agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-19 | |
Când catalogul se va striga
În dreptul tău Să răspunzi prezent Chiar dacă gândul va zbura Din amintire în amintire Ca un colibri Să zâmbești străinilor Ale caror chipuri Îți amintesc ceva Greu de definit Și nepotrivit în această Atmosferă impunătoare În care transferul termic S-a realizat incorect Ba chiar Aș spune ca e vorba De o anomalie: Răceala clasei a trecut în Căldura din speranțe… Degeaba arăți politicos Dinții de bal mascat Și cauți să-ți strigi Că totul e ca ieri Că bucuriile tale Sunt și ale lor Că tristețile le împărțiți Ca pe covrigi în pauză Că sunteți un tot unitar… Fiecare se încăpățânează Să-și amintească Cât mai multe glume Care mergeau dar… Atunci ............................ De fapt, toți sunt preocupați De propria lor persoană, De ținută și de grijile Care acum sunt departe De a mai fi și ale tale Te uiți în jur și-ai vrea să Descoperi inimii tale Mulțimea de elevi gălăgioși De acum X ani Dar… descoperi că Intersecția gândurilor voastre Dă, de cele mai multe ori, Mulțimea vidă. Privești neliniștit pereții Ferestrele larg deschise pe unde Gândul sprintează puternic Izbindu-se de crengi și de frunze De nori și de stele arzându-și Aripile sub soare… Uf! De-ar suna o dată… A fost o pauză atât de lungă iar… Ultima oră Nu-mi mai face plăcere…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate