceanul si ajungi cel mai repede, pe drumul cel mai scurt in orice punct al lui.
Toate insulele mai mari de 300 de km diametru de pe glob vor fi unite prin tunele intercontinentale cu continentele si cu punctele de mijloc din tunelele intercontinentale care unesc continentele si punctele Z, iar fiecare din aceste tunele ale insulelor vor avea o autostrada, un canal de navigatie subteran lat de un km, o linie de tren de mare viteza de calatori, o linie de tren de mare viteza de marfuri.
In toate tunelele cerute de mine veti gasi cand le sapati mari zacaminte de minereuri, substante pretioase care vor mari de o suta pina la o mie de ori averea planetei.
Puteti folosi soarele, stelele, galaxiile, roiurile de galaxii, Calea Lactee, gaurile negre cosmice, metagalaxiile, orice alte campuri gravitationale din univers ca lentile gravitationale sferice, care focalizeaza lumina, imaginea in un focar mai departat de ele, deoarece gravitatia lor curbeaza razele care trec in jurul lor.
Dati un premiu Nobel savantilor care vor crea telescopul care poate observa imaginile universului formate in focarul acestor lentile gravitationale sferice.
Acest focar se afla in orice punct de pe o sfera uriasa a campului gravitational care inconjoara stelele si grupurile mari de corpuri ceresti sau galaxiile, metagalaxiile, roiurile de galaxii.
Adica pe Terra sau aproape de ea putem crea un telescop sau telescop spatial care se afla in focarul Soarelui sau al unei metagalaxii care are cvadriliarde de ani lumina diametru sau e mult mai mare, oricat de mare, si care e un camp gravitational, o lentila gravitationala uriasa, infinita, al carui focar luminos se formeaza chiar pe planeta noastra sau in apropierea ei.
Se presupune ca focarul luminos al lentilei gravitationale a Soarelui se formeaza la 150 milioane de km distanta de Soare, adica pe Terra, pe orbita ei sau aproape de ea.
Deci telescopul gravitational, avand lentila gravitationala cu diametru aproape infinit al oricarei sfere gravitationale din Univers mareste imaginea infinit mai mult decat orice telescop actual, fiind depasit in asta doar de cronovizorul inventat de mine in textele mele.
Telescopul gravitational poate fi facut cel mai bine din un cronovizor, telescoapele si radiotelescoapele Ser, Rer, Mer inventate de mine in acest text sau alte telescoape, cele mai puternice ale omenirii, din textele mele sau inventate de voi.
Gravitatia universului sau a metagalaxiilor e probabil mai slaba decat gravitatia grupurilor de corpuri ceresti, roiurilor de galaxii, stelelor, galaxiilor, curbeaza mai putin razele de lumina, insa ea formeaza lentile gravitationale mult mai mari, adica sfere gravitationale cu diametru oricat de mare care pot vedea corpuri ceresti mult mai indepartate, aflate la cvadriliarde de ani lumina sau chiar la distante infinite de Terra.
De aceea, gravitatia generala a universului, cea de pe o suprafata infinit mai mare decat a metagalaxiilor sau gravitatia metagalaxiilor este principala lentila gravitationala cu care ordon sa faceti telescoape gravitationale, alaturi de cea a lentilei gravitationale a Soarelui.
Inventia telescopului cu lentila gravitationala a savantilor a pornit de la teoriile, inventiile mele din acest text, cele cu „curbura creeaza lentila” si cu lentila sferica de sticla optica, asemanatoare sau identice cu curbura gravitatiei care creeaza lentila gravitationala care e sferica ca o lentila sferica.
La telescopul gravitational va ajuta si descoperirea data de mine si Dan Carnaru in textele noastre care spune ca gravitatia are frecventa de 10 la puterea 12 herzi, cu care puteti crea un camp gravitational artificial, ca cel creat de Elon Musk pe navele sale spatiale, si cu care puteti apoi crea sau imbunatati, corecta,ajuta, modifica ideal focarul gravitational al lentilelor gravitationale ale universului si functionarea, tehnologia telescoapelor gravitationale si altor instrumente optice.
Cu gravitatia artificiala puteti crea chiar lentile gravitationale sferice asemanatoare cu ale Soarelui.
Pentru inventia telescopului gravitational a mea din acest text cer Academiei Suedeze sa imi dea un premiu Nobel.
Ca sa puteti vedea mai usor aceste imagini ale universului formate in focarele lentilelor gravitationale care se formeaza departe de planeta sau in alte galaxii, metagalaxii, in puncte din univers cat mai indepartate, le puteti teleporta pe Terra aceste imagini indepartate din focarul lentilei gravitationale indepartate, din celalalt capat indepartat al universului, focar aflat la cvadriliarde de ani lumina distanta sau la distante infinite.
Adica le puteti telelorta imaginile pe Terra in focarul unei piramide sau cu un cronovizor inventat de mine in textele mele, care e si un telescop care teleporteaza imaginile astfel.
Teleportarea imaginii se poate face si in zecile, miile de vortexuri miraculoase de pe glob, precum Triunghiul Bermudelor, in care se activeaza periodic energii miraculoase de teleportare, care teleporteaza, fac sa dispara prin teleportare nave si avioane, vortexuri pe care le-am descris si in textele mele.
Metagalaxia este sfera din univers care poate fi observata prin telescoape in un anumit moment, ea are acum 26 miliarde de ani lumina la telescopul James Webb.
Am pus in paguna mea de facebook clipuri, anunturi cu lanterne puternice, una are raza ca de laser, in forma de creion nu de con ca la lanternele obisnuite, dar e o raza groasa, deci vizibila.
Faceti lanterne mai puternice, care bat, lumineaza pina la zeci de km distanta, sau pina pe Luna, care au raza ca de laser sau au chiar raza laser, sau un fascicul gros de mai multe raze laser, dar au raza de laser sau de lumina in forma de cilindru, creion, groasa de minim doi cm pina la zece metri sau mai mult si cu lumina mai puternica decat a farurilor de masina.
Pentru asta puteti pune piese optice si lupe in forma de semisfera sau altele mai bune in fata becului lanternei sau a razei laser, ca la lanternele care se pun pe frunte, ca la cele mai puternice dintre ele.
Sau puteti face o lanterna din un far din port pentru vapoare mai mic, miniaturizat, un far de cativa cm pina la cateva zeci de cm lungime si de vreo cinci pina la treizeci cm si grosime care bate la zeci de km sau poate lumina de pe Terra pe Luna.
Lanterna ca un far si lanterna cu raza ca de laser, sau cu raze laser, care au raza cat mai groasa, cu diametrul razei cat mai mare sunt cele mai bune.
Iata lentile gravitationale, iata cum telescopul James Webb, cel mai puternic telescop actual al omenirii, creat din ordinul meu foloseste lentila gravitationala a roiurilor de galaxii, putand vedea imagini de la 13 miliarde de ani lumina distanta:

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/descoperiri/nasa-publica-noi-imagini-obtinute-de-telescopul-spatial-james-webb-2009421

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/descoperiri/cum-a-folosit-telescopul-james-webb-o-lentila-cat-un-roi-de-galaxii-pentru-a-vedea-pana-aproape-de-nasterea-universului-2009229

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/una-din-primele-imagini-realizate-de-telescopul-james-webb-prezentata-de-presedintele-joe-biden-la-miezul-noptii-2008373
Iata cum la Telescopul James Webb s-au folosit unele inventii ale mele din textele mele, precum hexagonul, oglinzi reflectorizante, acoperirea oglinzii cu strat reflector imbunatatit si aurit, crearea oglinzii mari din mai multe oglinzi mai mici, observarea in infrarosu a imaginilor cu unde infrarosii apropiate ca frecventa de frecventa undei gravitationale dezvaluite de mine in acest text si altele, unele probabil inca nedezvaluite:

https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/descoperiri/nasa-a-inceput-procesul-de-focalizare-a-telescopului-james-webb-cand-vor-fi-trimise-primele-imagini-1801125

https://www.telework.ro/ro/curbarea-luminii-de-catre-gravitatie-lentile-gravitationale/

https://www.telework.ro/ro/e-books/teoria-generala-relativitatii/

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://koaha.org/wiki/Lente_gravitazionale&ved=2ahUKEwjku5uk1On6AhUVwAIHHSztBcEQFnoECAgQAQ&usg=AOvVaw0WjGlWsRcWyK3F_zxqH7RS
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://hmn.wiki/ro/Gravitational_lens&ved=2ahUKEwjku5uk1On6AhUVwAIHHSztBcEQFnoECC8QAQ&usg=AOvVaw1IFFVqkKXkXSgKr_ggmIQN

https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Soare

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ro.great-spacing.com/publication/25621/&ved=2ahUKEwjku5uk1On6AhUVwAIHHSztBcEQFnoECCoQAQ&usg=AOvVaw1HkZ4Ww_Q2FUpCPluO8muj

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://koaha.org/wiki/Lente_gravitazionale&ved=2ahUKEwjazMGE1en6AhXHQvEDHfOzDZgQFnoECAgQAQ&usg=AOvVaw0WjGlWsRcWyK3F_zxqH7RS

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ro.frwiki.wiki/wiki/Lentille_gravitationnelle&ved=2ahUKEwio5dGr1en6AhXOSfEDHYyHBJAQFnoECBcQAQ&usg=AOvVaw3ZocHaMEDJIKyuZ9oSQj1C


Iata clipuri in care telescopul James Webb demonstreaza ca nu a existat Big Bang creator al universului dar si existenta gaurilor albe de teleportare, asemanatoare gaurilor negre si vortexului din Triunghiul Bermudelor si alte fenomene care contrazic teoriile actuale ale stiintei:

https://youtu.be/vAxgaTvYA7Y
https://youtu.be/Y2DOCWyyhdI
https://youtu.be/gVkM9q6exCc

https://youtu.be/9ax8hU2zW54
https://youtu.be/VZb37JBRes8

https://youtu.be/VZb37JBRes8

https://youtu.be/R2dBXAt8ACY

https://youtu.be/D6z76LWHFOQ
https://youtu.be/tmlpVSPd6Rc
Iata clipuri in care telescopul James Webb dovedeste ca nu a existat Big Bang creator al universului:

https://youtu.be/Y2DOCWyyhdI
https://youtu.be/gVkM9q6exCc
https://youtu.be/GyHxeJKjMP8
https://youtu.be/zQ66frwwtHA
https://youtu.be/VZb37JBRes8

Iata un clip care arata ca telescopul James Webb gasind structuri masive mai batrane decat universul, a dovedit ca universul e etern, nu a avut inceput, e mai batran de 13,8 miliarde de ani si decat credeau savantii, adica nu a fost creat vreodata prin Big Bang sau altfel:
https://youtu.be/9ax8hU2zW54

https://youtu.be/71V3Ox5mp_c
https://youtu.be/OB94cjboa10
https://youtu.be/XugK88dCefQ
Mai gasiti alte asemenea clipuri cu telescopul James Webb in pagina mea de facebook.




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!