agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-22 | |
Plouă, prea putin insă prin Parlamentul Romaniei... de acolo nu se vede Romamia inundată, aflată in mijlocul lacrimilor si al deznădejdiilor fără de hotar... Cuiul lui Pepelea rămane Adrian Năstase si Văcăroiu... Cu acestia dusi de pe scaunele lor de plus (chiar nu stiu de-or fi de plus) soarele poate aduce primăvara, nu la Praga ci la Bucuresti... de la sine se vor vindeca toate canalizările, toate drumurile noastre, toate tranzitionale spre infernul economic mondial... domnul Căpitan de cursă lungă are nesperata posibilitate de-a naviga nestingherit prin potopul de lacrimă si ploaie abătut (as spune deviat, adus) pe tot cuprinsul patriei noastre dragi... Armele metorologice nu mai sunt de multă vreme doar in cadrul povestilor SF...
Frumoasă Romania asta, interesantă din punct de vedere strategic... păcat insă că este locuită... să punem umărul s-o ajutăm... si ploaia este un ajutor demografic, nu? E toamnă, o toamnă de tot rece potopul nu ne va petrece mai mult decat e jalea infometării in frig mai mult decat e marea venită peste dig... E toamnă se răstoarnă cerul biserica e fără Dumnezeu mai marii nostri luptă inalt cu greul voiferand sub ploaie intr-un Parlament ateu de grija lui Năstase incompetent ca zeu... Si Mona cea vitează nu Lisa Musca Mona cu spada se infinge in jalea Þării si nelegiuirea ploii o comentează zice că Adrian Năstase in Parchet va deveni obiect de cercetare si chiar de analiză pentru această ploaie si-a Þării mare criză... Huido, politichio!!! ne-am săturat de vrajbă de somnul tău cel născător de legi huidio, politichio!!! dacă din jalea Þării aflată sub potop tu ai prioritate alti "domni" ca să-ti alegi...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate