agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2022-11-21 | |
în dimineaţa asta mohorâtă de toamnă cu buze vestejite
muşcate de frig cu dinţi de zăpadă îmi imaginez viaţa fiind o cadă cu apă călduţă încercată cu cotul scaldă de prunc ce am fost crescând în temperatură până la datul în clocotul primei iubiri decupez perioada carte cu file curate de alb scrise citeţ în cernel de mirări de uimiri şi pe copertă scriu RAI PRIMĂVARĂ raft de bibliotecă mâncat de cari îi spun salut bine-ai venit lângă inima care-mi bate casetă vidio pe etichetă scrie H2O 70% supra H2O 70% = simt o căldură-n obraji de ce m-aş ruşina sunt clipuri decente pentru adulţi şi eu ca oricare bărbat de la facerea lumii am săvârşit călăritul femeii în sacru şi plin de plăcere ritual al împerecherii iau carioca şi scriu deasupra apăsat VARA uz personal o pun la îndemână pentru lungile nopţi ale iernii salut şi ţie îi zic o carte singura tipărită FELII DE SUFLET crâmpeie de gânduri nemurite în versuri salut doar tu vei rămâne în soare când eu voi fi în întunericul gheţii... teancuri de manuscrise cu sfoară le strâng câte patru şi le pun pe raftul de jos salut şi vouă azi e întâmpinarea Domnului Domnul fie cu voi pun eticheta pe raft TOAMNĂ pe birou stă deschis un caiet pe care stă scris ELEGII salut tu acolo rămâi până la capăt...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate