agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 76 .



Fotbalistul (partea 3)
personale [ ]
Sport

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2023-04-03  |     | 



Iata ultima parte a textului meu, „Fotbalistul” de la poezie.ro si de pe blogul meu:
Nu il mai aduc pe Cristiano Ronaldo la Campionatele Mondiale din Herculane, care se vor juca cum am stabilit recent, le jucam cu mingicarii si nationalele Romaniei si Portugaliei, dar fara Ronaldo.
Bocancii de joc de la Campionatul Mondial de Mingicari sunt acei bocanci ca niste sosete de cauciuc natural, asemanatori cu pantofii de atletism, fara crampoane, inventati de mine in textul meu „Inventii”, dar ei trebuie sa fie mai inalti totusi, de vreo 15 cm, ca sa acopere oasele bombate laterale ale gleznei, sa nu sara din picior, sa nu joace pe laba piciorului.
Precizez ca in clipurile de instagram din textele mele, din acest text trebuie sa deschideti de mai multe ori clipul pina apare, sa dati click de mai multe ori pe link sau sa asteptati pina se schimba singur primul clip si apoi apare clipul meu, ca apar deseori mai intai alte clipuri gresite, e o defectiune tehnica.
Iata in continuare cateva clipuri, multe din ele de pe instagram, despre mingicari si fotbal:
Acesta e cu copii dansatori, de la nicolorugierodancer:
https://www.instagram.com/reel/CqbDS6DIfUk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Iata in clipul urmator cum se face exercitiul de mingicari, numit exercitiul Ming, de care vorbeam adineauri, un exercitiu de antrenament sau de joc in meciuri care contine in o singura miscare toate exercitiile ideale, principale, jongleriile imposibile, trucurile imposibile din fotbal, cel mai important exercitiu de fotbalist, mingicar cu care poti face orice lucruri, oricat de dificile in fotbal, in meciuri si in antrenamentul de mingicar.
Acest clip de dans cu aceasta balerina este regizat de mine, si este exercitiul ideal, cel mai dificil din dans si fotbal, in care sportivul, dansatorul de roteste ca o sfera, ca mingea de fotbal si prin echilibru invata sa zboare, miraculos, ca ingerii, descriind astfel o parte din exercitiul Ming:
Acest exercitiu de miscare sferica in aer, prin rotatii, tumbe, salturi rotunde, sferice ce descriu o sfera zburatoare, prin un zbor sferic, rotitor al balerinei imita sfera mingii, acea sfera pe care Dumnezeu o tine in mana in unele icoane crestine.
Deci iata dansul ideal si iata cum joaca mingicarii fotbal, o mica parte din acel exercitiu Ming ideal de mingicar al meu, in clipul acesta cu o balerina de pe adresa helinaroofficial, din instagram:
https://www.instagram.com/reel/Cn5HceCg7bO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Mai apoi, dupa ce invatati acest exercitiu Ming de mingicar, mingea va zbura pentru voi singura, ca mingea cu care se antrena baiatul in filmul Razboiul stelelor, minge care plutea, zbura, se ferea de loviturile sabiei singura, e mingea de tenis de camp miraculoasa de mingicar,de antrenament a mingicarului.
Iata-o, mingea zboara singura ca balerina de adineauri si ca mingicarul in exercitiul Ming, se numeste ufo-ball, e mingea de antrenament cu sabia a lui Luke Skywalker din filmul Razboiul Stelelor, e mingea de antrenament buna si pentru exercitiul Ming, daca o faceti sa fie mult mai rapida si sa invete sa se fereasca rapid de loviturile mingicarului:
https://youtu.be/o2g76SPcQ78

https://trendzy.ro/l9/v1/magic-flying-ball/?utm_id=PJ23853647630340491&fbclid=PAAaYr7pY9y9UUQ8_G7Z3TWyQ1yMr0y0uKivBCnr4AFkqPOMbn-J7YU6TYjZM_aem_AU5FxbwKrZABR3c9DyKBhV3wlyYvvM1XC2avA3XZksXTN0XWRXmuUsfM6pGNvhahB70YbXY9kF4QAyiCJgDIx8r5qClAqisSBw3fZCs07U0TvYgfmpdefKwtdq3sl5sOkLU.

Pentru antrenamentul mingicarului si in exercitiul Ming si in jonglarea cu efecte a mingii puteti folosi aceasta minge ufo-ball, daca o faceti mult mai rapida si o invatati sa se fereasca de loviturile mingicarului ca mingea din film. Dar mingea asta se fereste de lovituri numai cand o programati sa faca asa, ca sa puteti exersa cu ea si normal, cand nu se fereste de lovituri ca si cu mingea obisnuita de fotbal.
Sunt bucuros sa vad cat de bine ati inteles si exprimat voi in aceste clipuri de adineauri mingicarul si exercitiul ideal de mingicar.
Acest exercitiu ideal de mingicar, pe care il voi numi Ming se exerseaza asa, de exemplu:
In exercitiul Ming mingea se mentine mereu in aer, nu cade niciodata pe sol, zboara continuu, dar in alte variante ale exercitiului Ming puteti combina in acest exercitiu jocul mingii in aer cu jocul mingii pe sol.
In exercitiul Ming se folosesc deseori si lovituri din foarfeca ale mingii, combinate cu celelalte lovituri, trucuri, jonglerii.
In exercitiul Ming se executa, combina, amesteca rapid oate trucurile imposibile cu mingea, jongleriile imposibile, loviturile imposibile, manevrele imposibile, miscarile imposibile, exercitiile imposibile, dificile cu mingea din fotbal, pe care apoi invatati sa le transformati pe fiecare dintre ele din una in alta, continuu in exercitiul Ming.
De exemplu transformati jonglarea mingii in braziliana pe care o transformati in plimbarea mingii pe corp si in multe alte trucuri care izvorasc unele din altele.
Exercitiul Ming se efectueaza continuu, cu viteza maxima, fara pauze si in el se exerseaza si toate exercitiile prezentate de mine in acest text, inclusiv jonglarea cu efecte a mingii.
Puteti inventa si adauga in exercitiul Ming noi trucuri imposibile cu mingea, sau de joc si de jonglare a mingii, imposibile, mult mai dificile ca acestea din acest text.
Deci, de exemplu in exercitiul Ming miscam, manevram, jonglam mereu cu efecte si numai cu efecte, foarte rapid mingea, schimband in fiecare secunda trucurile de manevrare, joc, jonglare, miscare a mingii. Astfel invatam prin legea Omni a mea din textul meu „Inventii” sa transformam fulgerator driblingul in jonglare, apoi jonglarea in rotatii rapide ale mingii, apoi rotatiile in suturi sau stopuri ale mingii, apoi stopurile mingii in preluarea mingii pe corp, plimbarea mingii pe corp, apoi plimbarea mingii devine rotirea rapida a mingii in toate sensurile pe un singur punct care poate fi oricare punct al corpului sau varful oricaruia din cele 20 de degete, apoi jonglam rapid mingea facand cu corpul salturi inalte cu rotirea corpului in salt mortal si surub si cu oricare alte tipuri de salturi multiple si rotatii multiple si tumbe multiple, apoi aruncam mingea prin jonglari de pe o mana pe alta sau pe picior si de pe un picior pe altul sau pe mana, apoi ne prefacem ca lovim mingea ca la karate cu miscari dese si rapide cu mîinile si picioarele rotind rapid si plimband rapid in timpul acestor lovituri mingea pe maini si pe picioare si pe corp.
Acest exercitiu continua cu oricare alte trucuri, jonglerii imposibile, istete de mingicar, din fotbal si de pe canalele Skiller, Sim Mot, inclusiv altele mai istete, complexe, dificile, rapide inventate de voi mingicarii.
De exemplu puteti sta vertical in cap, va rotiti pe cap si jonglati mingea pe talpi, calcaie, maini.
Apoi, in exercitiul Ming, executat mereu rapid, fulgerator, cu viteza maxima si fara pauze putem face tumbe in aer, la sol, rostogoliri la sol, driblinguri imposibile, rotirea si jonglarea mingii pe orice punct al corpului, si de pe cap, maini, picioare, calcaie, trunchi, gat si altele.
Fiti inventivi, faceti exercitiul cat mai dificil, mai imposibil si mai rapid, cu trucuri si jonglerii cat mai dificile si imposibile, ca sa deveniti mingicari cat mai capabili, campioni.
Puteti apoi continua si face exerciul Ming stind in cap si jongland mingea pe maini si pe talpi, sarind apoi in picioare si jongland mingea pe orice punct al corpului.
Eu ordon sa adunati toate tipurile de jonglerii, trucuri imposibile, driblinguri, rotatii, stopuri, suturi cu mingea si altele asemenea dificile pe care le stiti sau le gasiti pe internet, Skiller, Sim Mot, Oi fut angola, You tube sau la mingicarii de pe tot globul si apoi sa le combinati, exersati pe toate in un singur exercitiu Ming prezentat in un clip, si in o serie de clipuri cu un mingicar campion, care ar fi preferabil sa fie balerin sau gimnast, acrobat capabil sa faca tumbele, salturile astea, ca omenirea sa inteleaga bine cum se face exercitul Ming din aceste clipuri.
Prezentati, afisati apoi aceste clipuri cu exercitiul Ming pe Internet si pe Skiller, Sim Mot, you tube, Oi fut Angola, Internet si la Campionatele Mondiale si continentale de Mingicari si de fotbal.
Apoi exercitiul Ming, in etapa de campion se exerseaza cu cat mai multe mingi de fotbal, sau de rugby, sau de tenis de camp, care pot fi toate mari sau mici cat mingea de tenis de camp si sunt numai de cauciuc natural.
Acest exercitiu Ming, alaturi de exercitiul de jonglare cu efecte al mingii sunt cele mai mari inventii din istoria sportului si cele mai ideale, necesare exercitii in toate jocurile, sporturile cu mingi, bile, sfere din astea de joaca, inclusiv in cele de la circ.
Apoi exercitiul Ming si exercitiul de jonglare cu efecte a mingii si toate exercitiile din acest text al meu si din fotbal se efectueaza pe o coarda de alpinism bine intinsa orizontal la jumatate de metru deasupra podelei, sau mai jos, mai sus.

Nici gimnastii nu pot face asta acum, ci doar acrobatii la circ si karatistii.
Iata alt exemplu de antrenament in exercitiul Ming:
Ridicam mingea cu braziliana, o jonglam pe calcaie o secunda sau cateva secunde, o aruncam cu calcaiul in fata, o preluam pe piept, o plimbam pe brat rapid, o rotim rapid si continuu pe varful degetului, o punem pe cap unde o lasam sa se roteasca rapid in continuare, o aruncam pe umar, apoi o aruncam pe celalalt umar, o jonglam numai pe umeri, apoi o plimbam pe corp, imitam un dribling in care driblam jongland mingea in aer inainte si inapoi peste adversar si lateral fata de adversar, apoi aruncam din braziliana mingea in sus facem o tumba sau mai multe peste cap la sol sau in salt in aer, apoi prindem mingea pe laba piciorului sau in palma si o rotim rapid in jurul oricarui punct al mainii si piciorului aflat intre umar si palma si intre laba piciorului si bazin.
Apoi aruncam mingea din foarfeca pe spate sau in fata, facem iar tumbe si salturi in aer si la sol, preluam mingea pe picior sau pe cap, apoi facem iar salturi si tumbe in aer si la sol in timpul carora jonglam mereu cu efecte si rapid mingea pe corp.
Exista nenumarate alte asemenea trucuri imposibile, oricare din ele trebuie exersat in exercitiul Ming, multe din ele inclusiv unele pe care vi le-am prezentat adineauri le vedeti pe Skiller si Sim Mot.
Mingicarul, la meciurile de fotbal joaca in fiecare moment si miscare a mingii cu exercitiul Ming si trucurile din el, adica cu jonglerii imposibile, trucuri imposibile, suturi imposibile, pase imposibile, driblinguri imposibile si alte trucuri imposibile inclusiv cu salturi peste adversar ca de acrobat, gimnast, balerin si cu tumbe imposibilepe langa adversar, dribland surprinzator, istet, usor, rapid adversarii cu driblinguri in serie fara a putea fi oprit de nimeni.
Cand fotbalistii actuali jongleaza mingea, ea are uneori intamplator efecte, rotatii dar asta nu e jonglarea cu efecte a mingii cea ideala, adevarata.
In jonglarea cu efecte a mingii ideala mingicarul studiaza efectele, rotatiile mingii, le modifica rapid si continuu, creeaza intentionat, istet, inventiv rotatii cat mai rapide ale mingii, apoi le incetineste le accelereaza in toate felurile, cu orice turatie, apoi face toate astea schimband rotatiile mingii in toate sensurile, directiile in fiecare secunda, rotind mingea in toate sensurile, directiile si pe orice punct al corpului.
Controlul rotatiilor, efectelor mingii este necesar si pentru preluarea, stoparea mingii, pase, sut, dribling, jonglare si orice alte lucruri din fotbal, caci trebuie sa poti opri si porni brusc rotatiile mingii, ca sa poti face corect, ideal toate aceste lucruri de mingicar si orice jocuri, actiuni, lucruri cu mingea din fotbal, trucuri imposibile de mingicar.
Mingicarul campion invata sa creeze miscari, rotatii, manevre cat mai ample, mari ale mingii, cu efort cat mai mic si miscari cat mai scurte si mai rapide, folosind actiuni precise asupra centrului de greutate al mingii si asupra echilibrului, rotatiei mingii.
Repet, cine stie sa faca exercitiul Ming si jonglarea cu efecte a mingii, facand exercitiile acestea cu ochii inchisi sau fara sa se uite la minge, poate apoi sa faca orice lucruri imposibile, stiute sau nestiute, existente sau imaginare, inexistente ale mingicarilor si din fotbal si din toate sporturile cu mingea, toate trucurile imposibile cu mingea si ajunge cel mai bun fotbalist din toate timpurile ca mine, mult mai bun decat Pele, Maradona.

Iata un pisoi mingicar exersand exercitiul Ming umar la umar sau pe sarma:
https://www.instagram.com/reel/CotPIlcvaX2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/Cn-O2vTKCA8/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Miscarile din dans, acrobatie, balet si cele de la paralele, barna si la sol din gimnastica Nadiei Comanici si de la trampolina si ale acrobatilor de circ sunt bune pentru a le exersa cu si fara minge in exercitiul Ming sau pentru a juca cu ele la meciuri de fotbal, inclusiv prin salturi, tumbe, rotatii ale mingicarului in aer.
Iata cum:
https://www.instagram.com/reel/CnhLu54q37Q/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CnoH39vKJhc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Iata momente de fotbal de mingicari, jucate cu smecherii si tehnici, trucuri, metode din exercitiul Ming, iata mingicarii de la Campionatul Mondial de Mingicari, unde o inscriu prima pe domnisoara aceea de la indicowie, de pe instagram, din aceste clipuri in care apare si un portar exersand cu salturi de acrobat exercitiul Ming la penalty:
https://www.instagram.com/reel/CnhQF9gguEn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CnhQF9gguEn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CnhQF9gguEn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


https://www.instagram.com/reel/CpVZX2_Dh1n/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


https://www.instagram.com/reel/CoNWBnsDVbu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CoxWdiAjTY0/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/Co5Ax7ujfcG/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpLEsPWjKuP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CpDX8rXDchP/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Deci ca exemplu de joc de mingicari, jucat prin exercitiul Ming si alte trucuri de mingicar faceti doua echipe de balerini, gimnasti, acrobati care pot face orice tipuri de salturi, tumbe, rotatii sau salturi cu tumbe si rotatii in aer si la sol din aceste sporturi si care pot jongla cu efecte mingea desavarsit, sau mai ales pot fi mingicari campioni.
Ei vor juca meciul doar cu trucuri imposibile din exercitiul Ming si de la mingicari si vor juca, alerga, dribla doar prin salturi multple, rotatii multiple, efectuate cu tumbe multiple in aer si pe sol.
Clipul cu acest meci il puneti pe internet, skiller, sim mot, you tube, google, ca sa inteleaga omenirea cum e fotbalul de mingicari.
Apoi, puteti exersa toate exercitiile mele de fotbal si ale omenirii si exercitiul Ming, ca circarii, stand pe o sfera cit mai mica, cu diametrul intre 0,5 m si 2 m, care se roteste sub mingicar miscandu-se, rotindu-se continuu pe sol.
Stand si mergand continuu pe sfera mare exersati exercitiul Ming, exercitiile de mingicar, fotbalisti si exercitiile mele de fotbal si antrenament din acest text cu mingi de fotbal, tenis de camp, rugby mari sau mici, chiar si mai mici, de trei cm diametru, cat mai mici.

Acest exercitiu dezvolta echilibrul dinamic si cunoasterea sferei prin miscari pe sfera si exercitii cu mingi, sfere de cauciuc exersate pe sfera, adica tot prin sfera necesara mingicarului, pentru a cunoaste ideal sfera mingii si echilibrul ei, al sferei.
Pe internet, google, youtube gasiti clipuri si cunostinte despre mingicari, fotbalul de mingicari ca sa invatati sa fiti mingicari daca scrieti in casuta de cautare, in orice limbi cuvintele „football skills”, „juggle ball skills”, „ball skills”, „sport skills” si altele asemenea care contin cuvantul „skills” sau „skiller”.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!