agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-08-16 | | și nu m-ai recunoaște baricadată între riduri și fire de păr alb ai avea îndrăzneala să spui ești neschimbată? răspunsul meu sunt o scorpie trecută prin viață te-ar descuraja? peste 20 de ani nu vei mai intra nici tu în tabloul absolvenților de la secția entuziasm și aventură iar eu ciocnindu-mi umbra de a ta cum s-ar ciocni două pahare de șampanie la miezul nopții aș întreba te-ai realizat în viață ai familie ai copii un job care-ți umple conturile și nu m-ar deranja tăcerea complice lățindu-se între noi asemenea unei pânze de păianjen într-un colț al încăperii părăsite peste 20 de ani s-ar striga din nou catalogul un fel de spovedanie ad-hoc ți-ai pregătit deja speech-ul /ori încă te cauți prin albumele cu fotografii lipindu-ți degetele de câte un chip inaccesibil la vremea aceea când ar fi vorba de credință ai accepta posibilitatea că nici măcar Hristos nu se mai întoarce din morți ai accepta ideea că drumul crucii este de fapt drumul fiecăruia dintre noi că în cei 20 de ani scurși nu te-ai iubit suficient ai recunoaște că n-ai făcut niciun gest care să schimbe canoanele printr-o revoluție a cărnii ce tresare pe oase că n-ai căutat în dicționare ce înseamnă cântecul de lebădă pentru ultima noapte când ai fost obligat să îmbrățișezi o statuie și frigul ei să-ți devină a doua piele te-ai șterge pe față în fiecare dimineață cu alt prosop în speranța unui început mult mai curat dacă te-ai întâlni cu mine peste 20 de ani ce ai spune?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate