agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 613 .



Despre bunicuțe, Duchamp și cotația aurului
personale [ ]
despre stringuri și alte întrebări

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Parkside ]

2023-04-28  |     | 



Motto-"citește elucubrația asta unei bunicute, apoi o sa te intrebi de ce mama zmeilor ai scris-o, poetule care te crezi tu poet Rudy "

Încerc să înțeleg de ce bunicuțele nu m-ar înțelege. Care sunt markerii actului artistic?

O iau metodic, ca un tip fără talent, pătruns de zicerea lui Terentiu, homo sum humani a me nihil alienum puto

În 1917, Marcel Duchamp cumpără un pișoar de la magazin, scrie pe el „R. Mutt 1917” și îl înscrie la expoziția anuală a Society of Independent Artists cu denumirea „Fântână”. În 2004 , „Pișoarul” a fost declarată cea mai influentă operă de artă a secolului xx.

În 1931, câțiva liceeni, Baranga, Luca, Perahim, au editat o revista, „Pula”, cu subtitlul „Organ universal”, pe copertă fiind poza a doi dintre ei, dezbrăcați. La expoziția organizată de Institutul Cultural Român la New York, acum ceva ani, a fost prezentată macheta acestei reviste iar curatorul acestei expoziții, criticul de artă Igor Mocanu, a considerat că acesta e momentul fondator cu care trebuie să înceapă orice istorie a performance-ului românesc.

Cum procedăm în cazul nudurilor? Dacă la femei e clar, orice nud e purtător de emoţie, chiar şi cel rubensian, în cazul bărbaţilor lucrurile sunt confuze Oamenii de artă încearcă de sute de ani să stabilească criteriile estetice prin care putem deosebi un nud artistic valoros de pornografie. N-au ajuns decât la concluzia că dacă organul sexual e excitat e pornografie, dacă e flasc e artă.

O părere absolut diferită de a mea. Lucru ce mă îndreptăţeşte să spun că nu mă pricep la artă iar ei, artiştii, habar n-au cât de valoroasă e o erecţie.

Nu există cale de mijloc, principiul terţului exclus anulează din start orice posibilitate de existenţă logică a unui termen mediu între două propoziţii contradictorii.

Revelația privind ceea ce poate scoate omul mai valoros din el vine dintr-o știre banală. În 2015, cercetătorii americani au descoperit că în fecalele cumulate a un milion de americani se găsesc metale prețioase în valoare de circa 13 milioane de dolari. La o valoare ponderată de 40 de dolari gramul, putem spune că producem cam 0,32 grame de nestemate la fiecare căcare.

Având în vedere numărul mare de căcăcioși și deficitul acestei țări, propun spre impozitare această valoare. Reformarea sistemului începe cu reformarea fiecăruia dintre noi.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!