agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-11-22 | |
să știți că mi s-a făcut greață de toate poftele voastre și
de ambiții, eu am visat doar la solstiții, altfel sunt chiar sătul de prostie, politică și minciună, sunt un nimeni pe drum căutînd pașii zeului său ca un arheolog beat cînd îi e rău spun tatăl meu ca un orfan care dă foc la biserici beau o votcă, îmi aprind o țigară și mai scuip în ochi o mie de clerici am mers pe urma iubirii, strălucea în lună plină, cînd am găsit-o iubirea îmi era străină așa că mai bine să știți în cazul în care nu mă mai găsiți dimineață e pentru că mi s-a făcut greață, de lume, de oameni, inclusiv de cuvinte pentru că orice viețaș le folosește pentru a minte mai beau un pahar, e în zadar, să trăiești i-un calvar mai am o vorbă cu tine, amice, mai am ceva de spus, ești în plus tu te tîrăști, eu ca fumul țigării mă ridic în sus, și nu e nimic grav eu sunt liber de lanțuri, de viață, tu ești un sclav și mă duc departe în zare, undeva după deal mă așteaptă un cal și vom alerga pe cîmpiile elizee, fără vreun scop și fără femeie ne vom bucura de apusuri și răsărituri, încrezători în noi și în sînge fără să ai soartă nu ai ce plînge, așa că muritorule de rînd dacă nu mai sunt aici dimineață, să știi că mi s-a făcut greață sunt undeva, deasupra ta și fac dragoste cu luna, în inima mea storc norii pentru ploaia ta, sunt dement, sunt absent poate zîmbești, poate cerșești o soartă ca mine oricum să nu crezi că lumea e bună cu tine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate