agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2207 .



Povestea facuta de bomboane.
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [neuronu_visator ]

2006-01-21  |     | 



si visez ca sunt un avion. intr'un butoi. plin cu cerneala. si ticai. si sunt plin de gheata. si aterizez intr'un varf de copac de pai. si ma tarasc lent spre mormanul de soareci din laborator. si furnicile au un plan secret, sa'mi roada geaca de piele de pe cangur. si firul de lalea alearga liber pe aici. si camera mea e albastra. si oaia il hipnotizeaza pe omul cu racheta. si miroase a culori de ping pong. si cheia imi sopteste sa arunc degetul sosetei pe geamul masinii de spalat. si oaia vede luminite pe sub covor. e doar un morman de pisici stranse si aruncate acolo de iepurele ce'mi spala tavanul. si un hipopotam imi spune ca zapada din frigider se topeste pe mana mea. poate ca mi'e doar dor de muzicuta. sa'mi cante urechea. si sa'i vorbesc stricandu'mi o coarda de chitara veche. si acul ce m'ar intepa sub unghie, sa rugineasca in otetul de mere. si unghia sa deseneze portretul tau murdar pe un fir de ata. si sangele sa fie acoperit de scrumul unui trabuc vechi gasit intr'un pistol. sa desenez perfectiunea. sa las tabloul gol si sa ma arunc dupa culori. si muza sa se ascunda in spatele unor cuvinte. si sa desenez bomboane. pline cu servetele ca sa usuce hainele ude de atata erotism. sa desenez un sarut. sa'mi lipesc degetele de panza imbibata cu miros de sarut si sa exprim pasiunea cu care vreau sa arunc mingea in umbra ta. si calendarul sa'mi arate ochelarii pe care i'am pierdut cautand apa. sa deschid sertarul unde am pus visele si sa le arunc intr'un borcan. sa le amestec cu zgomote produse de cerul deschis sub lumina unei lumanari. si ceara topita de nori sa o amestec cu vibratiile unui sunet. butonul sa se stinga si de sub sapca pusa strengareste pe cap sa iasa un varf de cutit. si sa iau iar sange de pe buza pe care ti'am muscat'o si sa imi colorez irisul ochiului. si sa infloreasca sub privirea ta. sa ma invelesc intr'un ambalaj de plastic si sa ma ascund intr'un glob. sa spargi sticla si sa ma arunci in mizeria produsa de jocul unui copil. si sa plang intr'un ochi de vise din dorinta de a ma scufunda intr'un patrat. si sa gasesc un gol pe care sa'l umplu cu jeleu. si sa iti mangai obrazul cu buricul degetului si sa imi infig unghia in el. si dintr'un varf de cladire sa dau drumul unui buton pe care sa scriu culoarea unui fir de nisip. in care mi'am ingropat mainile intr'o vara de august acum trei ani cand eram copil. si in rest vid.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!