agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-11-14 | |
toamna își scotea corpul frumos
de sub frunze, coșmarul oricărui om conștient că numai trecerea timpului i-a făcut toate astea, adevărat vă spun că nu va fi o zi fără să iubească... eu doar priveam de departe, lucid, cât îmi permiteau anii puțini și lipsiți de putere. în fiecare rugăciune îi pomeneam vinovat că nu-mi plac castanele coapte, untul de arahide, grăsimile nesaturate. emanam un fel de răceală, indiferența avea zona ei de confort, nu-mi plăcea să vorbesc despre mine, mintea ta - imaginația răului în zilele bune, îmi punea cătușe, viața lăsa o talpă uriașă de singurătate, mirosea a oțet pe unde trecea, sfărâma între degetele de la picioare, fiară ieșită din oceanul străbătut de ghețari, n-am știut niciodată să fac iubirea uitată. luna împărțea cărțile în mâneca hainei, numai eu puteam ascunde cărbuni de parcă niciodată n-au fost, frații și-au luat paharele și-au fugit, mama ștergea o lacrimă târzie, fiecare își apăra dreptul vieții, tata nu voia să mă recunoască, deși îl arătam în continuare cu degetul, a murit convins că nu era vorba de el...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate